Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 42 van 301 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 840 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #821
    Giesso's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    519
    Kudos
    34
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Er gaat niks boven een mooie metallic glinstering in een mooi zonnetje!
    Man naar mijn hart, volledig mee eens!! Alleen durf ik het niet aan Misano Rood, net iets te opvallend (A)

  2. #822

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik heb 'm wel besteld in het Misanorood. Ben er ook erg benieuwd naar. Toch een klein gokje tussen de vele grijs en blauwtinten op de Nederlandse wegen.

  3. #823
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn75 Bekijk Berichten
    Wat is je gemiddelde verbruik tot nu toe? Heb je nog op- of aanmerkingen motorisch?
    Ik zit momenteel aan 6.2/100 mits een rustige rijstijl. Auto is een maand/3000km ver...
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  4. #824
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lizzylizz Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

    Vandaag is mijn nieuwe auto besteld. Nu heb ik niet enorm veel verstand van auto's (en ja ben ook vrouw) en wordt dit mijn
    eerste Audi, ik denk dat ik wel een leuke versie met bijzondere kleur heb besteld:

    Audi A3 Attraction Pro Line Plus Sportback 2.0 150 pk TDI in Briljantrood!

    Naast de standaard opties die op deze auto zitten heb ik gekozen voor de volgende bijleveringen:
    - Blanke dakreling + sierlijsten
    - DVD schermen in hoofdsteunen
    - Parkeerhulp voor/achter
    - Navigatiepakket
    - Privacy glass
    - Chromen uitlaat sierstukken

    Over de kleur heb ik een dag getwijfeld, maar dit is zeker een 'headturner' of je hem wel of niet mooi vindt.

    Productieweek 29, in week 31 staat ie klaar (hoop ik)
    Leuk om zo alle berichten van anderen te lezen.

    Groet Lizzy
    Je zal er geen spijt van hebben! Veel plezier!
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  5. #825
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.384
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn75 Bekijk Berichten
    Wat is je gemiddelde verbruik tot nu toe? Heb je nog op- of aanmerkingen motorisch?

    Ik zit meestal tussen de 1:18.5 en 1:19 met winterbanden.
    Trek vlot op net bovende 2.000 toeren en vlot schakelen, en voor de bocht gas los en in de bocht wat gas erbij.
    Moet ik niet mijn voorverwarming gebruiken, dan gaat het verbruik wel nabeneden.
    Wat hij op lange stukken bij 150 km/h doet weet ik nog niet.
    Heb nu zo'n 7000km erop staan
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com


  6. #826
    Silver pearl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    145
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jerreke76 Bekijk Berichten
    Ik zit momenteel aan 6.2/100 mits een rustige rijstijl. Auto is een maand/3000km ver...
    Idem! Bij mij 3880km ver... ;-)
    OOOO Vorsprung Durch Technik OOOO

  7. #827
    Martijn75
    Guest

    Cool Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    @Jerreke76 @Remi66 bedankt voor jullie cijfers, ik hoop inderdaad toch wel richting die 1 op 18 a 19 te gaan (5,3 a 5.5 op 100 km voor de Belgen ) maar ja die 150 paarden lusten ook wel een slok als je ze flink aanspoort

    Ik heb trouwens mijn "Sonnies" binnen...tis nog vroeg maar ze kunnen maar vast binnen zijn. Laat de zomer nu maar komen! En mijn A3 ook!
    Laatst gewijzigd door Martijn75; 04-04-13 om 21:01.

  8. Ad
  9. #828
    Martijn75
    Guest

    Thumbs up Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Het is niet mijn beste shot, al rijdend fotograferen met mijn mobiel maar het was wel de eerste A3 SB die ik in het wild zag

    Bijlage 155277
    Laatst gewijzigd door Martijn75; 04-04-13 om 21:17.

  10. #829

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik zag vanmorgen ook de eerste SB rijden in Scubablauw, erg gaaf kleurtje moet ik zeggen!

  11. #830
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.384
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn75 Bekijk Berichten
    @Jerreke76 @Remi66 bedankt voor jullie cijfers, ik hoop inderdaad toch wel richting die 1 op 18 a 19 te gaan (5,3 a 5.5 op 100 km voor de Belgen ) maar ja die 150 paarden lusten ook wel een slok als je ze flink aanspoort

    Ik heb trouwens mijn "Sonnies" binnen...tis nog vroeg maar ze kunnen maar vast binnen zijn. Laat de zomer nu maar komen! En mijn A3 ook!

    Ja hij lust wel wat meer dan mijn oude A3, maar deze rijdt wel beter (mag ook wel naar 16 jaar verschil).
    Zelfs bij 200km/h rijdt dit rustig.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  12. #831
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    59
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik kan helaas niet deelnemen aan het spotten, 2 weken terug mijn heup gebroken na een slipper in die K sneeuw. Planning voor het weer kunnen rijden van een auto: 22 april. Hopelijk valt dat naadloos samen met de levering van de 3 ;-)
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  13. #832
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.384
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalleman Bekijk Berichten
    Ik kan helaas niet deelnemen aan het spotten, 2 weken terug mijn heup gebroken na een slipper in die K sneeuw. Planning voor het weer kunnen rijden van een auto: 22 april. Hopelijk valt dat naadloos samen met de levering van de 3 ;-)
    Sterkte er mee.
    En je moet maar denken, mijn tijd komt nog wel.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  14. #833
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    59
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Juist.....het voordeel is wel dat ik niet in dat gebakje van een voorloop auto hoef te rijden. Lol
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  15. #834
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzaman Bekijk Berichten
    Ik zag vanmorgen ook de eerste SB rijden in Scubablauw, erg gaaf kleurtje moet ik zeggen!
    Er rijdt er hier in de stad een als lesauto, zag hem de dag voor ik mijn A3 mocht ophalen...

  16. #835
    DeSheriff
    Guest

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Al die kleuren, het lijkt de kermis wel!

  17. #836
    lakkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    63
    Posts
    88
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    heb ik weer..... parelmoer-zwart besteld, en nu beginnen ze hier thuis met de discussie: tja, wit is ook mooi, en rood is als je er langer naar kijkt ook heel erg mooi.....

    Ik had zo afgesproken dat ik de kleur niet zou kiezen, maar dat mijn wederhelft dat mag doen. Maar met al dit geneuzel wordt het wel irri. Wat mij betreft mag die rode uitvoering hier afgeleverd worden. Wit is mooi, zwart is ook mooi, maar als ik rondkijk zie ik witte (10%) en zwarte (80%) Audi's, en zou i dus best een rode willen hebben.... (percentages via dealer)

    Tja, misschien dat dan een zwarte Audi een betere inruilwaarde heeft? Maar ja, het gaat erom waar je graag in wil rijden.

    tips?

    Rijdt er iemand rond in een rode? En wat vindt ie ervan?
    Audi A3 SB; PL+; ACC; Panodak; PhantomZwart;

  18. #837
    cOOlrUnnIngs's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    81
    Kudos
    13
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lakkie Bekijk Berichten
    Rijdt er iemand rond in een rode? En wat vindt ie ervan?
    Als alles doorgaat wordt er binnenkort een Misano-rode SB besteld.
    Ik wilde ook eens wat anders en vind dit een geweldige auto in deze kleur.
    Misanorode A3 SB 2013 met grijze rotor-velgen, MMI+, B&O en ACC.

  19. #838

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Heb je al een rode A3 bekeken? Dan valt alles meteen op z'n plek of je hem wel of niet in die kleur wilt.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #839
    DeSheriff
    Guest

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lakkie Bekijk Berichten
    Tja, misschien dat dan een zwarte Audi een betere inruilwaarde heeft? Maar ja, het gaat erom waar je graag in wil rijden.

    tips?

    Rijdt er iemand rond in een rode? En wat vindt ie ervan?
    Hou het op zwart, een krachtige kleur wat er vooral savonds erg chique oogt. Rood, wit en alle overige "opvallende" kleuren zijn IMO meer voor vrouwen daarom verbaast het me ook niet dat ze "thuis" over dat soort kleurtjes beginnen

  21. #840

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    22
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeSheriff Bekijk Berichten
    Hou het op zwart, een krachtige kleur wat er vooral savonds erg chique oogt. Rood, wit en alle overige "opvallende" kleuren zijn IMO meer voor vrouwen daarom verbaast het me ook niet dat ze "thuis" over dat soort kleurtjes beginnen
    Haha, dat klopt ergens wel. Mijn man vindt mijn uitgezochte kleur (brilliant rood) maar niks. Toch snapt hij wel dat ik als vrouw deze kleur heb gekozen voor mijn auto. Ik persoonlijk vind de kleur geweldig, maar snap dat mannen over het algemeen voor andere kleuren kiezen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •