Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Storing Audi A2

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    61
    Posts
    1
    Kudos
    0

    Exclamation Storing Audi A2

    Hallo iedereen,

    Na diverse werkzaamheden aan mijn auto(Audi A2 bouwjaar 2000 1.4 benzine) zoals het vervangen van het stuurhuis en onderhoud aan de versnellingsbak. Werken er sommige opties van de auto niet meer. Na het aansluiten van de accu werken onder andere de elektrische ramen niet meer. Ook de achterklep kan niet open. De afstandsbediening van de centrale vergrendeling werkt ook niet. Hij reageert er niet op. Binnen verlichting doet het ook niet meer. Evenals het waarschuwingslampje van de handrem op het dashboard. Ik heb de auto weg gebracht naar een audi dealer. Daar is de auto uitgelezen en zijn alle storingen verwijdert. Echter de hierboven beschreven problemen zijn nog niet opgelost.

    Zou dit een storing of een defect stuurapparaat zijn of iets dergelijks?

    Heeft iemand hier ervaring mee om een torenhoge rekening bij de dealer te vermijden.

    HELP HELP HELP!

    Alvast bedankt!

    Groetjes Neil.

  2. #2

    Standaard

    Nou, dat klinkt niet best ... lijkt me toch niet dat die dealer alle storingen heeft uitgelezen als een simpel ding als de afstandsbediening zelfs niet meer werkt ... zou toch even teruggaan, lijkt mij garantie op je reparatie en erg slordig van een dealer om je auto met dit soort fouten af te leveren... (tenzij deze problemen er voor die tijd al waren natuurlijk)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #3
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    denk niet dat het onderhoud bij een dealer heeft plaats gevonden.. Maar die mag wel andermans rotzooi opknappen.
    Klinkt als een defect comfort-stuurapparaat, is er gelast aan de auto ?
    Audi A2 1.4 aua

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •