+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1 2 3 4
Resultaten 61 tot 71 van de 71
    jeroenaudi's Avatar
    Ingeschreven
    06 2010
    Kudo
    0
    Kudo's 0 in 0 Berichten

Standaard Re: Aankoop A4 B6 quattro avant/limousine 1.9tdi 96kW

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    De blauwe, veel minder gelopen en een dikkere en exclusievere kleur, dat moroblauw is super als hij mooi gepoetst is.
    Thanks Leon, ik vind het echt een moeilijke keuze, maar snap wat je bedoelt. Kleur ben ik nog niet helemaal over uit, maar dat moet niet bepalend zijn. Zolang het maar niet zilvergrijs is.
    Mindere prijs en km's zijn wel verleidelijk.

Die blauwe kleur is heel mooi als het net schoon is alleen dat is hij bijna nooit, je ziet er echt alles op.
    A4 Avant 1.9 Tdi 6s s-line ext. KKK bv43 125kw Turbo mod + Hartog Tuned, 312mm mod geperf. zimmerman's, 19 duimers, S4 dempers, S4 Recaro int, elec. inklapbare spiegels,

a4-quattro's Avatar
    Ingeschreven
    10 2009
    Leeftijd
    43
    Kudo
    0
    Kudo's 0 in 0 Berichten

Ik denk erover om m'n A4 avant quattro te verkopen...misschien wat voor jouw?....ik ruilde 'm vorig jaar september zelf in en ben er na een rondje proberen lekker mee blijven toeren. Vooral in de afgelopen winter was het echt een feest om mee te rijden!
    Ik heb nog wat andere (hobby) auto's en ga deze zomer met een campertje op vakantie dus ik zal er de komende maanden niet veel mee rijden...

specificaties:
    A4 Avant Quattro 19TDI 130PK
    41-PN-DX
    nu 250dkm
    Nieuwe distributie bij 240dkm
    Electrische ramen voor en achter
    Climate control
    In twee delen neerklapbare achterbank met middenarmsteun
    Bagagenet en en oprolbare bagageafdekking
    Parkeersensoren achter
    ABS/EPS
    6 Airbags
    Xenon verlichting
    Sportonderstel
    Dolphingrey metallic
    lichtmetalen wielen
    Leder/alcantare bekleding
    Sportstoelen met uitschuifbaar deel
    Aluminium dakrails
    16 inch Lichtmetalen wielen met zgan michelin banden

Het is gewoon een keurige originele auto met wel hier en daar wat gebruikssporen aan de carrosserie.(voorbumper, achterbumper en rechterportier beschadigingen en wat steenslag op de neus)
    Het interieur is echt netjes met leder/alcantara bekleding en alu lijsten (of hebben alle quattro's dat?)

Ik denk dat jouw budget van 10.000 euro voor mij OK zou kunnen zijn.

foto's kun je vinden in mijn showroom....
    http://www.audiforum.nl/forum/member...attro+tdi.html

jeroenaudi's Avatar
    Ingeschreven
    06 2010
    Kudo
    0
    Kudo's 0 in 0 Berichten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4-quattro Bekijk Berichten
    Ik denk erover om m'n A4 avant quattro te verkopen...misschien wat voor jouw?....ik ruilde 'm vorig jaar september zelf in en ben er na een rondje proberen lekker mee blijven toeren. Vooral in de afgelopen winter was het echt een feest om mee te rijden!
    Ik heb nog wat andere (hobby) auto's en ga deze zomer met een campertje op vakantie dus ik zal er de komende maanden niet veel mee rijden...

specificaties:
    A4 Avant Quattro 19TDI 130PK
    41-PN-DX
    nu 250dkm
    Nieuwe distributie bij 240dkm
    Electrische ramen voor en achter
    Climate control
    In twee delen neerklapbare achterbank met middenarmsteun
    Bagagenet en en oprolbare bagageafdekking
    Parkeersensoren achter
    ABS/EPS
    6 Airbags
    Xenon verlichting
    Sportonderstel
    Dolphingrey metallic
    lichtmetalen wielen
    Leder/alcantare bekleding
    Sportstoelen met uitschuifbaar deel
    Aluminium dakrails
    16 inch Lichtmetalen wielen met zgan michelin banden

Het is gewoon een keurige originele auto met wel hier en daar wat gebruikssporen aan de carrosserie.(voorbumper, achterbumper en rechterportier beschadigingen en wat steenslag op de neus)
    Het interieur is echt netjes met leder/alcantara bekleding en alu lijsten (of hebben alle quattro's dat?)

Ik denk dat jouw budget van 10.000 euro voor mij OK zou kunnen zijn.

foto's kun je vinden in mijn showroom....
    http://www.audiforum.nl/forum/member...attro+tdi.html
    Dank je voor je reactie quattro, lijkt me ergens wel fijn om een auto van een forumlid over te nemen.
    Hij ziet er netjes uit wat ik van de foto's kon opmaken. Het is mischien niet mn ideale kleur, maar je interieur maakt een hoop goed, evenals de opties xenon en pdc.
    Ik heb je in ieder geval een PM gestuurd.

peternorth's Avatar
    Ingeschreven
    12 2008
    Kudo
    4
    Kudo's 3 in 3 Berichten

Mooie auto! Interieur is echt fraai. Persoonlijk is de kmstand mij wat te hoog maar dat is aan de TS.
    Audi A4 Avant B6 1.9 TDI 130pk Ebony Black // Quattro
    Audi A3 SB Ambition PL 1.4 TFSI S-tronic Phantomblack // ABT tuned 150pk/240nm @ Euro95

jeroenaudi's Avatar
    Ingeschreven
    06 2010
    Kudo
    0
    Kudo's 0 in 0 Berichten

Even een kleine update, ik ben vandaag bij a4-quattro langs geweest om de auto te bekijken en te rijden. De auto beviel prima, reed heerlijk, en was erg prettig om met a4-quattro de auto door te nemen. Uiteindelijk heb ik hem dus ook gekocht, met mooie 17" RS4 imitatie velgen erbij. Kleine aandachtspuntjes zijn vandaag nog door hem opgelost en morgen ga ik de auto ophalen. Heerlijk een dagje rond rijden in de nieuwe quattro
    Nadat ik de auto een beetje heb leren kennen volgt uiteraard een showroom topic met de nieuwe velgen.
    Nu maar eens gaan bedenken wat we met de audio gaan doen. Ik wil een normale, relaxte radio met SD mogelijkheden. En ik moet nog iets voor de blauwtand verzinnen, zit te denken aan een parrot.
    Iemand een linkje naar een topic over een parrot in de asbak ? Nieuwe auto is altijd een mooie gelegenheid om er niet meer in te roken

jeroenaudi's Avatar
    Ingeschreven
    06 2010
    Kudo
    0
    Kudo's 0 in 0 Berichten

Oh ja, leuke verrassing was ook dat de auto waarschijnlijk al gechipt is. Natuurlijk weet niemand meer hoe of wat, en ikzelf merk waarschijnlijk ook niet wat voor tuning er gedaan is. Verhaal is dat het al af fabriek gedaan zou zijn.
    Iemand tips over hoe te achterhalen wat de status van de chip is ? Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd is, en hoe de afstelling nu is.
    Doet de huistuner iets dergelijks ? Kijken hoe of wat, rapportje uitbrengen en advies over mogelijkheden ?

groeten,
    Jeroen

peternorth's Avatar
    Ingeschreven
    12 2008
    Kudo
    4
    Kudo's 3 in 3 Berichten

Hey Jeroen, zo was quattro uit beeld en zo heb je eentje gekocht. Gefeliciteerd! Heb je nog wat info over de auto (kmstand, jaar, kleur, opties etc.) ?

Om te weten te komen hoeveel vermogen de auto heeft zou ik hem op de rollerbank zetten. Dat kan idd bij de huistuner maar er zijn genoeg adressen. Woon je in de buurt van Alkmaar? Als het af-fabriek tuning is dan zou het ABT moeten zijn maar ik weet niet of dat doen al beschikbaar was. ABT levert er ook een certificaat bij dus check de boekjes even, daar zou het dan in moeten zitten.

Nog een foto toevallig van de advertentie?
    Audi A3 SB Ambition PL 1.4 TFSI S-tronic Phantomblack // ABT tuned 150pk/240nm @ Euro95

de advertentie is post 63 peter
    A4 Avant 1.9 Tdi 6s s-line ext. KKK bv43 125kw Turbo mod + Hartog Tuned, 312mm mod geperf. zimmerman's, 19 duimers, S4 dempers, S4 Recaro int, elec. inklapbare spiegels,

peternorth's Avatar
    Ingeschreven
    12 2008
    Kudo
    4
    Kudo's 3 in 3 Berichten

Ah toch wel? Ik kon die 17inch RS4 velgen even niet plaatsen want die auto heeft 16 inch lichtmetaal dus vandaar dat ik dacht dat het om een andere auto ging.

Nette auto in dat geval!

Ingeschreven
    05 2009
    Kudo
    0
    Kudo's 0 in 0 Berichten

klinkt als een juiste keuze. Gefeliciteerd.

Bladwijzers

Forum Rechten