Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 74

Onderwerp: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

  1. #21
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edraket31 Bekijk Berichten
    Hoe je het ook went of keert, ik vind het niet sjiek om eventuele problemen middels een forum aan de grote klok te hangen.
    D'r zitten altijd 2 kanten aan een verhaal en op een forum is het toch vaak dat iedereen de kant van de forummer kiest omdat ze juist die kant van het verhaal alleen maar kennen (en willen kennen). Dealers vind ik dan verstandiger als ze zich niet in het openbaar gaan lopen verdedigen, maar ervoor kiezen om te wachten tot de storm weer is gaan liggen.

    Een dealer is een commercieel bedrijf en is zich er donders goed van bewust dat ze zoveel mogelijk klanten tevreden willen/moeten houden. Maar dat lukt niet altijd! Ik was ook zo'n klant die de dealer liever voorbij zag gaan, want ik had elke keer weer iets aan m'n Audi. Alsof het zo moest zijn, had ik altijd weer van die flutdingen of dingen die in NL nog nooit voorgekomen waren. Ik geef echter grif toe dat ik ook onredelijk ben geworden, achteraf gezien heeft die dealer misschien wel zijn uiterste best gedaan maar mij niet tevreden kunnen krijgen..........
    Ik heb ervoor gekozen om naar een andere dealer te gaan, het wilde gewoon niet lukken tussen de 1e dealer en mij. Moet ik dat hele verhaal dan op dit forum gaan zetten en die dealer bekritiseren??? Wat schieten we er mee op? In mijn ogen helemaal niets, zo'n dealerschap is een miljoenenbedrijf waar de service en klanttevredenheid aan alle kanten gecontroleerd worden en bij die honderden klanten zal er heus wel eens een keer een ontevreden klant tussen zitten die je het niet naar de zin kunt maken.
    je klinkt als een van de mee luisterende dealers hier op het forum

    ketelapper zijn probleem staat ook uitgebreid op het forum, daar heb ik je ook niet zien klagen
    en we zullen niet de enige zijn die het hier neer zetten/hebben gezet

    flutdingen e.d. horen ze ok op te kunnen lossen, ze hebben daarvoor juist mensen die ervoor geleerd hebben als het goed is
    ik heb niet voor automonteur geleerd, dus als ik het niet opgelost kan krijgen dan snap ik het nog wel

    de Audi is daar aangekocht en altijd daar geweest voor reparatie, dan ga je niet bij een andere garage vooraan opnieuw beginnen, en met problemen van andere op te scheepen
    als ze er zelf niet uit kunnen komen, dan moeten ze hem maar ergens heen brengen die het wel kan, maar niet zeggen dat ik niet meer welkom ben
    Laatst gewijzigd door Remy bijnen; 25-04-10 om 22:57.

  2. #22
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Ik pak 'm niet helemaal Remy. Wat is nu de belachelijke actie?
    - Je hebt een auto met pech en garantie,
    - een dealer die je niet meer wil behandelen,
    - zeer gebrekkige communicatie.

    Over de pech aan je auto kunnen we geen oordeel vellen. Ook niet of de dealer iets te verwijten valt.
    De dealer heeft de keus je wel of niet als klant aan te nemen. Die garantie kan ook via het netwerk van Pon.
    Het niet beantwoorden van mails is idd zeer irritant.
    het niet meer welkom zijn na het invullen van een enquête, dat is behoorlijk belachelijk
    en dan ook nog zeggen dat ik ze op het internet/forum in slecht daglicht zat te zetten, wat totaal niet zo is (tot op heden)

    de Audi is daar aangekocht met A-selectie garantie, en daarna nog eens Carlife-Plus garantie zelf bij kunnen kopen
    dat is ook niet gratis

    als ik naar een andere dealer ga zeggen ze dat ze het bij ADC op moeten lossen
    ga ik wel op een ander, dan zit er een dikke kans in dat ik zelf een rekening na krijg
    Laatst gewijzigd door Remy bijnen; 25-04-10 om 23:08.

  3. #23
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoyvW Bekijk Berichten
    Iemand niet meer willen helpen wegens het eerlijk invullen van een enquête vind ik wel heel erg laf, vooral omdat een enquête normaal gesproken anoniem dient te blijven wat je ook invult. Mij konden ze dan ook de boom in..
    de enquête kwam rechtstreeks van ADC, dus anoniem bleef ik niet dat wist ik al

    maar aangezien ik al vaker heb laten blijken dat ik het gevoel had ik niet echt serieus met mijn garatie te worden genomen
    wilde ik het ze nu nog maar eens kenbaar maken, dat ik niet blij was om iedere keer weer terug te kunnen komen

    bijna de helft van mijn gereden kilometers is naar de garage

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remy bijnen Bekijk Berichten
    je klinkt als een van de mee luisterende dealers hier op het forum

    ketelapper zijn probleem staat ook uitgebreid op het forum, daar heb ik je ook niet zien klagen
    en we zullen niet de enige zijn die het hier neer zetten/hebben gezet
    1. Hij is geen dealer maar een gewone forummer die zich heeft voorgesteld en vragen stelt over zijn auto. Dit in tegenstelling tot jezelf.
    2. Bij mensen die zich aanmelden op het forum om -al dan niet gerechtvaardigd- over een bedrijf hun beklag te doen wordt altijd wat anders gereageerd dan bij mensen die hier komen om hun passie voor een merk te delen of om ideeën op te doen voor hun auto. Er zijn genoeg mensen die alleen maar overal komen z^%ken, al dan niet terecht, omdat ze een grief tegen een bepaald bedrijf hebben. Als je je verplaatst in de gedachten van iemand anders had je dat kunnen weten.

    Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar zonder jezelf voor te stellen een dergelijke topic neerzetten is een minder prettige manier van binnenkomen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #25
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris A6 Bekijk Berichten
    Je moet wel weten dat je voor hetzelfde
    euvel je nergens anders een beroep kan doen op de A-sel.
    garantie.
    Pon betaald de reparatie aan de dealer maar een keer.
    Als je ergens anders gaat zijn de kosten voor jou
    want Pon gaat niet twee keer voor dezelfde reparatie uitkeren.
    Misschien met toestemming van Pon kan je het ergens anders laten doen.
    Ik zou eerst contact opnemen met Pon.
    Heel erg vervelend voor je.
    Succes.

    Gr. Chris
    inderdaad, als ik naar een andere dealer zou gaan voor reparatie, dan kan het wel eens zijn dat ik nog een rekening na krijg
    dit van gedane zaken/ onderzoek die hun dan niet van PON vergoed krijgen

    een andere dealer zegt dat deze kosten voor de verkopende dealer zijn

    en ja daar heb ik dus niet een goeie 700,- euro voor Carlife-Plus garantie voor neergeteld


  6. #26
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    1. Hij is geen dealer maar een gewone forummer die zich heeft voorgesteld en vragen stelt over zijn auto. Dit in tegenstelling tot jezelf.
    2. Bij mensen die zich aanmelden op het forum om -al dan niet gerechtvaardigd- over een bedrijf hun beklag te doen wordt altijd wat anders gereageerd dan bij mensen die hier komen om hun passie voor een merk te delen of om ideeën op te doen voor hun auto. Er zijn genoeg mensen die alleen maar overal komen z^%ken, al dan niet terecht, omdat ze een grief tegen een bepaald bedrijf hebben. Als je je verplaatst in de gedachten van iemand anders had je dat kunnen weten.

    Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar zonder jezelf voor te stellen een dergelijke topic neerzetten is een minder prettige manier van binnenkomen.
    blijkbaar zijn mijn vragen beantwoord door de zoekfunctie te gebruiken, en heb ik er geen hoeven te stellen al die tijd
    en ik rijd al jaren en jaren Audi, dus de passie voor het merk is er zeer zeker
    ik kom hier dus niet alleen om mijn beklag te doen en te zeiken over een bedrijf
    dan had ik allang eerder mijn problemen hier neergezet

  7. #27

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Over dealers gesproken zijn er wel altijd paar tussen die een potje kunnen maken. Ik had mijn auto wittebrug forepark gekocht. Verkoper (Tom) was een zeer aardige man die heel netjes etc overkwam en zijn best deed. Maar toen ik gedonder kreeg met garage/reparatie kwam ook wittebrug tekort. Nu te zeggen dat heel wittebrug slecht is, is onzin. Verkoop afdeling prima, goed bejegend, maar reparatie liet zo en dan zijn gaten vallen. Dus ging ik (wittebrug) kwintsheul voor reparatie en kopen van auto's bij Tom

  8. Ad
  9. #28
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remy bijnen Bekijk Berichten
    blijkbaar zijn mijn vragen beantwoord door de zoekfunctie te gebruiken, en heb ik er geen hoeven te stellen al die tijd
    en ik rijd al jaren en jaren Audi, dus de passie voor het merk is er zeer zeker
    ik kom hier dus niet alleen om mijn beklag te doen en te zeiken over een bedrijf
    dan had ik allang eerder mijn problemen hier neergezet
    Je bent al een tijdje ingeschreven, maar je hebt je nog nooit voorgesteld. Voor ons is dit dus de eerste kennismaking.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #29
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Het blijft altijd lastig om dit soort acties te beoordelen. Je hoort altijd alleen maar 1 zijde van het verhaal. Neemt niet weg dat het voor jou kl@te is dat jij nog steeds met een probleem zit dat niet opgelost wordt.

    Mij lijkt het verstandigst om, hoe moeilijk het ook is, terug naar de dealer te gaan en te proberen om met een schone lei verder te gaan. Dit naar aanleiding dat het probleem niet bij Pon en dergelijke opgelost kan worden.

    Succes in ieder geval met het oplossen van het probleem.

    Ps.: Begin wel heel nieuwsgierig te worden naar de storing waar steeds over gesproken wordt.

  11. #30
    MrNappie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    471
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    mijn ervaring met garages wisselen maar de dialoog is wel belangrijk. maak een afspraak voor een gesprek met de directeur / bedrijfleider en ga gewoon om tafel, leg je frustraties uit maar leg er ook weer niet te veel emoties in. Zeker negatieve emoties zijn niet echt een oppepper voor degene die het eventueel moet oplossen. tuurlijk snap ik je reactie (zelf heb ik ook een maandag ochtend seat ibiza gehad met een complete kerstboom aan verschillende lampjes en storingen) en ook je frustratie daarbij.

    Probeer het uit te leggen aan de baas aldaar desnoods met Pon erbij! Normaal gesproken kunnen bedrijven het ook waarderen als je gewoon je vragen frustraties aangeeft..
    A6 4G 3.0TDI Q Black Metal Edition

  12. #31
    jandriess
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Beste Remy,

    Je woont blijkbaar in de buurt van Veghel.
    Waarom niet eens een bezoekje aan Coen Donkers als het probleem zich voordoet.
    Als je een Audi met garantie en carlife kan betalen dan kan een uurtje storingzoeken en second opinion van Coen er toch ook wel vanaf.

    ps. 'k ben ook heel benieuwd wat er eigelijk steeds mis is.

    Jan

  13. #32
    luusje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    69
    Kudos
    1
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Hmm ik zal er verder niet teveel over zeggen, maar het beschreven gevoel van post 1 komt me bekend over..Als je andere topics leest kun je t wel bij elkaar puzzelen.
    Audi Avant 2.7 Tdi Quattro, Hartog Tuned :D

  14. #33

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Je kunt het inderdaad wel bij elkaar puzelen. Als je er met de dealer niet uitkomt, dan kom je er met PON ook niet uit. Ik ben uiteindelijk ook met mijn klacht naar PON gegaan, maar omdat mijn auto 10 jaar oud is maakt het niet meer uit of de kwaliteit van de dealer wat minder is.

    @Remi: jouw auto zal geen 10 jaar oud zijn, maar PON zal je wel naar je dealer verwijzen. Als ik jou was zou ik gewoon richting Coen Donkers gaan en de dealer voortaan links laten liggen.
    Je kunt praten wat je wilt, maar de dealer zal je geen gelijk geven. Andere instanties (bijv. keuring via ANWB) zullen je ook alleen maar willen helpen als je geld geeft, dus kun je net zo goed gelijk naar een andere garage gaan (kost ook geld, maar dan wordt je auto gelijk gemaakt).

    Ik spreek helaas uit ervaring, maar als consument heb je op een gegeven moment gewoon geen zin meer om overal tegenin te gaan. Dat weet een dealer ook, dus die zal de zaak zolang mogelijk proberen te rekken.

  15. #34
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Je bent al een tijdje ingeschreven, maar je hebt je nog nooit voorgesteld. Voor ons is dit dus de eerste kennismaking.
    ik heb me wel voorgesteld gehad, maar ik kan het ook niet meer terug vinden
    ik zal eens beter kijken en anders zal ik me nog wel eens voorstellen als jullie dat perse willen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Het blijft altijd lastig om dit soort acties te beoordelen. Je hoort altijd alleen maar 1 zijde van het verhaal. Neemt niet weg dat het voor jou kl@te is dat jij nog steeds met een probleem zit dat niet opgelost wordt.

    Mij lijkt het verstandigst om, hoe moeilijk het ook is, terug naar de dealer te gaan en te proberen om met een schone lei verder te gaan. Dit naar aanleiding dat het probleem niet bij Pon en dergelijke opgelost kan worden.

    Succes in ieder geval met het oplossen van het probleem.

    Ps.: Begin wel heel nieuwsgierig te worden naar de storing waar steeds over gesproken wordt.
    terug naar de dealer dat zal lastig worden als je daar niet meer welkom bent
    ik heb geprobeert kontakt te maken, maar dan laten ze niets van zich terug horen
    dan word het toch lastig

    het is bij PON in behandeling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrNappie Bekijk Berichten
    mijn ervaring met garages wisselen maar de dialoog is wel belangrijk. maak een afspraak voor een gesprek met de directeur / bedrijfleider en ga gewoon om tafel, leg je frustraties uit maar leg er ook weer niet te veel emoties in. Zeker negatieve emoties zijn niet echt een oppepper voor degene die het eventueel moet oplossen. tuurlijk snap ik je reactie (zelf heb ik ook een maandag ochtend seat ibiza gehad met een complete kerstboom aan verschillende lampjes en storingen) en ook je frustratie daarbij.

    Probeer het uit te leggen aan de baas aldaar desnoods met Pon erbij! Normaal gesproken kunnen bedrijven het ook waarderen als je gewoon je vragen frustraties aangeeft..
    ik heb nog een persoonlijk gesprek gehad met mijn verkoper
    die klonk het ook een beetje wazig in de oren dat mijn auto niet meer ingepland werd, zo liet hij overkomen na mijn verhaal gehoord te hebben
    toen hebben ze de dag daarna aan tafel gezeten blijkbaar met een aantal man, en besloten dat ik niet meer welkom was
    dit is mij via de telefoon medegedeeld
    Laatst gewijzigd door tom; 26-04-10 om 20:06.

  16. #35
    MrNappie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    471
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Da's 3 keer niks dus... hoe het dan verder moet zou ik ook niet weten. Dan moet Pon het denk ik inderdaad maar oplossen / bemiddelen. Zeker als je de garantie nog bij hen hebt lopen zou je service kunnen verwachten waar je eigenlijk al voor betaald hebt. Moeilijke toestand in ieder geval...

    succes en hopelijk blijf je audi wel trouw....

    Coen Donkers is misschien wel handig. als hij er achter kan komen dan heb je meer "munitie" om bij Pon aan te komen... Vooral als je dan precies kan aangeven waar de problemen en de storingen over gaan.
    A6 4G 3.0TDI Q Black Metal Edition

  17. #36
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jandriess Bekijk Berichten
    Beste Remy,

    Je woont blijkbaar in de buurt van Veghel.
    Waarom niet eens een bezoekje aan Coen Donkers als het probleem zich voordoet.
    Als je een Audi met garantie en carlife kan betalen dan kan een uurtje storingzoeken en second opinion van Coen er toch ook wel vanaf.

    ps. 'k ben ook heel benieuwd wat er eigelijk steeds mis is.

    Jan
    helaas vind dat niet echt een denderende redenering, als je Audi rijdt en garantie kan betalen
    die Carlife-Plus garantie heeft me al meer dan 700,- euro gekost
    en ze hoeven er niet naar te zoeken dat, geeft de VAS kast wel aan
    ik heb de garantie niet om nog eens extra geld daaraan uit te geven, dan had ik net zo goed die garantie niet kunnen nemen als ik er toch op een ander voor kan gaan, en daar ook nog eens af kan rekenen
    dan moet ADC hem maar ergens anders heen brengen als zij het niet kunnen, en anders de reparatie kosten vergoeden die ik dan op een ander moet maken

  18. #37

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    En waarom doen ze dit dan niet? Als je echt denkt dat jij in je recht staat waarom dan niet terugvallen op bijvoorbeeld rechtsbijstand? Vooral door dat verhaal met extra aangekochte garantie sta je vrij sterk tenzij er iets aan de hand is wat wij niet weten ..... het verhaal is tenslotte van 1 kant verteld en daarom extra jammer dat we de dealer hier niet kunnen verhoren.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  19. #38
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaHa Bekijk Berichten
    Je kunt het inderdaad wel bij elkaar puzelen. Als je er met de dealer niet uitkomt, dan kom je er met PON ook niet uit. Ik ben uiteindelijk ook met mijn klacht naar PON gegaan, maar omdat mijn auto 10 jaar oud is maakt het niet meer uit of de kwaliteit van de dealer wat minder is.

    @Remi: jouw auto zal geen 10 jaar oud zijn, maar PON zal je wel naar je dealer verwijzen. Als ik jou was zou ik gewoon richting Coen Donkers gaan en de dealer voortaan links laten liggen.
    Je kunt praten wat je wilt, maar de dealer zal je geen gelijk geven. Andere instanties (bijv. keuring via ANWB) zullen je ook alleen maar willen helpen als je geld geeft, dus kun je net zo goed gelijk naar een andere garage gaan (kost ook geld, maar dan wordt je auto gelijk gemaakt).

    Ik spreek helaas uit ervaring, maar als consument heb je op een gegeven moment gewoon geen zin meer om overal tegenin te gaan. Dat weet een dealer ook, dus die zal de zaak zolang mogelijk proberen te rekken.
    mijn Audi is nog net geen 5 jaar oud en heeft nog geen 60.000 km gelopen
    als we er met PON niet uit komen, dan zijn er nog altijd andere wegen te begaan

  20. #39
    Zjonnie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    109
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Sterkte met het oplossen van het probleem met de audi EN de dealer..
    Audi A3 HB 2007 S-line 2.0 TFSI 277PK/422NM.

  21. #40
    RS197768's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    600
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remy bijnen Bekijk Berichten
    helaas vind dat niet echt een denderende redenering, als je Audi rijdt en garantie kan betalen
    die Carlife-Plus garantie heeft me al meer dan 700,- euro gekost
    en ze hoeven er niet naar te zoeken dat, geeft de VAS kast wel aan
    ik heb de garantie niet om nog eens extra geld daaraan uit te geven, dan had ik net zo goed die garantie niet kunnen nemen als ik er toch op een ander voor kan gaan, en daar ook nog eens af kan rekenen
    dan moet ADC hem maar ergens anders heen brengen als zij het niet kunnen, en anders de reparatie kosten vergoeden die ik dan op een ander moet maken
    Komt hier ook een stuk koppigheid bij kijken?

    Mensen geven je een goed advies om juist vanwege een wederkerend probleem een specialist te bezoeken. Okee je kunt onderzoekskosten krijgen. Maar als daarna klip en klaar er een oordeel komt waar Pon mee kan werken. En wat inderdaad aangeeft dat eea tijdens de garantie afhandeling niet goed is gebeurt. Dan denk ik dat je die onderzoekskosten ook wel weer vergoed kunt krijgen. Denk niet dat de onderzoekskosten om een diagnose en probleem overzicht te krijgen hoog zullen zijn. Dat zul je ook nooit weten als je eea niet even navraagt. Ik denk dat er al een heel aantal mede forummers je goed advies hebben gegeven. Maar dat je het lijkt wel niet wil zien. Standvastig en koppig in het feit dat ADC je niet meer wil helpen en je derhalve jezelf nu dwingt er een prestige zaak van te maken omdat je die garantie gekocht hebt.

    Tevens laat je niks los over het probleem. Dus een beoordeling in hoeverre het fair is dat ADC dit zo doet. Voor hetzelfde geld is het verhaal van ADC dat je een notoire miereneuker bent omdat een lampje aangaat wat op het juiste moment aangaat. Misschien dat je je probleem/storing ook hier eens voor kan leggen. Je weet nooit wat voor bruikbare tips je krijgt als je het niet benoemd. Dit is ook iets waar je wel omheen lijkt te draaien want er zijn er al genoeg die gevraagd hebben wat nu eigenlijk de storing is. En je weet er elke keer keurig omheen te praten.

    Ik begin me af te vragen hoe serieus ik dit moet gaan nemen. Ik begin ergens sympathie te krijgen voor ADC nu ik dit zo zit te typen en er over doordenk.
    Audi A4 Avant (B7) 3.0TDI Quattro Advance 2007 s-line
    Audi A6 Avant (C5) 2.5TDI (132kw) Quattro Exclusive Sport 2003

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •