Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 35

Onderwerp: Audi cabriolet kopen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    31
    Posts
    6
    Kudos
    0

    Standaard Audi cabriolet kopen

    Goedenavond,

    ik wil graag een audi cabriolet 2.3e of 2.6e kopen, waar kan ik het beste op letten als ik er een koop.
    en zijn de koplampen van een cabriolet hetzelfde als een audi 80? want als ik er een koop wil ik wel andere koplampen mischien een andere uitlaat en evt een bumperkitje, en een sportstuur zijun deze onderdelen makkelijk te krijgen?

    mvg

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Welkom. Je hebt wel de forumreglementen geaccepteerd maar niet gelezen blijkbaar, graag alsnog even doen. Topic verplaatst naar Aankoopadviezen, lees ook eens de Aankoop-sticky voor dit model. Daar staat alles in wat je moet weten over deze auto.

    Je zou een S2-bumper kunnen proberen, van Tupperware-rommel heb ik geen verstand. Koplampen van een 80 B4 V6 passen op een Cabriolet, DE-lampen met een lens zijn de beste keus. Je zou eens kunnen kijken bij Custom Autocraft in Luxemburg.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    31
    Posts
    6
    Kudos
    0

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Bedankt voor de snelle reacte, ik zal ze even doorlezen. heb je mischien een foto van de lampen die je bedoeld? en past een sportstuur van een a4 erin?

    mvg

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Ligt eraan of je een auto met of zonder airbag koopt wat voor stuurwiel past, dat van een A4 waarschijnlijk niet. Voor die lampen mag je even een plaatje van een RS2 Avant googlen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Waar je het beste op kunt letten is dat je geen afgetrapte verwaarloosde rommel koopt, 8 van de 10 kun je beter laten staan.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    .. en dan zou ik voor de 2.3E gaan...

  7. #7

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Er is inderdaad veel rotzooi te koop. Geen idee waarom Cabrio's zoveel afgeranseld zijn. Zoek eens op eerdere aankooptopics, er is veel over de Cabrio geschreven op dit forum!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    omdat ze nu in het goedkope segment vallen en iedereen wel eens een zomer toples wil rijden zonder onkosten.

  10. #9

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    maar er zijn toch wel goedkopere alternatieven? Het is echt te triest wat je soms tegenkomt.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    FWIW: de meeste Golf cabrio's en MX-5s zijn ook afgeragd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #11

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Dat geeft weer een beetje troost
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    31
    Posts
    6
    Kudos
    0

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    ik heb alles een beetje doorgelezen en heb al wat leuks gezien maar twijfel tussen deze 2 auto's

    mag ik links van de website waar de auto's op staan toevoegen? aangezien je tog een beetje reclame maakt

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Ik zeg komma met die linkies

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2005
    Posts
    175
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Ben benieuwd naar je linkjes... Ik heb zelf een 2.3 cabrio gehad. Erg fijne auto en motor, maar als ik de keuze had zou ik voor de 2.6 gaan. Loopt net iets soepeler en heeft minder ''rare'' kuren dan de 2.3. Moet ik wel toegeven dat de 2.3 een veel mooier geluid maakt :-). Verder zal ik het advies van de mede forum leden niet in de wind slaan. Kijk goed bij aankoopadvies want er is echt heel veel rotzooi op de markt. Een echt goede kost dan vaak ook wat meer...
    VW Polo 1.2 TSI DSG HIGHLINE
    Audi A6 Avant C5 2.4 Advane

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Tja zelf ook 5 jaar een 2.3E cabrio gehad en zweerde erbij, zelf 4 NG blokkies in totaal "versleten", nou ja niet versleten, want dat kan echt bijna niet Geluid beter dan 2.6 [heeft een vriendin van me in haar A4] Motor van een 5 cilinder loopt echt wel lekker hoor en nooit rare kuren ermee gehad... 2.6 zuipt best zonder echt meer presaties, die 2.3E deed ik met heeel rustig rijden soms 1:13- 1:14 op de snelweg Maar dat geluid van een 2.3E vind ik echt veeeel fijner dan dat van de 2.6...
    Laatst gewijzigd door saso; 15-02-12 om 12:29. Reden: typo

  17. #16

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Een paar linkjes van cabrio's die bij mij in de buurt te koop staan, misschien heb je er iets aan?!

    http://www.autozeeland.nl/aanbod/audi/80/193094.html

    http://www.autozeeland.nl/aanbod/aud...io/197289.html

  18. #17

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Vind het 2x niks.

  19. #18

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Tja, qua kleur, helemaal goed die 2.3 is leuk, ook leuke velgen, maar die achterbumperrr... brrr
    Laatst gewijzigd door saso; 15-02-12 om 13:26.

  20. #19

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saso Bekijk Berichten
    Tja, qua kleur, helemaal goed die 2.3 is leuk, ook leuke velgen, maar die achterbumperrr... brrr
    Die achterbumper vind ik ook niks, had ik nog niet eens naar gekeken.

    Plaatste de link, omdat die garage in de regel best nette auto's heeft staan.

  21. #20

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi cabriolet kopen

    I see die 2.3 op het eerste oog, bezijdens de achterbumper, is het bekijken denk waard... maar foto dan van de moteur zou ook welkom zijn

    Maar als ik de beschrijving op de site van aanbieder lees :"Auto verkeerd in zeer goede staat, staat te koop voor particulier! Auto is van 1993 maar is in 2005 helemaal gerestaureerd en naar model 2000 gebracht.." waar is dan het derde remlicht, en ja die sideskirts mss ook er maar af
    Laatst gewijzigd door saso; 15-02-12 om 13:54.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •