Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Aankoop advies S5 3.0 V6

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2022
    Leeftijd
    25
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Post Aankoop advies S5 3.0 V6

    Beste Audi liefhebbers,

    Ik ben een aantal jaar eigenaar van een fijne 2014 Audi A4 2.0, maar een iets snellere uitvoering blijft toch wel een beetje kriebelen. Nu wil ik persoonlijk in de toekomst gaan upgraden (naar een S4 of S5), dus vraag ik mij momenteel een aantal dingen over S5 Coupé met de 3.0 V6 af. Ik neem aan dat er vast wat eigenaren (of ex-eigenaren) op dit Forum zijn met kennis van deze auto. Ik heb het hier specifiek over een occasion.


    VRAGEN:


    1. Is de auto snel genoeg om je in je stoel te drukken als je van lage snelheid optrekt?
    2. Is de auto fijn voor het dagelijks verkeer? In principe is mijn a4 met s-line sportonderstel ook al vrij hard. Wel heb ik genoeg modellen met massage stoelen gezien.
    3. Wat zijn de typische mankementen/dingen waarvoor je moet oppassen bij de koop van een Audi S5 (momenteel zit het bouwjaar 2017 op mijn radar)
    4. Is de auto veel duurder dan een A5 in onderhoud?
    5. Wat is de brandstofefficiëntie in de praktijk?
    6. Wat vindt je het slechtste aan de auto?
    7. Wat vindt je het beste aan de audo?
    8. Heb je nog andere tips of adviezen voor iemand die deze auto overweegt te kopen?


  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.228
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Aankoop advies S5 3.0 V6

    @Peeet

    Kom er maar in 😁
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •