Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

  1. #21
    Mark19's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

    Bedankt voor de tip Raz0r.
    Ik heb van een A6 welke mij wel aan staat het chassisnummer opgevraagd, en toegevoegd aan MyAudi maar krijg alleen de standaarduitrusting te zien.
    Een lijst met de opties welke deze Audi allemaal aan boord heeft ontbreekt. (terwijl deze Audi bomvol allerlei opties zit. (oa standheizung, elektr. kofferdeksel en servo portieren, verwarmde achterzitting, geheel elektr. verstelbaar stuur, stoelen met geheugen en geheugenstand op spiegels)
    Maar vraag me af of deze ook TV tuner\DVD, adaptive cruise control, rijbaanbegeleiding, dodehoeksensor en MMI Audi Navi Plus systeem aan boord heeft.

    Een zoektocht elders op het forum leverde mij op dat de optielijst niet meer getoond wordt. wel érg jammer omdat dit de keuze voor mij wat makkelijker kan maken.
    De Duitse MyAudi.de zou nog wel de optielijst tonen, maar ook daar ontbreken de opties. (standaarduitrusting wordt wel getoond)
    Zijn er nog andere mogelijkheden om de optielijst op te vragen?

  2. #22

    Standaard Re: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark19 Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip Raz0r.
    Ik heb van een A6 welke mij wel aan staat het chassisnummer opgevraagd, en toegevoegd aan MyAudi maar krijg alleen de standaarduitrusting te zien.
    Een lijst met de opties welke deze Audi allemaal aan boord heeft ontbreekt. (terwijl deze Audi bomvol allerlei opties zit. (oa standheizung, elektr. kofferdeksel en servo portieren, verwarmde achterzitting, geheel elektr. verstelbaar stuur, stoelen met geheugen en geheugenstand op spiegels)
    Maar vraag me af of deze ook TV tuner\DVD, adaptive cruise control, rijbaanbegeleiding, dodehoeksensor en MMI Audi Navi Plus systeem aan boord heeft.

    Een zoektocht elders op het forum leverde mij op dat de optielijst niet meer getoond wordt. wel érg jammer omdat dit de keuze voor mij wat makkelijker kan maken.
    De Duitse MyAudi.de zou nog wel de optielijst tonen, maar ook daar ontbreken de opties. (standaarduitrusting wordt wel getoond)
    Zijn er nog andere mogelijkheden om de optielijst op te vragen?
    Stuur mij het chassisnummer even per privébericht, dan kijk ik even voor je.

  3. #23
    Mark19's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

    Beste Audi liefhebbers,

    Ik heb er een tijd naar gezocht... en dan eindelijk gevonden.... een Audi A6 3.0 TDI Pro Line Plus multitronic !!
    Het is een eerlijke Nederlandse auto voorzien van 4 wiel luchtvering, standkachel, elektr. verstelbare sportstoelen met geheugen, servo kofferdeksel en portieren, grootlicht assistent, en tv tuner. De kleur vindt ik ook bijzonder mooi: maanblauw metallic. (uit de zon lijkt ie zwart)
    En hij rijdt geweldig, stuurt en accelereert lekker sportief. Aan de andere kant is ie op de lange afstand op de snelweg lekker zuinig. (5,3 ltr op 100km !!)
    Vooral dat laatste verbaast mij enorm aangezien het een 3.0 6 cylinder motor betreft... ongelofelijk..)

    Ik ben er nog niet uit hoe ik aanvullende verkeersinformatie (TMC Pro) kan ontvangen.... (heb alleen nog maar het TMC logo links onderin het scherm zien staan, en niet één keer het TMC Pro logo) Ook ben ik er nog niet uit hoe keyless entry werkt.

    Iedereen hartelijk dank voor de adviezen.


    Hierbij wat foto's.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Mark19; 06-03-17 om 17:49.

  4. #24
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

    Nette bak hoor, veel plezier ervan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #25
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

    Mooi wagen.

    In Nederland tmc, buitenland vaak tmc pro.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com


  6. #26
    Nelis72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

    Mooie klassieke wagen zeg !. Veel plezier ervan en mee uiteraard

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  7. #27
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.609
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

    Mooie wagen Mark, mooie opvolger
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  8. Ad
  9. #28
    Mark19's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Betrouwbaarheid en onderhoud A6 C7 3.0 TDI (geen quattro)

    Bedankt voor jullie reacties en gelukswensen !!
    Hierbij nog wat foto's maar nu met de originele 18 inch Audi velgen. (zomerset)

    20170314_182152.jpg20170314_182217.jpg20170314_182231.jpg20170314_182304.jpg20170314_182318.jpg
    Laatst gewijzigd door Mark19; 18-03-17 om 22:32.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •