Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 331

Onderwerp: sham27: toch weer een Audi?

  1. #21

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricardo964 Bekijk Berichten
    Ik denk trouwens dat je in afschrijvingskosten wel wat optimistisch bent (zou het zelf x2 doen) maar voor de vergelijking maakt dat niet uit
    € 300 per maand had ik op mijn nieuwe niet gehaald maar zat daar wel het dichste bij. Dus x2 al helemaal niet. Lijkt me idd een reëel bedrag
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #22

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricardo964 Bekijk Berichten
    Heb even zitten rekenen met mijn vorige 3 Audis en inderdaad 6.000 a 8.000 afschrijving per 2 jaar dus jouw berekening klopt wel ongeveer...
    Vind het altijd pijn doen die afschrijving!
    3.000/4.000 afschrijven in 1 jaar op een Fiesta doet nog veel meer pijn
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  3. #23
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    afschrijven is een stuk minder pijnlijk als je er van kan genieten (wat ik te weinig doe, hehe).
    Succes met de jacht Sham! Ik ben benieuwd
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  4. #24

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    afschrijven is een stuk minder pijnlijk als je er van kan genieten (wat ik te weinig doe, hehe).
    Succes met de jacht Sham! Ik ben benieuwd
    Dat is waar!

    Thnx.. Jagen is altijd leuk En het schijnt dat na een A4 1.8 TFSI 2010 de overstap naar een Porsche 997 4S gebruikelijk is, dus dat biedt helemaal hoop!
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  5. #25

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Dat is waar!

    Thnx.. Jagen is altijd leuk En het schijnt dat na een A4 1.8 TFSI 2010 de overstap naar een Porsche 997 4S gebruikelijk is, dus dat biedt helemaal hoop!
    Moet je wel voor de limousine gaan. Bij Avant blijf je in de Avant hangen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


  6. #26
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Nou das leuk nieuws: misschien toch weer een AUDI in huize Sham!

    Succes met het maken van een weloverwogen keuze, dat gaat zeker lukken gezien het gemaakte vergelijk, en ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  7. #27

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Vrijdag of zaterdag even bij De Waal in Geldermalsen kijken. Die hebben een mooie A3 staan en krijgen een mooie A4 binnen (weet alleen niet wanneer ):

    http://www.dewaalautogroep.nl/occasi...avi-313197326/

    http://www.dewaalautogroep.nl/occasi...avi-155574671/
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  8. Ad
  9. #28
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    En een auto uit Duitsland?

    Die A3 is wel nice hoor!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  10. #29

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    En een auto uit Duitsland?

    Die A3 is wel nice hoor!
    DL heb ik ook aan zitten denken, maar heb ik me totaal nog niet in verdiept..
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  11. #30

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Eens een inruilvoorstel aangevraagd voor onderstaande auto. Ik kom daar komende tijd niet in de buurt, dus wil eerst globale indicatie hebben, voordat het echt compleet kansloos is

    Is imo echt een hele mooie auto! Daarnaast (volgens RDW) 1 vorige privé eigenaar, wat ook een plus is! Ten opzichte van de A3 bij De Waal iets meer kilometers, maar wel bijna een jaar jonger. Voorstel zal wel tegenvallen, maar dan heb ik een beetje een idee waar het naartoe gaat.

    Zie ik iets over het hoofd bij deze auto?

    http://www.pondealer.nl/audi/occasio...ion-pro-line-s
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  12. #31

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Ben er nu wel achter dat oriënteren pas wat concreter moet worden op het moment dat ik echt weet wat ik wil. De 2 A3's die ik op het oog had zijn beiden reeds verkocht, dus als ik er eenmaal uit ben wat ik wil wordt het snel handelen
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  13. #32

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Vandaag bij De Waal in Geldermalsen wezen kijken naar een 2010 A4 1.8 TFSI Avant S-Line. Mooie wagen, maar moest nog gepoetst worden en stond nog op de winterwielen. Daarnaast half onder de sneeuw, maar hij had hem even naar binnen gereden, dus konden er wel even in zitten. Schitterende wagen zo'n A4, maar ook wel heel groot.

    Daarna even bij Maas in Alphen aan den Rijn gekeken naar een eerder geposte A3. Ding is werkelijk zo goed als nieuw! Geen inruil, maar er viel nog steeds niet te praten over de prijs, dus dan houdt het snel op en zoeken we rustig verder. Vooral omdat ik eigenlijk een iets potentere motor wil.

    http://www.maasautogroep.nl/occasion...ion-pro-line-s

    Denk dat we straks toch liever voor A3 formaat gaan. En mijn vriendin geeft aan liever een iets jongere A3 te hebben en iets meer te betalen. Weten we dat ook weer..
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  14. #33
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Ik zou Duitsland zeker niet uitsluiten. Kan toch wel lucratief zijn. Moet jou als financiële jongen toch wel trekken lijkt mij
    Zelf lekker zoeken op bijvoorbeeld mobile.de en dan @sjoeritzz inschakelen voor het 'vervelende' werk.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  15. #34
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    En wat soort A3? De 8P of een 8V....

    maar wel een AUDI dus ;-)
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  16. #35
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Ik heb in mijn zoektocht in nl geen geschikte A3 gevonden. Merendeel kaal uitgevoerde "leasebakken" met de meest kleine motor erin. In Duitsland is zoveel meer te krijgen en inderdaad met behulp van sjoeritzz binnen no-time op je oprit.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  17. #36

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    En wat soort A3? De 8P of een 8V....

    maar wel een AUDI dus ;-)
    8P.. De interessante uitvoeringen van de 8V duren nog wel even voordat die onder de 20k zakken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Ik heb in mijn zoektocht in nl geen geschikte A3 gevonden. Merendeel kaal uitgevoerde "leasebakken" met de meest kleine motor erin. In Duitsland is zoveel meer te krijgen en inderdaad met behulp van sjoeritzz binnen no-time op je oprit.
    Ga eens zoeken, dat kan sowieso geen kwaad. Heb jij het via sjoeritzz geregeld? Zelf wel de auto eerst wezen bekijken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Ik zou Duitsland zeker niet uitsluiten. Kan toch wel lucratief zijn. Moet jou als financiële jongen toch wel trekken lijkt mij
    Zelf lekker zoeken op bijvoorbeeld mobile.de en dan @sjoeritzz inschakelen voor het 'vervelende' werk.
    Ik ga me er eens in verdiepen.

    Eisen:
    - A3 SB (heel misschien toch A4 als er wat moois op m'n pad komt)
    - < 20.000 euro
    - < 100.000 km, maar liever iets minder, want wil er minimaal 3 jaar mee rijden en voor de 150.000 km verkopen
    - 2010 of jonger
    - S-Line, xenon
    - 1.8 TFSI, evt 2.0 TDI (beide geen must)

    Is dit haalbaar?
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  18. #37
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Ik denk het wel! In NL moet je maar net dat plaatje tegenkomen en veel mooie 8p zijn al reeds in bezit van een member hier
    Maar blijf erbij: in DL heb je toch echt een grotere markt met dito aanbod; dus lagere prijs. Alleen is het wel een gedoe...
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  19. #38
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Ik heb het inderdaad via sjoeritzz geregeld, ik heb de auto toen zelf niet gezien. Normaal helemaal tegen mijn principes in maar dit was precies wat ik zocht en prijs was heel gunstig dus moest snel handelen. De auto stond gewoon bij een dealer en Chris heeft de auto geïnspecteerd en gekocht voor me. Zaten 2 kleine krassen op die zijn nog gerepareerd voor aflevering en verder was het echt een hele keurige auto. In Duitsland heeft een dealer ook geen rotzooi staan, dat gaat door naar de handel.

    Overigens is het ook mogelijk eerste de auto te gaan bekijken hoor, ik had toen echter maar 24 uur de tijd gekregen van de dealer omdat er nog een andere partij was dus kon binnen die tijd zelf niet gaan kijken.

    Je eisen moeten overigens goed mogelijk zijn, in DE zijn de 1.8's veel beter verkrijgbaar en ik was uit mijn hoofd +/- 14k kwijt, 2009 met 100k km's (in april 2014). Alleen geen s-line maar panoramadak en leren interieur maakte dat ruimschoots goed, xenon optie zou ik overigens niet willen missen, halogeenverlichting ziet er toch wel wat budget uit op een Audi, ben nu eigenlijk wel blij met de heldere hemel, maakt de auto wat "vriendelijker" van binnen, Hiervoor een zwarte hemel gehad en dat is met zwarte bekleding toch wel een donker geheel, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door emiel10; 29-12-14 om 14:16.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  20. #39

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Thnx mannen! Een eerste blik op mobile.de heeft me nog niet heel veel verder geholpen. Lijkt vooral zelfde auto als in NL, maar dan met iets minder kms. Ik ga het eens in de gaten houden.

    @emiel10 xenon is sowieso een must! Helemaal met je eens..

    Op dit moment mijn oog op deze A3 laten vallen: http://www.dewaalautogroep.nl/occasions/audi/a4/avant-1-8-tfsi-s-edition-leer-alcantara-navi-155574671/

    Lekker kleurtje en als extra Quattro..

    Alleen heeft dezelfde dealer voor dezelfde prijs een A4 staan, dat doet me dan toch weer twijfelen: http://www.dewaalautogroep.nl/occasi...avi-155574671/

    Tenslotte nog een vraagje: weet iemand wat het verschil is in navigatie tussen het systeem met een gewone rand rond het scherm of met een hoogglans rand rond het scherm?
    Laatst gewijzigd door sham27; 29-12-14 om 14:38.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  21. #40

    Standaard Re: sham27: toch weer een Audi?

    Dan zou ik voor een A48K gaan, de A38P is toch een model wat al in 2003 is ontwikkeld.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •