Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Mijn A3 heeft beperkte waterschade, heb hem gereinigd. Tips voor opbouwen?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    78
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Mijn A3 heeft beperkte waterschade, heb hem gereinigd. Tips voor opbouwen?

    Ik woon in Spanje en heb een audi A3 Sportback van 2010 er is hier enkele weken geleden een aardige overstroming geweest waarbij alle auto's zo ook mijn Audi A3 waterschade hebben opgelopen ongeveer 40 centimeter in de auto, de verzekering betaald niet uit voor deze natuurramp dus moet ik het zelf zien op te lossen
    Wie kan mij helpen met een goed advies ??

  2. #2
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Mijn A3 heeft beperkte waterschade, heb hem gereinigd. Tips voor opbouwen?

    Zorg dat je goede contact spray hebt om alle stekkerverbindingen te reinigen en beschermen tegen roest!! Anders krijg je gegarandeerd na verloop van tijd problemen. Als je nog spullen moet schoonmaken, doe dat met gedemineraliseerd water, en laat daarna de boel goed drogen. NIET droogblazen met gewone perslucht, dat veroorzaakt statische elektriciteit en deze kan de onderdelen weer beschadigen. Gebruik om droog te blazen speciale bussen met droge lucht.
    Persoonlijk zou ik alle zekeringen verwijderen, accu aansluiten en de zekeringen één voor één weer terugplaatsen. En dan meteen kijken of de betreffende gebruiker het ook doet.
    Vorig jaar was ik bij een klant in de buurt van Manchester waar de boel was ondergelopen en ook de door ons geleverde machine waterschade had. Deze ook weer op deze manier (en na het vervangen van ongeveer €30.000 aan onderdelen) aan de praat gekregen.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    78
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: Mijn A3 heeft beperkte waterschade, heb hem gereinigd. Tips voor opbouwen?

    Dank je wel Madfred voor de goeie raad van het schoonmaken. Er zijn nog genoeg problemen om op te lossen zo krijg ik het rechter voorportier nog niet open en ook het linker achterportier niet krijg ook nog geen stroom op het contact wel de verlichting en binnen verlichting werken als je op de centrale deurvergrendeling druk gaat wel de brandstofklep van slot maar voor de rest nog niks voor nu alvast bedankt misschien heb je nog wat goede tips
    Groeten Geer

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •