Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: A4 Allroad Quattro Edition

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    125
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard A4 Allroad Quattro Edition

    Waarschijnlijk morgen gaat mijn A4 Allroad Quattro edition besteld worden. Lease contract is vandaag getekend. Ik heb alleen een A4 Avant 2.0 tfsi 190opk, s-tronic, sportonderstel gereden. Dat was optie 2. Heeft iemand hier een allroad en hoe rijdt ie vergeleken met een normale avant?

    Ik vondt de normale avant licht sturen (dynamic mode) en het oranje lampje van de esp waarschuwing ging wel erg vaak aan. Heb dat lampje de laatste 4 jaar niet vaak gezien.

    Neem aan dat de extra bodemvrijheid en iets meer rubber het rijden iets meer 'waggelig' maakt. Met familie in de auto rij ik toch niet op het randje, dus heel veel maakt dat niet uit.
    A4 Allroad, 2.0TFSI Quattro, MY 2018, Quattro-Edition

  2. #2
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: A4 Allroad Quattro Edition

    Wat is nu eigenlijk hetgeen je wilt weten want snap je post nl niet echt?? Je gaat iets bestellen en wilt van anderen weten wat je bestelt of zo??
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    125
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Allroad Quattro Edition

    Er stond maar een vraag in mijn post: Heeft iemand hier een allroad en hoe rijdt ie vergeleken met een normale avant?

    Dat dus.
    A4 Allroad, 2.0TFSI Quattro, MY 2018, Quattro-Edition

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •