Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 586

Onderwerp: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

  1. #81

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Wie koopt er dan ook een paraplu van 70 euro

    Succes met de afhandeling, hoop dat het snel terug wordt geboekt
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  2. #82

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    arndop
    Berichten: 1 ??????????????????????????????????????
    Geregistreerd: 21 April 2009


    Terecht dat mensen hier hun ervaringen posten en dan ook juist onderbouwen, maar jammer jammer de nutteloze reacties van mensen zonder enige ervaring met bestellen bij deze shop.

    Ik ga eens een vergelijkende bestelling bij elke shop in Nederland plaatsen. Nee Sander geen kentekenplaathouder, das te makkelijk. Volgens mij heb je daar je huis aardig mee vol liggen. ;-)
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

  3. #83
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Prutsertje = is/was Partner van Mike in Vagshop. Te makkelijk en zo jammer om je eigen bedrijf zo te komen promoten.
    Het was wel duidelijk dat dit niet gewoon een tevreden klant is. Ik dacht eigenlijk dat het Mike zelf was, met nieuwe IP enz.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoeritzz Bekijk Berichten
    arndop
    Berichten: 1 ??????????????????????????????????????
    Geregistreerd: 21 April 2009
    Is het hier verboden om 10 maanden geregistreerd te zijn zonder berichten te posten? En is er een minimum aantal berichten wat je gepost moet hebben voordat je recht van spreken hebt?

    Laatst gewijzigd door tom; 03-02-10 om 06:53.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  4. #84
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoeritzz Bekijk Berichten
    arndop
    Berichten: 1 ??????????????????????????????????????
    Geregistreerd: 21 April 2009


    Terecht dat mensen hier hun ervaringen posten en dan ook juist onderbouwen, maar jammer jammer de nutteloze reacties van mensen zonder enige ervaring met bestellen bij deze shop.

    Ik ga eens een vergelijkende bestelling bij elke shop in Nederland plaatsen. Nee Sander geen kentekenplaathouder, das te makkelijk. Volgens mij heb je daar je huis aardig mee vol liggen. ;-)
    Sja, dit topic staat redelijk hoog op google. Tel daarbij op dat we ruim 26.000 leden hebben. Dan kan het toch echt wel gebeuren dat mensen die nog niets gepost hebben(zonder registratie móet je je registreren na 10 pageviews) na bijna een jaar geen posts een dergelijk topic kunnen aanvullen.
    Deze persoon is blanco gaan bestellen bij die shop en is blanco op het forum met 10 maanden registratie. Lijkt me niets mis mee. Waarom zou je meer dan 1 bericht nodig moeten hebben om een dergelijke post te kunnen plaatsen? Juist de mensen die zaken doen met een ander bedrijf en via google op dergelijke topics uitkomen(ja er zijn ook nog veel meer topics dan vagshop) spugen hier hun gal. Daar is dit een open discussieplatform voor. Betreffende vult een topic aan, maar plaatst geen nieuwe!

  5. #85
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Ik hoop dat er idd meer mensen gaan klagen.
    U heeft zich al eerder geregistreerd dus zullen we er van uitgaan dat het oke is..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.


  6. #86
    Audrie
    Guest

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Ik vind het ergens terecht dat mensen klagen, ik bedoel de meeste webwinkels hebben geen platform waar ze hun klachten kwijt kunnen. Een winkel loop je zo binnen, echter men leest natuurlijk alleen de negative kant hier, alles wat voor de rest goed gaat lees je niet natuurlijk, en dat moet men ook niet vergeten. Hetgeen wat natuurlijk ook de keerzijde is... de webwinkelier kan zichzelf niet verdedigen in een open platform discussie..

  7. #87
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Toen VAGshop nog de gelegenheid had om zich te verweren bleef het angstaanjagend stil... en de samenwerking tussen AF en deze shop lijkt me niet voor niets beëindigd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #88

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Het was wel duidelijk dat dit niet gewoon een tevreden klant is. Ik dacht eigenlijk dat het Mike zelf was, met nieuwe IP enz.



    Is het hier verboden om 10 maanden geregistreerd te zijn zonder berichten te posten? En is er een minimum aantal berichten wat je gepost moet hebben voordat je recht van spreken hebt?

    Ja je mag rustig hier neuzen zonder ooit een bericht te plaatsen, niks op tegen.

    Maar net zoals het voor jou, omdat sander dit zegt, duidelijk is dat prutsertje niet gewoon een tevreden klant is, is het voor mij duidelijk dat er van dit hele topic niks klopt, athans dat denk ik net zoals jij dacht eventueel te kunnen weten dat Mike het zelf was of is of wat dan ook. Er staat gewoon voor mij niet één duidelijke post waar het over echte oplichting gaat, alleen maar reacties van Rood,groen of goud gekleurde die dit wel roepen. Die gekleurde zijn mij iets te partijdig.
    Conclusie: alle webshop's zijn verrot, ja ook de Otto, V&D online, Vagshop, shop.audiwereld, privatparts, want er is altijd wel iets te zeuren. ;-)


    ps.: creditcard gaat ook via paypal dus die Arno kan/kon zijn geld rustig terughalen binnen 45 dagen.

    ----------------------------------------------------------------
    In een echte winkel neem ik ook altijd de verkeerde kassa, das ook rot.......
    ----------------------------------------------------------------

    "sander:
    Sja, dit topic staat redelijk hoog op google. Tel daarbij op dat we ruim 26.000 leden hebben. Dan kan het toch echt wel gebeuren dat mensen die nog niets gepost hebben(zonder registratie móet je je registreren na 10 pageviews) na bijna een jaar geen posts een dergelijk topic kunnen aanvullen.
    Deze persoon is blanco gaan bestellen bij die shop en is blanco op het forum met 10 maanden registratie. Lijkt me niets mis mee. Waarom zou je meer dan 1 bericht nodig moeten hebben om een dergelijke post te kunnen plaatsen? Juist de mensen die zaken doen met een ander bedrijf en via google op dergelijke topics uitkomen(ja er zijn ook nog veel meer topics dan vagshop) spugen hier hun gal. Daar is dit een open discussieplatform voor. Betreffende vult een topic aan, maar plaatst geen nieuwe!"

    Alles is mogelijk, dat weet jij ook als hoofd van het Audiforum.

    Zo bijna aan de cup a soup...........





    ////////////////////////////
    Warning: Q-fever hazard
    \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

  10. #89
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Ok, eigenlijk beticht je mij dus in deze van stemmingmakerij? Waarom probeer je dit nu ineens op mij te spelen en ga je er mensen bij betrekken die goldmember zijn? Ik weet dat je veel met Mike kletst en dus zelf niet geheel onpartijdig in deze staat, dus waar wil je heen? Welles nietes spelletje? Ik zeg niets, ik bied enkel het platform waarin gediscuzeurt kan worden, jij beticht mij vervolgens op een onbehoorlijke manier met "alles is mogelijk" en betrekt de shop van het audiforum ineens in deze discussie? Ik volg je logica niet hoor.

  11. #90

    Thumbs up Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Sander het is niet mijn bedoeling je ergens van te betichten, en sorry ik klets niet veel met Mike. Ken Mike ook niet eens persoonlijk, wel heb ik in het begin van VAGshop tijdperk(dus voor dat audiforum er even verkering mee had) een bestelling bij hem gehad en deze is netjes afgeleverd. En daarna is er misschien eens over de Libelle gesproken, laat staan de Magriet. Waar ik heen wil? Of er logica in zit? Nee, geef alleen aan dat sommige berichten niet relevant zijn laat staan onderbouwd.
    Tevens betrekt ik niet alleen jou shop erbij, maar gaat het over alle webshop's met voorbeelden.
    --------------------------------------------------------------------
    Goed nu back ontopic met teleurstellende ervaringen dan wel positieve.
    Anders word het wel een welles nietes spelletje.
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

  12. #91
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoeritzz Bekijk Berichten
    Ja je mag rustig hier neuzen zonder ooit een bericht te plaatsen, niks op tegen.

    Maar net zoals het voor jou, omdat sander dit zegt, duidelijk is dat prutsertje niet gewoon een tevreden klant is...
    Het was voor mij niet duidelijk omdat Sander dat zegt. Als iemand een bedrijf aan het verdedigen is door concurrenten af te kraken en de inhoud van de algemene voorwaarden te benoemen ben je niet een gewone tevreden klant. De inhoud van de algemene voorwaarden is normaal gesproken alleen bekend bij mensen die deze voorwaarden ooit hebben moeten gebruiken, dus ontevreden klanten en de eigenaar en medewerkers van het bedrijf.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoeritzz Bekijk Berichten
    ...zoals jij dacht eventueel te kunnen weten dat Mike het zelf was of is of wat dan ook.
    Ik zij niet dat ik het dacht te weten. Ik zij dat ik het dacht. Totdat ik dus een paar berichten later de reactie van Sander las.

    Als je als bedrijf gewoon goede producten levert, je afspraken nakomt en bij eventuele klachten goed met de klant communiceerd, kom je ook niet op een forum als dit. En dan hoef je dus ook niet verdedigd te worden door tevreden klanten of mensen die zich daarvoor uitgeven.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  13. #92
    Audrie
    Guest

    Standaard Re: VAG-shop; ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Toen VAGshop nog de gelegenheid had om zich te verweren bleef het angstaanjagend stil... en de samenwerking tussen AF en deze shop lijkt me niet voor niets beëindigd.
    Tom, niet alleen naar jou gericht, dus NIET persoonlijk, maar wat verweren betreft was er een duidelijke afspraak dat toentertijd niet te doen.

    Voor de rest volg ik uiteraard dit topic als Vagshop. Ik ga me inhoudelijk niet te diep uitlaten of de klant of Vagshop altijd gelijk of ongelijk heeft. Vaak ligt zeker de waarheid in het midden, immers een CC betaling via Paypal is misschien ook handig als dan het account PP wordt bekeken en dan ziet men, oeps..het was al 4 weken gelden teruggeboekt, dus ook hierdoor onstaan weer discussies online die niet nodig waren geweest. Resultaat deze klant krijgt zijn product, maar dan voor NOP, want als een klant niet helemaal tevreden is zit er altijd een leermoment voor de Vagshop bij.!

    Met ruim 1500 bestellingen hebben we een absoluut bestaansrecht opgebouwd en wordt er hard aan de weg getimmerd om te zorgen dat niet alleen de shop er goed uitziet maar ook de service. Is er nog wat te winnen op deze gebeiden? UITERAARD, als eenmanszaak en met minimaal 15 uur werk per dag is Vagshop een jong bedrijf met nog veel momenten waarop het leermomenten zijn. Aan de andere kant met gemiddeld 10 orders per dag die z.s.m. worden afgehandeld en bezorgd verneem je niets van alle positieve reacties. kan service altijd optimaal lopen? Zou wel moeten, en zeker excuses als dit niet altijd het geval is. Echter waar vele niet bij stilstaan zijn dat er 50 telefoontjes per dag komen voor vragen over producten, bestellingen en inbouw. dat er bijvoorbeeld vandaag alleen al 148 e-mails binnenkomen, het oplossen van express zendingen die niet op tijd geleverd worden met producten voor onze klanten en daarnaast ook iedere dag werkzaamheden zijn zoals bijhouden van evt. voorraad, inpakken en versturen van producten. Het is prachtig werk en heb er de passie voor, maar ook dan gebeurd het helaas dat sommige zaken blijven liggen of dat je een klant pas een dag later kan terugbellen, want na 21.30 bel ik niemand meer terug.

    Dat er posts zijn van leden die geen enkele ervaring hebben bij de Vagshop of welke andere online store dan ook en klakkeloos overnemen wat ander zegt vind ik toch wel opmerkelijk. Immers als diezelfde persoon morgen roept dat Audi een slecht merk is bestaat dit forum overmorgen toch ook niet meer uit maar 100 leden, bij wijze van, althans dat mag ik hopen

    Uiteraard als we iets kunnen doen of uit een verleden waarin een klant nog iets wil oplossen cq kwijt wil, stuur maar een PB. Alles is op te lossen.

  14. #93
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...


  15. #94

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Ze lijken maar niet van het negatieve imago af te komen...
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  16. #95
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Ondanks periodieke oplevingen in een poging het imago op te krikken zit het blijkbaar gewoon in de aard van het beestje.

    (voor de duidelijkheid: dit is een opmerking op persoonlijke titel en niet als moderator van deze site, voor als ik straks weer iemand met een achtervolgingscomplex over me heen krijg!)
    Laatst gewijzigd door tom; 10-05-10 om 11:51.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #96

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Mee eens Tom. Allemaal leuke verhalen om het imago op te krikken maar het minste wat je kan doen als zelfstandig beginnend ondernemer is duidelijk te zijn tegenover je klanten. Dat er leverproblemen zijn etc. kan allemaal best waar zijn. Prima, het gaat hier tenslotte vaak om zeer specifieke producten maar dat je gewoon niks zegt over een levertijd en slecht bereikbaar bent daar heb ik gewoon een bloedhekel aan. Wees eerlijk en zeg desnoods dat je pas na 3 maand kan leveren maar dan weet de klant dat tenminste. Niks weten en toch betaald hebben is de nachtmerrie van elke consument (kan er over meepraten).
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  18. #97
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    En jezelf hier regelmatig onder een andere naam opnieuw aanmelden om goede 'testimonials' te plaatsen maakt het er ook niet geloofwaardiger op.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #98

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    En jezelf hier regelmatig onder een andere naam opnieuw aanmelden om goede 'testimonials' te plaatsen maakt het er ook niet geloofwaardiger op.

    Vaak word vergeten dat een moderator alles kan overzien, ook dergelijke (uiteraard goede)fake testresults
    3 keer links is ook rechts

  20. #99
    Svenergy
    Guest

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Ach.... volgens mij ze liggen er niet wakker van daar. Er wordt nu een heel mooi pand omgebouwd met alles erop en eraan. Ben er laatst geweest, met showroom, eigen inbouw,etc. Ze hebben meer dan 500 bestellingen per maand, en dan blijven er altijd zaken verkeerd gaan. Dit heeft niets met negatief imago te maken. Dan zouden bijna alle webwinkels kunnen sluiten. Goed, ze moeten zorgen dat alles netjes verloopt, dat blijft belangrijk.

  21. #100
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

    Je blijft ze maar promoten he, en normaal gesproken vertelt een webshopeigenaar heus niet hoeveel orders hij wel of niet per maand heeft..

    Maar ja, je eigen shop heeft ook wel erg veel promotie en ontkenning nodig blijkbaar, anders had je er niet zo lang tegen gevochten om een keer een positieve reactie los te peuteren..

    Wij handelen in onze winkel ook zo'n 1000 klanten per maand af, weliswaar gewoon in een winkel, maar ik denk dat als we 5 tot 10 niet tevreden klanten per jaar (jazeker, per jaar!) hebben, dat dat veel is.
    Laatst gewijzigd door muizenissen; 27-05-10 om 14:58.

Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •