Resultaten 1 tot 20 van de 20

Onderwerp: Tip: goedkope brandstof-site

  1. #1
    haroldv's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    1.308
    Kudos
    1

    Standaard Tip: goedkope brandstof-site

    nu weten we zeker waar we te duur tanken

    Een briljant idee van leasemaatschappij

    Athon: verzamel de bonnetjes van je klanten en je krijgt een actueel overzicht van de brandstofprijzen aan de Nederlandse pomp. Zet ze in de juiste volgorde op internet, en het publiek krijgt pijnlijk nauwkeurig en actueel inzicht in waar de goedkoopste benzine te halen is. Dat is transparantie die wel eens een prijzenoorlog zou kunnen uitlokken. Hoopt Athlon. Wie met een pas tankt zal het allemaal worst wezen, de eigen rijder bookmarkt deze pagina.

    http://www.athloncarlease.nl/athlon-...ex.php?id=1055

    Succes!

  2. #2
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Hehehe .... de dichtst bijzijnde is dus ook de goedkoopste 8)
    (de eerstvolgende binnen een straal van 15 kilometer is op 13,5km en is 1 cent goedkoper)


    Handige stie ....maar echt omrijden voor 1 cent ga ik sowieso niet doen.
    One liter, driver's licence eater...


  3. #3
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Handig om te weten, hier erg in de buurt super plus voor €1.40.

    Nooit geweten
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  4. #4

    Standaard

    Zo lekker goedkoop bij ons 1.47
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  5. #5
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    lache man de goedkoopste hier is 1,35 voor 95 ongelood
    Audi A2 1.4 aua


  6. #6
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Leuke site het tankstation waar ik toch al ging blijkt
    nu dus ook de goedkoopste en het dichtste bij te zijn.

    Dat goedkoopste mag natuurlijk wel tussen aanhalingstekens.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoubleHH
    Leuke site het tankstation waar ik toch al ging blijkt
    nu dus ook de goedkoopste en het dichtste bij te zijn.
    Same here, maar fijn dat even op een rijtje te hebben
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Nou, zo goed vind ik die site niet. Uitgerekend de 2 goedkoopste tankstations hier in de buurt staan er niet bij... :?

    Heb vanavond toevallig een rondje langs wat pompen gemaakt, en nu eens Super Plus 98 getankt (i.p.v. euro 95), was 1,39 per liter.
    Gimme fuel! Gimme fire! Gimme that what I Desire!

  10. #9
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    I smell a rat!
    Bij mij blijft-ie met Tinq te voorschijn komen, terwijl er ook anderen zijn.
    RS6 C5
    A3 TDIe

  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    I smell a rat!
    Bij mij blijft-ie met Tinq te voorschijn komen, terwijl er ook anderen zijn.
    Kan kloppen eszes, ik hoorde geloof ik gisteren op de radio dat ze dit baseren op gegevens van leaserijders die overal tanken, dus waarschijnlijk zijn er bij jou in de buurt nog niet zoveel leasetankers, althans niet van Athlon.

    Ik zie dat ik schandalig duur tank, maar ik ben dan ook een tankpasser ( :oops: ) iig ligt het goedkoopste station in zaandam netjes op de weg tussen huis en kantoor, dus ik hoef er niet eens voor om te rijden

    (Alleen lust de A2 zo graag V-Power Diesel .. :oops: :oops: :oops: )

    In ieder geval een errug goed initiatief van Athlon (was nog klant bij ze .. jaaaaren geleden ..)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #11

    Standaard

    Link naar de site werkt bij mij niet meer, ik denk dat ik niet de enige ben die geïnteresseerd is...
    S6

  13. #12
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    Link naar de site werkt bij mij niet meer, ik denk dat ik niet de enige ben die geïnteresseerd is...
    was vanmorgen een heel stuk op de radio over benzine prijzen en deze site, alle mensen die in de auto hun radio aan hadden zitten nu op hun werk op die site te sneupen
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  14. #13

    Standaard Re: Tip: goedkope brandstof-site

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haroldv
    Jij bent een telegraaf lezer.

    Ik heb een veeel betere site voor de geintereseerden.


    www.brandstofprijzen.nl
    Huidig transport= iets anders

  15. #14

    Standaard

    Als je goedkope tankstations in de buurt mist dan denk ik dat het komt doordat die geen overeenkomst met de MTC (Multi Tank Card) organisatie of soortgelijken hebben en daardoor niet bij Athlon tevoorschijn komen. Zo kan ik Loogman in Aalsmeer niet terugvinden die ook echt voordelig is.

    In elk geval handige sites voor de broeders die de eigen pinpas dienen te gebruiken!

    Groetjes
    Edwin

  16. #15
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    iig ligt het goedkoopste station in zaandam netjes op de weg tussen huis en kantoor, dus ik hoef er niet eens voor om te rijden
    Kok .... langs de Thorbeckeweg 8) ...prima tankstation .....ik kom daar ook altijd.
    One liter, driver's licence eater...


  17. #16
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.454
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Hehe hij geeft, en correct i might add, het Esso Tank&go station aan, hier 150 meter vandaan 8)
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  18. #17

    Standaard

    dit is wat hij bij mij in de buurt vind

    Tango 202129 Enschede I
    Parkweg 135
    7545MV ENSCHEDE
    Euro 95 € 1.30 10 augustus 2005
    0,00 km meer

    Tango 202128 Enschede II
    Westerval 30
    7545MZ ENSCHEDE
    Euro 95 € 1.31 07 augustus 2005
    0,00 km meer

    ESSO Selfservice T Boswinkel
    Burgemeester M van Veenlaan 130
    7543AB ENSCHEDE
    Euro 95 € 1.32 11 augustus 2005
    1,61 km meer

    Heron Automaterialen BV
    Buurserstraat 350
    7544RH ENSCHEDE
    Euro 95 € 1.32 08 augustus 2005
    3,66 km meer


    maar ja ik hou niet van tango, met dat pinnen is bij mij al regelmatig verkeerd gegaan, in de mom van pas werkt niet altijd, en heb daar alleen bij tango last van (en ja, er staat dan nog genoeg op de rekening :wink: )
    Audi Coupe 5S GT 1981 1.9
    VW Polo Classic 1983 1.0
    VW Polo Classic 1984 1.3
    Suzuki Alto 1996 1.0 GA Aut.

  19. #18

    Standaard

    Bestaat dit ook voor België?

  20. #19

    Standaard

    bedankt, de goedkoopste op 100m van mijn werk!
    ________________________________
    1999 A3 TDI - 66KW

  21. #20

    Standaard

    Verschillende pomphouders weigeren klanten van Athlon Car Lease van brandstof te voorzien om te protesteren tegen de benzineprijsvergelijker die de autoleasemaatschappij op haar website aanbiedt.


    De online prijsvergelijker is de pomphouders in het verkeerde keelgat geschoten. 'Ik krijg woedende leden aan de lijn. Sommigen meldden zelfs zo kwaad te zijn dat ze besloten hebben Athlon-klanten te weigeren', zegt secretaris van Branche Behartiging Tankstations (BBT) E. de Vries in de Bovag-krant.
    Autorijders kunnen sinds begin deze week op de website van de leasemaatschappij bekijken bij welk pompstation zij het goedkoopst kunnen tanken. Athlon ziet de site als service aan zijn klanten. De maatschappij hoopt met de informatie medewerkers van klanten te stimuleren goedkoop te tanken. Leaserijders die onder de gemiddelde brandstofprijs tanken, krijgen een beloning.
    Enorm succes
    Automobilisten kijken massaal op de website van Athlon. Sinds de lancering afgelopen dinsdag, hebben al 1,6 miljoen mensen de site bezocht. Ook ANWB en Bovag, waarvan BBT onderdeel is, steunen het initiatief.
    De prijsvergelijker wijst uit dat prijsverschillen tussen verschillende tankstations kunnen oplopen tot ruim meer dan 10 eurocent per liter.
    Verontwaardigde pomphouders beschuldigen Athlon ervan hen als ondernemers tegen elkaar uit te spelen. Zij stellen dat de leasemaatschappij zich op de verkeerde partij richt. Tankstations beweren machteloos te staan tegen de hoge prijzen omdat zij hun bescheiden marges niet omlaag kunnen doen. Pomphouders stellen dan ook dat Athlon beter actie kan voeren tegen hoge brandstofaccijnzen.

    Actie
    Athlon Car Lease heeft nog geen meldingen van geweigerde klanten binnen gekregen, meldt directeur H. Blink van het leasebedrijf. Zowel praktisch als juridisch gezien is het weren van Athlon-klanten volgens hem lastig. Zij betalen immers na het tanken en met een wettig betaalmiddel. Mochten sommige pomphouders zijn klanten daadwerkelijk weigeren, dan zal het leasebedrijf 'actie ondernemen', verzekert Blink.
    Brancheclub BBT neemt inmiddels de website onder de loep. Bekeken wordt of het leasebedrijf de prijzen op deze manier mag publiceren en of de weergegeven informatie klopt.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •