Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 46

Onderwerp: Ik zoek een goede Audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

  1. #1

    Standaard Ik zoek een goede Audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    HALLO,

    Mede audi rijders ,zijn er hier misschien mensen die advies voor mijn hebben met betrekking tot een goede audi dealer!
    Eentje die wel normaal met mensen omgaat als je particulier bent en niet meer wilt besteden als 45000,-(is toch een hoop geld ).
    En die wel service verleend ,wat mij erg irriteert is dat de meeste audi dealers erg verwaand zijn en denken van ach u niet dan de volgende wel
    verkopen doen we toch wel.
    Heb voor mijn vrouw een nieuwe suzuki swift gekocht ,nou de service die je daar krijgt kan menig audi dealer nog wat van leren .
    Nou ben ik een echte audi freak dus ik wil niet anders,er moet toch een dealer zijn die wel service en inruil technisch goed scoort.

    Wat mij opvalt en daar zal ik niet de enige inzijn ,op het moment dat jij beter weet wat er in en op de auto zit worden ze boos .ik denk dat iedereen hier wel de folder doorpluist en internet doorzoekt over zijn aangeschafde auto.

    Ik ben er particuliere koper en dat wil nog wel eens verschillen met een lease rijder hoe ze je behandelen .

    Ik hoop op advies van u ,ik woon zelf in de randstad (delft) en ben 1 keer bij DE WITTEBRUG geweest en wat een drama is dat .
    Ben bereid om een stuk te rijden !

    mvgr,

    jordan
    Laatst gewijzigd door A5 SPORTBACK; 08-02-11 om 20:00.

  2. #2
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.304
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    autohoogenboom (bij de van Brienenoordbrug) heeft mij goed behandeld.
    dat geldt zowel voor de verkoper, de receptie als de werkplaats.
    maar misschien komt het wel door m'n blauwe ogen

  3. #3
    e.v.diermen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    537
    Kudos
    22
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    Absoluut eens kennis maken met Auto Flevo in Harderwijk. Zijn erg goed.
    Audi S5 Cabrio - Misanorood --> Audi S5 Coupe Daytona met Vossen wheels
    VW Sharan full options - Night Blue / VW Exclusive leder

  4. #4
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Kamsteeg Voorschoten kan ik ook zeker aanraden! Kamsteeg Noordwijk echter niet!
    Laatst gewijzigd door Skyline737; 06-02-11 om 16:13.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    van Beynum in Gouda, daar heb ik mijn auto ook vandaan.
    In der Heimat des Audis


  6. #6
    dianick's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    556
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Nou noem je met Wittebrug wel een hele fijne dealer op...
    Ik heb persoonlijk hele goede ervaring met Auto Mondt in de Lier.
    Vertegenwoordiger Nick Franssen. Een hele aardige jonge vent die enthousiast en je zo goed mogelijk terwille is.

  7. #7
    HarA1d's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    55
    Posts
    178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Heb tot nu toe goede ervaring met van Beynum te Gouda als particulier koper. Ben zeer netjes behandeld tijdens aankoop en zijn daarbij alle afspraken zonder problemen nagekomen.
    Echter nog geen ervaring met aftersales.
    Laatst gewijzigd door HarA1d; 07-02-11 om 07:31.
    A1 1.4 TFSIAmbition Pro Line Business (Phantom Black)

  8. Ad
  9. #8
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Over de VW-garage in De Lier heb ik al vaak goede verhalen gehoord. Is niet zo groot, dus dat 'imago' zit hopelijk ook bij Audi daar bij goed.

    Zelf heb ik erg goede ervaringen met een specifieke verkoper, hij zit nu bij Hegeman in Nijmegen. Misschien beetje uit de richting, maar zou ik de moeite waard vinden.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #9
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Ik heb ook goede berichten gehoord over de dealer in Tiel ;-)
    Ik zou in ieder geval zorgen dat je VER uit de buurt blijft bij van Mossel en dan met name Audicentrum tilburg en die in Waalwijk is ook drama geloof ik.

  11. #10
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    wahl in oosterhout is een top dealer
    thur in genderen is ook aan te bevelen
    Audi A2 1.4 aua

  12. #11
    Ricardo1983's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    244
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred44nl Bekijk Berichten
    autohoogenboom (bij de van Brienenoordbrug) heeft mij goed behandeld.
    dat geldt zowel voor de verkoper, de receptie als de werkplaats.
    maar misschien komt het wel door m'n blauwe ogen
    Idd, hebben mij prima geholpen om mee te denken en zoeken naar een oplossing om mijn kofferbak open te krijgen(geheel kosteloos)...
    Zeer goede ervaring mee dus...

    Ook de audi dealer in Capelle aan den ijssel, is zeer goed...

  13. #12
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    @joris(snaak):
    In Tiel is vooral de werkplaats Verkoop ook prima voor elkaar met goede biedingen, qua sfeer "neutraal". Jammer wat dat betreft dat "mijn" verkoper naar Hegeman is gegaan, de combinatie van zijn verkoopsfeer + prijzen in verkoop bij Hegeman met toppie werkplaats Tiel zou goud zijn (was het ook 2004-2007...)
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  14. #13
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Wij hebben een zeer aangename ervaring gehad met Audi Roozendaal. Wonen zelf in Hoorn, maAr het omrijden meer dan waard!
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  15. #14

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Hallo ,

    Bedankt voor de tips ,
    Zijn deze inruil technisch ook een beetje gunstig ?
    Wat zijn jullie ervaringen ?

    Mvgr,

    Jordan
    Laatst gewijzigd door A5 SPORTBACK; 09-02-11 om 11:30.

  16. #15

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Over de VW-garage in De Lier heb ik al vaak goede verhalen gehoord. Is niet zo groot, dus dat 'imago' zit hopelijk ook bij Audi daar bij goed.

    Zelf heb ik erg goede ervaringen met een specifieke verkoper, hij zit nu bij Hegeman in Nijmegen. Misschien beetje uit de richting, maar zou ik de moeite waard vinden.

    Bedankt voor de tip , hoe heet deze jongen ?

    Mvgr,

    Jordan

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Ik weet van mijn vader dat hij bij Auto Mondt in De Lier zit en hoor hier alleen maar positieve reacties van. Mijn oom heeft ervaring met inderdaad Wittebrug maar dat is echt 3x niks.

    En daarbij is Mondt vanuit Delft nog heel erg dichtbij!

  18. #17
    Audigiel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    71
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a3 sportback Bekijk Berichten

    Wat mij opvalt en daar zal ik niet de enige inzijn ,op het moment dat jij beter weet wat er in en op de auto zit worden ze boos .ik denk dat iedereen hier wel de folder doorpluist en internet doorzoekt over zijn aangeschafde auto.

    Ik ben er particuliere koper en dat wil nog wel eens verschillen met een lease rijder hoe ze je behandelen .

    Ik hoop op advies van u ,ik woon zelf in de randstad (delft) en ben 1 keer bij DE WITTEBRUG geweest en wat een drama is dat .
    Ben bereid om een stuk te rijden !
    Ha Jordan

    De gesignaleerde behandeling is helaas niet uniek. De meeste dealers verkopen liever Leasels bij de vleet dan auto's aan particulieren. Bovendien hebben Leasel-kopers in een enkel geval ook nog last van de "pats-factor" en dat straalt ook af op de verkoop. (of was dat andersom??)

    Wij zijn al jaren klant bij Wittebrug Delft (energieweg) en tot volle tevredenheid. Het baliepersoneel is keurig en de werkplaats doet prima zijn werk. Magazijnservice is top (heb ik met een bejaarde Audi nodig).
    Toch moet ik je helaas gelijk geven voor wat betreft je observatie: de bezetting bij de verkoop is sterk aan wisseling onderhevig en dat geeft het risico op weing klantenbinding. Daarom al een aantal malen elders (andere dealer/lease-verkoop) de auto gekocht en bij Wittebrug in onderhoud gegeven.

    De laatste keer (c.a. 2-1/2 jaar geleden) had ik het geluk (en de dealerorganisatie de pech) dat de automarkt was ingestort. Toen zag men mij als particulier weer duidelijk staan en heb toen wel een prima deal kunnen sluiten. Maar of dat nu nog zo is, betwijfel ik eigenlijk een beetje.

    Samenvattend: "sjoppen" loont als particulier. Maar schrijf de werkplaats en balie van Wittebrug Deflt niet te vlot af.

    Success!
    Coupé 2.6 V6 1995, 80 Avant Quattro 2.8 V6 1994.

  19. #18

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Beste Jordan,

    Jammer dat je niet tevreden bent over een dealer. Wellicht dat wij je bij een aankoop kunnen helpen? Wij zijn geen dealer maar wel het grootste import centrum van nederland en bij ons staat de klant centraal.

    Ik hoor graag van je.

  20. #19
    Daro
    Guest

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Audi Maas te Uithoorn kom ikzelf al jaren, excellent dealer in 2009 en 2010 meen ik.
    De jaren ervoor kwam ik bij Martin Schilder te Alkmaar daar is veel veranderd in zeker NIET in positieve zin, daar zien ze mij nooit meer!

  21. #20

    Standaard Re: Ik zoek een goede audi dealer die wel weet hoe je met particulieren om moet gaan

    Ik heb uitstekende ervaringen met de service van Van Mossel in WEERT. Ik reed er altijd 200km voor. Veel service, goede prijzen en Limburgse vriendelijkheid.
    Met een specifieke verkoper had ik erg goede ervaringen, die zit nu bij Auto Arena in Venlo. Maar sowieso had ik met Van Mossel Weert uitstekende ervaringen met hun service!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door German Select AUDI Outlet Bekijk Berichten
    Wij zijn geen dealer maar wel het grootste import centrum van nederland
    Het grootste importcentrum van Nederland? Dus jullie importeren méér Audi's dan PON?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door German Select AUDI Outlet Bekijk Berichten
    bij ons staat de klant centraal.
    Tja, welke dealer zegt dat niet over zichzelf
    Laatst gewijzigd door EasyRider; 26-02-11 om 21:44.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •