Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 48

Onderwerp: BMW-rijders krijgen minst vaak voorrang

  1. #1

    Standaard BMW-rijders krijgen minst vaak voorrang

    BMW-rijders krijgen minst vaak voorrang

    De eigenaren van BMW's zijn niet de enige die het moeten ontgelden op een kruising. Andere merken die weinig respect krijgen in het verkeer zijn Jaguar, Mercedes en Land Rover.

    Dit is de uitkomst van een een onderzoek door Internet dienstverlener AOL.
    Naast het type auto, telt bij het voorang krijgen ook mee hoe de bestuurder er uitziet. Aantrekkelijke mensen krijgen eerder ruimte aangeboden op een druk verkeersplein dan minder aantrekkelijke.




    Tsja... :wink:
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  2. #2

    Standaard

    dus wat maken wij hierop uit...???

  3. #3

    Standaard

    Dat je rustig voor BMW's langs kunt kachelen terwijl ze voorrang hebben, omdat ze het toch al gewend zijn??? :-)


    Geen idee, ik kwan het ook maar tegen...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  4. #4

    Standaard

    ook dat, en dat bmw rijders er niet uit zien

  5. #5

    Standaard

    Hahahaa!!!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...


  6. #6

    Standaard

    Om er nog even een voordeel tegen aan te gooien:

    Wanneer je er vanuit gaat dat je bij iedere kruising altijd voorrang hebt, dan kan het ook alleen maar tegenvallen...


    Offtopic:

    Je kunt ondertussen een verzameltopic beginnen met Appie's "Deze week in deze week de afgelopen week".
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  7. #7

    Standaard

    ik stop altijd bij kruisingen en rotondes. ongelukje zit in een klein hoekje.
    plus hiero scheuren ze best hard en denkt iedereen dat ze voorang hebben.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Hahaha, tsja, dat is mogelijk...


    Het lijkt me voor sommigen wel leuke/handige info, en de rest mag het overslaan!

    Er komen soms iig leuke discussies uit voort...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  10. #9
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als je je echt beroerd wilt voelen...

    Ik heb eens een dag lang een stel Amerikaanse vrienden rondgereden door Nederland, omdat ze het zelf niet durfden. In hun huurauto, een 3-serie. Met Duits kenteken.

    Nog nooit zo vaak op een dag gesneden, van de weg af gedrukt, geen voorrang gekregen...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #10

    Standaard

    Ik heb zelf één keer achter het stuur van een BMW gezeten, en je wordt inderdaad net ff anders 'bekeken' door de andere weggebruikers...na een tijdje ga je je er dan ook wat meer naar gedragen. :roll:

    Een beetje kip en het ei verhaal...
    Gimme fuel! Gimme fire! Gimme that what I Desire!

  12. #11

    Standaard

    enigste (ex) bmw rijder die ik ken die altijd voorang heeft gekregen was mijn ma (lief klein vrouwtje in een GROTE DIKKE BMW 5-SERIE).
    liet haar ook altijd rijden.
    ik werd altijd wel aangehouden of afgesneden als ik erin reed.
    misschien kwam het omdat ik te aantrekkelijk was om bmw rijder te zijn.
    bijgevoegd foto toen in nog bmw rijder was.

  13. #12

    Standaard

    Ben ik blij dat ik er bijzonder knap uitzie... Ik krijg heel vaak voorrang.
    (meestal staan er dan ook van die gekke borden en zijn de haaietanden van de weg versleten op die plaatsen)

    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  14. #13

    Standaard

    Voorrang heb je niet; voorrang neem je...


    ... toch!?
    "What we do in life echoes in eternity!"

  15. #14

    Standaard

    Tuurlijk...


    Ik had laatst een spoed-ritje (ik had haast) van 't noorden naar het zuiden des hollands.
    Ik heb alleen maar de allernieuwste 7 serie BMW's als bumperklever gehad. Het zijn gewoon horken. Willen altijd sneller als jij. En dat gedrag wordt niet gespiegeld maar mensen reageren daar vervolgens wel agressief op. D.m.v. geen voorrang geven etc
    En met een duits kenteken is het helemaal feest idd...

    En daarnaast is het ook een stukje afgunst/jaloezie/afreageren als je een mooie BMW geen voorrang wilt geven... :mrgreen:
    Huidig transport= iets anders

  16. #15
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    als je het objectief gaat bekijken is het eingelijk best wel triest allemaal
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  17. #16

    Standaard

    van beide partijen.....
    "What we do in life echoes in eternity!"

  18. #17

    Standaard

    tja altijd lastig voorrangssituaties.

    wilde hier laatst een opel die van rechts kwam (en voorrang had) voor laten gaan blijft die *piiieeeep* me een beetje achterlijk aan zitten kijken, ja dan geef ik ook maar weer gas
    my first quattro was a wilkinson

  19. #18

    Standaard

    als je in belgië zoiets meemaakt; op moment dat je stopt; kun je geen aanspraak meer maken op je voorrangsrecht.

    voorrang geldt in belgië dus alleen als je het ook neemt.

    zou wel handig zijn, vind dat nog niet zo'n gekke regel van de zuiderburen. (vooral ivm treuzelende/twijfelende rollatorcoureurs)

    Groetjes Wouter
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  20. #19

    Standaard

    owja, bij ons in de wijk (centrum) is het nogal krap hier en daar, dus kan het gebeuren dat iemand die uit een straatje komt en wil afslaan, zo op de weg komt te staan dat je er niet langs zou kunnen als je hetzelfde weggetje in wilt rijden.

    in zo'n situatie heb je wel voorrang, maar als je er gebruik van maakt blokkeer je de hele kruising.

    vaak word je dan ook niet echt gesnapt als je voor de kruising blijft staan (knippers aan, al kijkend naar het te smalle gaatje) zelfs zwaaien/wijzen wordt soms niet begrepen.....
    wat meestal wel helpt is met beide handen omhoog gaan zitten en de andere kant op kijken
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  21. #20

    Standaard

    In een bmw zit ook meestal een ander type mens in als in een audi als je begrijpt wat ik bedoel.

    Bas
    Ahh gekken moeten er ook zijn niet dan..........

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •