• Resultaten 1 tot 12 van de 12
      vissermax's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2006
      Leeftijd
      37
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A6
      Land
      Land

Standaard verschil etka en elsawin

Zoals het al zegt,wat is het verschil tussen ETKA en ELSAWIN

groet Martijn

Standaard

ETKA : de onderdelencatalogus
      ELSAWIN : het werkplaatshandboek

rogek's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2005
      Leeftijd
      33
      Kudos
      49
      Auto
      Audi S4

Standaard

geen, beide kan je neit hebben => illegaal => niet op dit forum toegestaan !
      Es gibt etwas, das noch mehr Spaß macht als ein Turbo. Zwei
      - '02 Audi A4 Avant LZ9W 2.5 V6 TDI Quattro 180PK/370NM
      - '99 Audi S4 Sedan LY7M MRC Mapped 362.8PK/561NM

Standaard

Hij zegt ook niet dat hij ze heeft, maar vraagt wat het verschil is ;-).

Guido geeft het goede antwoord, de onderdelencatalogus is daarbij ook zeer compleet met exploded views.

Werkplaats handboek is echt heel uitgebreid, maar meer bedoelt voor de "nieuwere" auto's, zeg maar vanaf de "A" serie.

maar helaas mag/kun je het niet gebruiken, zijn beide alleen voor de dealers.

maar er zijn ook prima alternatieven hoor.
      Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

Standaard

Wat zijn die alternatieven? Ik zou graag zelf wat dingen kunnen doen, (BV en ruitenwisser vervangen) en als er dan een soort handboek is, lijkt me best handig. Hoef ik ook niet steeds mensen op dit forum lastig te vallen met dommen vragen...
      Dennis
      ------------------------------
      http://Yulenka.nl

Standaard

Zo dom zijn die vragen niet, als je tenminste eerst even gezocht hebt of het al besproken is.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Standaard

Daar heb je gelijk in Tom... Maar ik ben echt een kneus als het gaat om sleutelen aan een auto. En als ik dan een laptopje bij de hand heb waar wat plaatjes in staan van bv welk schroefje ik moet hebben... Lijkt me best handig als zoiets betstaat (niet die illegale programma's dan hé... )
      Dennis
      ------------------------------
      http://Yulenka.nl

Standaard

Zoek eens een behoorlijke vraagbaak voor je auto... de genoemde programma's zin voor monteurs en verwijzen (te) vaak naar speciale gereedschappen. Voor vraagbaken is deze info vertaald naar voor leken begrijpelijke tekst.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Standaard Re: verschil etke en elsawin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rogek Bekijk Berichten
      geen, beide kan je neit hebben => illegaal => niet op dit forum toegestaan !
      mischien mostert na de maaltijd. ik vraag me af wat is er dan zo illegaal aan? op elke torent webpagina en op maarktplaats kan je gewoon versies koopen.
      je kan met dat ETKA kan je allen onder deelen zien + een beetje hoe het in elkaar steekt. met die gegevens kan je als liefhebber of hobby sluitelaar een heel eind kommen. het is meestal ook zo als je maar geen geld verdient aan dat stuk software dat het wel gebruikt mag worden voor eigen gebruik.

Jelle..'s Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2007
      Leeftijd
      24
      Kudos
      45
      Auto
      Audi S4
      Land
      Land

Het is niet zo, als iets overal beschikbaar is, dat het legaal is. Ik denk dat mogen het verkeerd woord is. Het is gewoon niet te controleren bij niet-commerciele gebruikers. Bij bedrijven is het anders. Maar btw het topic is al ruim drie jaar oud.

Je kunt ook overal gekopieerde DVDs kopen. Dat maakt het niet legaal.

Forum Rechten