Pagina 883 van 1179 EersteEerste ... 383783833873879880881882883884885886887893933983 ... LaatsteLaatste
Resultaten 17.641 tot 17.660 van de 23567

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #17641
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    de gele lip moet achter het stuur en niet ervoor. nu doet het helemaal niets...
    Hihi idd 😉
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  2. #17642
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag ritje naar Lille gemaakt en door dat ritje is mijn Audi echt is vies. Zo vies heb ik hem nog nooit gezien
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  3. #17643
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Wij ook niet, sterker nog, we hebben die nog nooit gezien! Maar wat heb je er aan gedaan dan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Zo vies heb ik hem nog nooit gezien
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  4. #17644
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    Wij ook niet, sterker nog, we hebben die nog nooit gezien! Maar wat heb je er aan gedaan dan?
    Sorry niet geheel duidelijk: heb hem dirty as a (&^$# gemaakt. Was not normaal
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  5. #17645
    a4fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    33
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avant terrible Bekijk Berichten
    Vrijdag Defa Stoplock Pro besteld (Stuurslot24.nl) en net ontvangen. Staat best goed moet ik zeggen

    Bijlage 202732

    Echt supersimpel te installeren, 5 seconden werk. Dat vind ik wel de €99,95 (aanbieding incl verzendkosten) waard. Dit zou ik iedereen adviseren die een beetje liefde heeft voor zijn auto. Oh ja, heeft ook SCM keurmerk, misschien wel belangrijk voor je verzekering.
    Ik heb ook stuurslotje, vertrouw het ook niet echt meer de laatste jaren .. Bij mij is het een stuur en koppelingspedaal, geeft me wel een veiliger gevoel, maar ja hoelang duurt het om een stuurtje door te zagen? Het schrikt wel af maar als ze 'm echt willen


  6. #17646
    JeroenE's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    30
    Posts
    408
    Kudos
    36
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag behoorlijk staan vloeken... banden van nog geen 5000km oud, 1 lek door gescheurd karkas...
    Audi Cabriolet 2.3E softtop 1991

  7. #17647
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenE Bekijk Berichten
    Vandaag behoorlijk staan vloeken... banden van nog geen 5000km oud, 1 lek door gescheurd karkas...
    Das balen zeg en begrijpelijk ook (om even te vloeken) !
    Laatst gewijzigd door TyCorZ; 26-01-15 om 09:19.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  8. Ad
  9. #17648
    Lubbe176's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    438
    Kudos
    21
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Weer 10dkm gereden, verse olie en nieuw filtertje. Verder ontdekten we afgelopen weekend dat de kunstof plaat onder de motor was gescheurd, nieuwe eronder tesamen met 2 nieuwe spoilertjes die voor de banden zitten, 1 ontbrak en 1 was niet netjes meer.
    Laatst gewijzigd door Lubbe176; 27-01-15 om 08:42.
    Audi A4 Avant ('03/B6) 3.0 V6 Quattro Tiptronic S-Line Avus Zilver.
    "Forumnaam"@hotmail.com

  10. #17649

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    44
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Aangifte bij de politie gedaan omdat een of andere pannenkoek niet kan uitparkeren en te rot is om een briefje achter te laten, Bedankt!image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

  11. #17650
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Heel irritant dat. Via waarborgfonds proberen, kans is niet groot dat ze betalen maar je kan het altijd proberen.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  12. #17651
    Madoow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    602
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    Heel irritant dat. Via waarborgfonds proberen, kans is niet groot dat ze betalen maar je kan het altijd proberen.
    Waarom zouden ze niet uitbetalen? Het is te zien dat de schade waarschijnlijk door een ander motorvoertuig is aangericht. Alleen zit je met het eigen risico van het Waarborgfonds en dat is 250,-
    Audi A7 4G Sportback 3.0 TFSI quattro

  13. #17652

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    44
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madoow Bekijk Berichten
    Waarom zouden ze niet uitbetalen? Het is te zien dat de schade waarschijnlijk door een ander motorvoertuig is aangericht. Alleen zit je met het eigen risico van het Waarborgfonds en dat is 250,-
    De verzekering probeert het te regelen via het waarborgfonds. Het heeft geen invloed op mijn allrisk en van een eigen bijdrage was ook geen sprake zover ik begreep...
    Laatst gewijzigd door svdnl; 27-01-15 om 17:30.

  14. #17653
    Madoow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    602
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svdnl Bekijk Berichten
    De verzekering probeert het te regelen via het waarborgfonds. Voor zover ik begreep heeft het geen invloed op mijn allrisk premie en van een eigen bijdrage was ook geen sprake zover ik begreep...
    Ik heb het zelf nooit gedaan via de verzekering. Altijd direct bij het waarborgfonds zelf. Bij mij haalden ze dan de 250 euro van het schade bedrag af. Dus in plaats van 850 kreeg 600 euro op mijn rekening. Ik zelf had een expert laten komen bij de dealer en de schade laten maken bij een ander schadebedrijf voor minder geld.
    Audi A7 4G Sportback 3.0 TFSI quattro

  15. #17654

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    44
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madoow Bekijk Berichten
    Ik heb het zelf nooit gedaan via de verzekering. Altijd direct bij het waarborgfonds zelf. Bij mij haalden ze dan de 250 euro van het schade bedrag af. Dus in plaats van 850 kreeg 600 euro op mijn rekening. Ik zelf had een expert laten komen bij de dealer en de schade laten maken bij een ander schadebedrijf voor minder geld.
    Ok, nooit aan gedacht eigenlijk, impulsief thuis gelijk de verzekering gebeld haha. Ik heb er zelf in die 15 jaar dat ik auto rij nooit mee te maken gehad, nieuwe audi gekocht en binnen 2 maanden gelijk raak, zeer vervelend... Het wordt in ieder geval geregeld

  16. #17655
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Het is niet zo dat het waarborgfonds per definitie uitkeert. Ik heb al drie keer schade gehad waarbij het duidelijk was dat dit door een andere auto was gekomen, maar nog geen een keer iets betaald gekregen.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  17. #17656
    Madoow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    602
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    Het is niet zo dat het waarborgfonds per definitie uitkeert. Ik heb al drie keer schade gehad waarbij het duidelijk was dat dit door een andere auto was gekomen, maar nog geen een keer iets betaald gekregen.
    Hmm, daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Wist niet dat ze dat zomaar konden doen.
    Audi A7 4G Sportback 3.0 TFSI quattro

  18. #17657
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madoow Bekijk Berichten
    Hmm, daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Wist niet dat ze dat zomaar konden doen.
    Je moet aan de volgende eisen voldoen;
    • Het moet vaststaan dat een onbekende tegenpartij de schade heeft veroorzaakt.
    • De schade moet veroorzaakt zijn door een motorrijtuig of een daaraan gekoppelde aanhanger.
    • Je hebt alles gedaan om achter de gegevens van de tegenpartij te komen.
    • Je hebt aangifte gedaan bij de politie (vraag om een kopie van de aangifte).
    • Er zijn minimaal 2 getuigen en hun gegevens bekend. Bijvoorbeeld in geval van een parkeerschade kunnen de getuigen verklaren dat de auto onbeschadigd is geparkeerd en beschadigd is terug gevonden

    Dit is dus niet echt eenvoudig, vooral de getuigen. Zelf mag je volgens mij niet getuigen.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  19. #17658
    Madoow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    602
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    Je moet aan de volgende eisen voldoen;
    • Het moet vaststaan dat een onbekende tegenpartij de schade heeft veroorzaakt.
    • De schade moet veroorzaakt zijn door een motorrijtuig of een daaraan gekoppelde aanhanger.
    • Je hebt alles gedaan om achter de gegevens van de tegenpartij te komen.
    • Je hebt aangifte gedaan bij de politie (vraag om een kopie van de aangifte).
    • Er zijn minimaal 2 getuigen en hun gegevens bekend. Bijvoorbeeld in geval van een parkeerschade kunnen de getuigen verklaren dat de auto onbeschadigd is geparkeerd en beschadigd is terug gevonden

    Dit is dus niet echt eenvoudig, vooral de getuigen. Zelf mag je volgens mij niet getuigen.
    Zelf mag je niet getuigen nee, maar het enige wat nodig hebt is:
    - 2 personen die zeggen dat je de auto onbeschadigd heb geparkeerd op dat moment van de dag. En toen je terug kwam bij de auto dat er schade was.
    - Aangifte bij de politie.

    Die 2 dingen zijn voldoende om ze uit te laten betalen.

    Er alles aan doen om achter de gegevens van de tegenpartij te komen is aangiften doen. Meer kan je niet doen.
    Laatst gewijzigd door Madoow; 28-01-15 om 10:59.
    Audi A7 4G Sportback 3.0 TFSI quattro

  20. #17659
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Dan moet je dus altijd al minimaal twee passagiers hebben, want wie kan er anders getuigen dat de auto schadevrij was? Ik heb zoals gezegd al drie keer schade gehad, bij elk geval was er weer een andere reden om niet uit te keren; eerste keer maar 1 getuige, tweede keer was niet 100% zeker dat het door een motorvoertuig kwam (kon ook een fiets zijn geweest) en de derde keer omdat er volgens het waarborgfonds niet 100% zeker was dat de auto schadevrij was, ondanks de drie (!) getuigen. De auto had namelijk al eens schade gehad op ongeveer dezelfde plek. Ik heb toen op een sloop een andere deur is exact dezelfde kleur gekocht en die geplaatst, maar volgens waarborgfonds was dit niet te bewijzen.
    En daar sta je dan, want dat kun je inderdaad niet bewijzen. Dus het waarborgfonds ging er vanuit dat dit nog een "oude" schade was. Hierop heb ik gereageerd dat de getuigen dus valsheid in geschrifte pleegden, maar het waarborgfonds hield het op "vergissen".
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  21. #17660
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Twee jaar geleden ook beroep gedaan op het waarborgfonds, mijn B6 om 07:00 uur geparkeerd op de werkplek zonder passagiers, mijn collega zzp-er arriveerde ook on dezelfde tijd, rond 16:00 het pand verlaten en schade aan de voorkant van mijn auto geconstateerd +/- €1600,- schade, waarborgfonds benaderd en collega laten tekenen voor constateren schadevrij vooraf en de schade achteraf werktijd, ook mag de auto niet verplaatst zijn in de tussentijd.

    Ik heb alles vergoed gekregen van het waarborgfonds.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •