Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 42

Onderwerp: audi geruild voor pontiac

  1. #1
    petertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    56
    Posts
    1.423
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard audi geruild voor pontiac

    nu de kids groter worden ben ik gaan kijken naar een mpv.
    kwam een leuke pontiac trans sport tegen en heb de audi 100 avant ingeruild.
    ook de 80 gaat weg.
    voorlopig dus effe geen audi,maar ben ervan overtuigd dat als de bus niet bevalt er meteen weer een audi voor de deur staat....
    en wederom een topic vervuild met een geweldige bijdrage van mij.

  2. #2

    Standaard

    ik begrijp niet dat dat altijd de reden is om een auto weg te doen(begrijp me niet verkeerd hoor,misschien zie ik het fout),wat is er mis aan een 100 avant! de kinderen willen toch geen verstoppertje spelen? en die ene keer dat je op vakantie gaat met een auto.2 kinderen achterin en alle bagage achterin en karren met die handel,heb altijd het gevoel dat er meer schter schuilt,maar ik respecteer je besluit en wie weet tot over een bepaalde tijd in de topic showroom!!!
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  3. #3
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    ik begrijp niet dat dat altijd de reden is om een auto weg te doen(begrijp me niet verkeerd hoor,misschien zie ik het fout),wat is er mis aan een 100 avant! de kinderen willen toch geen verstoppertje spelen? en die ene keer dat je op vakantie gaat met een auto.2 kinderen achterin en alle bagage achterin en karren met die handel,heb altijd het gevoel dat er meer schter schuilt,maar ik respecteer je besluit en wie weet tot over een bepaalde tijd in de topic showroom!!!
    Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Als je toch over een ruime gezinswagen hebt, is het toch wel een typ44 avant.

    Maar goed, veel plezier met de Pontiac in ieder geval
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  4. #4

    Standaard

    Zijn leuke dingen veel plezier ermee. Al is een 100 avant van dat model ook erg ruim idd.


    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Volgens mij kunnen twee kinderen verdwalen achterin een type 44 Avant... maar goed, je zult het wel beter weten. Ik heb wel eens gereden in een Trans Sport, maar zal er verder het zwijgen toe doen hier.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard

    Bij mij worden de kids ook groter, maar als ik de audi wegdoe, vermoord de oudste me zonder enige wroeging vrees ik....

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hier ook een Pontiac TransSport 3.1 V6 staan. (om dingen te vervoeren, of om met zijn alle naar schiphol te gaan). Op zich een leuke wagen en erg praktisch, alleen als je bij de shell staat word je niet vrolijk (en als je een zware voet hebt) :-S Maar die Amerikanen rijden altijd. 200k Miles en nooit problemen, maar ja wat wil je met een 3.1 V6 met maar 121pk/235NM ;-) :-D

  8. Ad
  9. #8
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Bij mij worden de kids ook groter, maar als ik de audi wegdoe, vermoord de oudste me zonder enige wroeging vrees ik....
    en terecht

  10. #9

    Standaard

    he gelukkig,ben dus niet enige die er zo over denkt.Wat je ook wel is hoort,dat het vrouwtje wat anders wil
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    ik begrijp niet dat dat altijd de reden is om een auto weg te doen(begrijp me niet verkeerd hoor,misschien zie ik het fout),wat is er mis aan een 100 avant! de kinderen willen toch geen verstoppertje spelen? en die ene keer dat je op vakantie gaat met een auto.2 kinderen achterin en alle bagage achterin en karren met die handel,heb altijd het gevoel dat er meer schter schuilt,maar ik respecteer je besluit en wie weet tot over een bepaalde tijd in de topic showroom!!!
    Kan me hier volledign bij aansluiten, vroeger, jaren tachtig, ging ik met mijn familie (6 personen) op vakantie met een Passat diesel 5 drs en caravan met aardappels op vakantie naar het toenmalige Joegoslavie. Oke dat was knus genoeg met z'n vieren op de achterbank, maar daar zeurden we niet over. Tegenwoordig krijg ik stellen in mijn showroom die hun eerste kind verwachten en dan gelijk minimaal een Seat Alhambra of dergelijke bij mij zoeken. Als verkoper vind ik dat natuurlijk allemaal prima, maar als mijn vader in die tijd een Audi 100 Avant zou hebben, was ik ook dik en echt dik tevreden geweest (samen met mijn oudere broer en zussen)

    Groet Hessel

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Als je toch over een ruime gezinswagen hebt, is het toch wel een typ44 avant.

    Maar goed, veel plezier met de Pontiac in ieder geval
    Ik sluit me hier ook bij aan :roll:
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  13. #12
    petertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    56
    Posts
    1.423
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    allemaal bedankt voor de leuke reactie`s.
    doe hem ook niet graag weg,maar tis gewoon makkelijker.ik heb nu ids,en vroeger toen ik thuis woonde gingen we ook met 5 man in een opel ascona op vacantie.alles mee.afgeladen en rijdend op de assen.
    zelf ben ik met de 100 naar duitsland geweest,dobermann mee,alles achterin en weg waren we.met 140 km/uur op bergje af.
    nog noot heb ik zo`n betrouwbare auto gehad.
    ik kwam toevallig bij de pontiac uit.weinig km.mooie prijs.
    en een audi erbij rijden is gewoon te duur.anders had ik de 100 wel gehouden.
    kan toch zijn dat er nog een oooo coupeetje van midden 80 erbij komt .
    voor de fun en om het afkicken tegen te gaan


    als de pontiac echter niet bevalt ga ik direct zoeken naar een van de laatste 200 quattro avant...

    maar ik mag toch wel blijven op het forum? :cry:
    en wederom een topic vervuild met een geweldige bijdrage van mij.

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petertje
    maar ik mag toch wel blijven op het forum? :cry:
    Van ons wel
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  15. #14

    Standaard

    Haha tuurlijk. Heb je wel eens uitgezocht hoe het met onderdelen zit voor deze auto. En metname de verkrijgbaarheid en de prijzen ervan? Familie van me heeft ook een grote amerikaan gehad, ze zijn niet echt veel voorkomend hier en je moet vaak specifieke onderdelen hebben.


    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  16. #15
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Haha tuurlijk. Heb je wel eens uitgezocht hoe het met onderdelen zit voor deze auto. En metname de verkrijgbaarheid en de prijzen ervan? Familie van me heeft ook een grote amerikaan gehad, ze zijn niet echt veel voorkomend hier en je moet vaak specifieke onderdelen hebben.
    Idd, iemand die ik ken heeft een Mercury Sable gehad todat de waterpomp kapot ging, was bijna niet aan te komen of voor enorme prijzen.

    Maar volgens mij rijden er hier best veel van die pontiac's rond, dus met onderdelen zal het wel goed zitten.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  17. #16
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petertje
    maar ik mag toch wel blijven op het forum? :cry:
    Van ons ook! Euhm, bedoel van mij...:P
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  18. #17
    petertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    56
    Posts
    1.423
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    hoi..ja de onderdelen zijn vlakbij verkrijgbaar.bij Hd usa cars in roggel....een 15 km van huis af( www.hdusa.nl )

    en tis afwachten of het een succes wordt,er moet veel gebeuren voordat ik meer tevreden ben dan over de 100 en 80 van audi.dat is kwaliteit.
    de vorige amerikaan die ik heb gehad was een groot drama.een chevrolet ,automaat kapot 2 dagen na aankoop,maar die kon ik weer terugbrengenen omruilen tegen mijn auto.

    tis de laatste uitstap naar een ander model.als dit niets wordt laat ik 4 ringen tatoeeren op mijn rug!!en blijf ik bij audi.
    en wederom een topic vervuild met een geweldige bijdrage van mij.

  19. #18

    Standaard

    Haha, aan die tattoo houden we je.

    Volgens mij had de familie van mij ook een Chevrolet, die hadden allerlei electrische storingen wat de gebruiksvriendelijkheid niet beinvloedde. En daarbij torenhoge kosten omdat het allemaal zoekwerk was. Automatische gordelspanners die continu bleven werken en zodoende de accu elke keer leegtrokken. Een schakelindicatie lampje en piepje wat om de haverklap alarm gaf zelfs als dat niet nodig was und so weiter.

    Hoop dat het met een Pontiac beter gaat voor je. Maar ach een beetje geluk moet je ook hebben, ze zien er in ieder geval niet verkeerd uit die wagens. Nogmaals veel rijplezier ermee, en de foto's volgen vanzelf neem ik aan. :mrgeen:


    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  20. #19
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    veel plezier toegewenst met de pontiac, en ik hoop dat je een goed exemplaar hebt.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  21. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petertje
    maar ik mag toch wel blijven op het forum? :cry:
    Ik pleit ervoor dat mensen zonder Audi hier ook mogen komen... :roll:

    Dikke bak... Dure grap in gebruik...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rsport
    een 3.1 V6 met maar 121pk/235NM ;-) :-D
    121 pk uit een 3.1 V6 :shock: Zit de uitlaat verstopt ofzo?
    Huidig transport= iets anders

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •