Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 74

Onderwerp: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

  1. #1
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Hallo Beste mensen,

    na even denken, en ADC Autodrome Coolen Veghel nog een paar kansen te hebben gegeven om te reageren wat ze dus niet doen, heb ik besloten hun belachelijke aktie toch maar op internet te zetten.

    Ik ben dus niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen voor mijn garantie of iets dergelijks

    ik heb mijn Audi daar aangekocht met A-selectie garantie, en na 1 jaar vol problemen die niet altijd degelijk opgelost werden, heb ik nog maar 1 jaar extra Carlife-Plus garantie bij moeten kopen (die bijna om is)
    en ik genoodzaakt ben om dat weer voor 1 jaar bij te kunnen gaan kopen

    ik heb op Donderdag 1 April een enquête in gevuld gehad, die ik nog in mijn E-mail had staan, van de laatste reparatie.
    deze kwam rechtstreeks van ADC af, dus niemand anders die hem te zien kreeg
    aangezien er voor de zoveelste keer weer dezelfde storing in mijn Audi zat, waarvoor hij de laatste tijd alweer meerdere malen terug was geweest, was ik niet zo heel positief meer met het invullen.
    ik had daarna bij de opmerkingen gezet: dat ze mischien wat meer tijd in mijn auto moesten steken i.p.v. in de enquête zodat hij een keer fatsoenlijk gemaakt zou worden

    die reaktie ga je op een gegeven moment krijgen, als je nogal vaak voor eenzelfde probleem terug kan komen
    ik ben namelijk voor andere problemen ook al meerdere malen terug kunnen komen, terwijl het volgens hun gemaakt is

    op Vrijdag 2 April heb ik naar ADC Autodrome Coolen gebeld gehad, om weer een afspraak te maken voor mijn terug kerende storing
    dan krijg ik te horen dat ze een brief voor zich hebben liggen waar ze niet blij mee zijn (de enquête dus die ik heb ingevuld), en dat ze mijn auto niet meer willen in plannen voor reparatie.
    voordat ik die enquête had ingevuld is mijn auto nog altijd ingepland voor reparatie, en dan zegt ADC dat het niets met de enquête te maken heeft.
    en ook werd er gezegd dat ik ADC zwart zit te maken op het Audiforum c.q. internet, wat niet het geval is.
    ik heb al mijn problemen die ik heb gehad met de Audi en ADC nog nooit op het internet gezet gehad !!!

    ik heb nog enkele mailtjes naar ADC gedaan gehad waar ik niets meer op terug hoor
    ook heb ik nog online een afspraak ingepland voor een onderhoudsbeurt en de reparatie aan mijn Audi
    ook hier krijg ik geen reactie op, terwijl ik ze toch nog een kans wilde geven incl. een onderhoudsbeurt

    dames en heren wees dus gewaarschuwd !!!
    dit zegt mij genoeg over hoe ADC Autodrome Coolen Veghel / Helmond met zijn klanten om gaat

    en ja, ook de dealers lezen hier mee dus wees daar ook voor gewaarschuwd


    Remy Bijnen

  2. #2
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Ik zou even contact opnemen met Pon, kijken of die iets voor je kunnen betekenen
    Audi A2 1.4 aua

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Die verwijzen je terug naar de dealer, vrees ik...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    RS197768's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    600
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Ook wel interessant is dan om te weten wat voor technisch probleem er is dat ze maar niet opgelost krijgen. Als ze al zo lang er mee bezig zijn en het telkens maar niet opgelost krijgen. Heb je al ooit eens een second opinion laten uitvoeren?
    Audi A4 Avant (B7) 3.0TDI Quattro Advance 2007 s-line
    Audi A6 Avant (C5) 2.5TDI (132kw) Quattro Exclusive Sport 2003

  5. #5
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    Ik zou even contact opnemen met Pon, kijken of die iets voor je kunnen betekenen

    +1 !

    lijkt me dat Pon geen gedonder wil in de publiciteit.
    Moet wel uit te komen zijn middels een goed gesprek !

    Hoewel ik je reactie(s) kan begrijpen zou ik eerst wat low profile doen met de bekendmakingen op internet zodat je de dialoog niet verpest.

    Succes !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


  6. #6
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Die verwijzen je terug naar de dealer, vrees ik...
    Meestal valt dat erg mee, ik heb ooit eens een aanvaring gehad met VAN MOSSEL. Daar heeft Pon toen ook prima bemiddelt
    anders had er nu een half afgebrand pand gestaan in waalwijk..
    Audi A2 1.4 aua

  7. #7
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Offtopic:
    slecht voorbeeld paps....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  8. Ad
  9. #8
    edraket31's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    872
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Hoe je het ook went of keert, ik vind het niet sjiek om eventuele problemen middels een forum aan de grote klok te hangen.
    D'r zitten altijd 2 kanten aan een verhaal en op een forum is het toch vaak dat iedereen de kant van de forummer kiest omdat ze juist die kant van het verhaal alleen maar kennen (en willen kennen). Dealers vind ik dan verstandiger als ze zich niet in het openbaar gaan lopen verdedigen, maar ervoor kiezen om te wachten tot de storm weer is gaan liggen.

    Een dealer is een commercieel bedrijf en is zich er donders goed van bewust dat ze zoveel mogelijk klanten tevreden willen/moeten houden. Maar dat lukt niet altijd! Ik was ook zo'n klant die de dealer liever voorbij zag gaan, want ik had elke keer weer iets aan m'n Audi. Alsof het zo moest zijn, had ik altijd weer van die flutdingen of dingen die in NL nog nooit voorgekomen waren. Ik geef echter grif toe dat ik ook onredelijk ben geworden, achteraf gezien heeft die dealer misschien wel zijn uiterste best gedaan maar mij niet tevreden kunnen krijgen..........
    Ik heb ervoor gekozen om naar een andere dealer te gaan, het wilde gewoon niet lukken tussen de 1e dealer en mij. Moet ik dat hele verhaal dan op dit forum gaan zetten en die dealer bekritiseren??? Wat schieten we er mee op? In mijn ogen helemaal niets, zo'n dealerschap is een miljoenenbedrijf waar de service en klanttevredenheid aan alle kanten gecontroleerd worden en bij die honderden klanten zal er heus wel eens een keer een ontevreden klant tussen zitten die je het niet naar de zin kunt maken.

  10. #9
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remy bijnen Bekijk Berichten
    ...........nog een paar kansen te hebben gegeven om te reageren wat ze dus niet doen, heb ik besloten hun belachelijke aktie toch maar op internet te zetten.

    Ik pak 'm niet helemaal Remy. Wat is nu de belachelijke actie?
    - Je hebt een auto met pech en garantie,
    - een dealer die je niet meer wil behandelen,
    - zeer gebrekkige communicatie.

    Over de pech aan je auto kunnen we geen oordeel vellen. Ook niet of de dealer iets te verwijten valt.
    De dealer heeft de keus je wel of niet als klant aan te nemen. Die garantie kan ook via het netwerk van Pon.
    Het niet beantwoorden van mails is idd zeer irritant.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Nou, ik kom er ook niet meer.Wat wordt je daar onvriendelijk behandeld,ik had pas ook een aanvaring daar met hun had pas vogelpoep op mijn A3 zat er slechts 20 minuten op en was al ingebranden zon scheen nog niet eens sterk dus had ik mijn dealer gebeld vd Udenhout Den Bosch en had nog garantie daar zeiden ze rij maar even naar Coolen Veghel was voor mij kort bij en laat ze even kijken en beoordelen voor de garantie.Nou daar wilde ze amper kijken en zou het wel even wegpoetsen Dus niet.Toen zeiden maar denk dat die poep er al langer opzit met andere woorden mijn fout nou ben daar even flik tekeer gegaan en ben vertrokken.Wat een K*T garage zeg als je toch zo met je klanten omgaat!!!!!! Poep wordt nu opgelost door Audi.

  12. #11
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred Soesman Bekijk Berichten
    Poep wordt nu opgelost door Audi.
    hahahhahahahhahha
    Audi A2 1.4 aua

  13. #12
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Geweldige finish!
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  14. #13
    Chris A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Posts
    134
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Je moet wel weten dat je voor hetzelfde
    euvel je nergens anders een beroep kan doen op de A-sel.
    garantie.
    Pon betaald de reparatie aan de dealer maar een keer.
    Als je ergens anders gaat zijn de kosten voor jou
    want Pon gaat niet twee keer voor dezelfde reparatie uitkeren.
    Misschien met toestemming van Pon kan je het ergens anders laten doen.
    Ik zou eerst contact opnemen met Pon.
    Heel erg vervelend voor je.
    Succes.

    Gr. Chris

  15. #14
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Iemand niet meer willen helpen wegens het eerlijk invullen van een enquête vind ik wel heel erg laf, vooral omdat een enquête normaal gesproken anoniem dient te blijven wat je ook invult. Mij konden ze dan ook de boom in..
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6

  16. #15
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Remy, ben je er nog ??
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  17. #16

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    Meestal valt dat erg mee, ik heb ooit eens een aanvaring gehad met VAN MOSSEL. Daar heeft Pon toen ook prima bemiddelt
    anders had er nu een half afgebrand pand gestaan in waalwijk..
    Woon je toevallig in Veendam?

    http://www.hartvannederland.nl/neder...ef-in-veendam/

    JD

  18. #17
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    Ik zou even contact opnemen met Pon, kijken of die iets voor je kunnen betekenen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Die verwijzen je terug naar de dealer, vrees ik...
    daar ben ik ook mee bezig

    die verwezen me inderdaad eigenlijk terug naar de dealer
    maar omdat ik dat al geprobeert heb, is het nu dus in behandeling bij PON

  19. #18
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS197768 Bekijk Berichten
    Ook wel interessant is dan om te weten wat voor technisch probleem er is dat ze maar niet opgelost krijgen. Als ze al zo lang er mee bezig zijn en het telkens maar niet opgelost krijgen. Heb je al ooit eens een second opinion laten uitvoeren?
    ergens de helft van vorig jaar had ik dezelfde storing, toen zeiden ze dat het niet ernstig was en er niets hoefde te gebeuren
    na een praatje met een andere Audi dealer, die bevestigde dat als de foutmelding zo snel weer terug kwam (binnen een paar weken), er wel degelijk iets niet goed zat en er iets aan gedaan zou moeten worden
    toen hebben ze bij ADC de storing kunnen verhelpen (dus blijkbaar kunnen ze het wel een beetje)

    alleen het probleem is dat na een half jaar de foutmelding weer iedere keer terug komt
    lijkt me dat ze het nu ook wel weer op zouden kunnen lossen
    alleen dan zullen ze toch nog even verder moeten zoeken wat het probleem na een half jaar weer veroorzaakt

    ik heb meerdere problemen gehad waar ik vaker voor terug ben kunnen gaan, terwijl het zichtbaar niet in orde was

  20. #19

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Je hebt het alsmaar over dezelfde storing etc... maar nooit over wat je storing is.

    Misschien moet je dat eerst eens vertellen voordat hier een nuttig antwoord op gegeven kan worden. Daarnaast heb ik nog een ander idee, plan je auto in onder een andere naam Bijv die van je partner, grote kans dat je dan wel reactie krijgt.

  21. #20
    Remy bijnen
    Guest

    Standaard Re: niet meer welkom bij ADC Autodrome Coolen Audi dealer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n0c3r Bekijk Berichten
    Je hebt het alsmaar over dezelfde storing etc... maar nooit over wat je storing is.

    Misschien moet je dat eerst eens vertellen voordat hier een nuttig antwoord op gegeven kan worden. Daarnaast heb ik nog een ander idee, plan je auto in onder een andere naam Bijv die van je partner, grote kans dat je dan wel reactie krijgt.
    ik ben niet op zoek naar een antwoord voor de reparatie, de reparatie en wat ermee aan de hand is, dat is voor de dealer

    je geeft ook je kenteken op, dus waarom zouden ze dan wel een reactie geven
    en dan zullen me alsnog weg sturen natuurlijk als ze weten om welke auto het gaat

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •