Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 90

Onderwerp: Verzamelwoede

  1. #21

    Standaard

    Hey jongens,

    Ik ben nog even bij de dealer geweest waar ik het over had. Die zit in Sittard, Limburg. Helaas had mijn vriendin het verkeerd begrepen en komt de Quattro rally nog niet uit van AutoArt.
    Het schijnt inderdaad niet duidelijk te zijn wanneer die wel uitkomt. Ze schijnen met heel veel modellen maanden achter de liggen.
    Komt natuurlijk ook door de geweldige kwaliteit van de auto's.
    Ik wacht liever nog een paar maanden en heb dan een perfecte auto dan dat we prutsmateriaal krijgen.

    Wat er dus WEL nieuw was bij de dealer was een complete set van ABT team. Schaal 1:87. Het gaat hier om een vrachtauto van ABT met de 5 TT-DTM modellen van seizoen 2002. Erg mooi en zeer gedetailleerd.
    Verder is er van een onbekender merk nog een Audi pikes peak Quattro uit. Die hele dikke omgebouwde quattro dus. Helemaal met de hand gemaakt, schaal 1:43, erg mooi. Wel erg prijzig; 79 Euro.
    Hij heeft er maar drie van terwijl hij er 12 had besteld. Ze zijn dus erg schaars. Het merk was een beetje vaag; 'Starter' of zoiets?!
    Ik heb de mijne al weg laten zetten dus hij heeft er nu nog 2.

    Wat die RS4 betreft die is nog gewoon te krijgen. Ik zelf heb een hele mooie felgele RS4. Zeker de moeite waard naast een vuurrode RS6.

    Misschien moeten we eens een eregallerij maken met ieders mooiste auto's die die in bezit heeft.

    De link voor de dealer waar ik ga is

    Greetz :wink:www.armand-modelcars.nl
    Audi Coupe 2.3E 1989

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiLimburg
    Wat er dus WEL nieuw was bij de dealer was een complete set van ABT team. Schaal 1:87. Het gaat hier om een vrachtauto van ABT met de 5 TT-DTM modellen van seizoen 2002. Erg mooi en zeer gedetailleerd.
    Die set heb ik vorige week aangeschaft. Inderdaad schitterend gemaakt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiLimburg
    Verder is er van een onbekender merk nog een Audi pikes peak Quattro uit. Die hele dikke omgebouwde quattro dus. Helemaal met de hand gemaakt, schaal 1:43, erg mooi. Wel erg prijzig; 79 Euro.
    Hij heeft er maar drie van terwijl hij er 12 had besteld. Ze zijn dus erg schaars. Het merk was een beetje vaag; 'Starter' of zoiets?!
    Ik heb de mijne al weg laten zetten dus hij heeft er nu nog 2.
    Inderdaad Starter uit Frankrijk. Handgebouwd en naar mijn mening meer dan redelijk geprijsd voor de geboden kwaliteit (meestal zitten dergelijke modellen dik over de 100 euro). Er zijn nog meer modellen in de serie, twee verschillende Pikes Peak-versies en ook wat lange quattro's- in totaal zes modellen als ik me niet vergis. Als je in de handbouw-wereld bekend bent, is Starter geen onbekende naam trouwens.

    Tom

  3. #23

    Standaard

    Als je in de handbouw-wereld bekend bent, is Starter geen onbekende naam trouwens.
    Daarom kende ik het merk dus niet. Maar het is dus niet een of ander pruts merk begrijp ik.

    Wanneer is trouwens weer die beurs in Houten? Is die niet 2 maandelijks en is die ook echt de moeite waard om naar toe te reizen vanuit Limburg?
    De afgelopen keer durfde ik het niet aan. Was bang dat het niks zou zijn.
    Audi Coupe 2.3E 1989

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    200-300 stands, niks? :shock:

    Inderdaad om de twee maanden en zeker de rit waard. Ik houd je op de hoogte wanneer het weer wordt gehouden, meestal de laatste zaterdag van de maand.

    Tip: neem niet teveel geld mee, het gaat op!

    Tom

  5. #25

    Standaard

    200 tot 300 stands is wel de moeite waard.
    1 kilometer aan stands volgens de NAMAC website.
    Ik heb al gezien dat het op 27 maart weer is. Dan ga ik er zeker eens een kijkje nemen.

    Ik zal de creditcard dan maar thuis laten. Maar ja, wat dan als je iets heeeeeel moois tegen komt? Dan sta je daar!
    Audi Coupe 2.3E 1989


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik neem altijd 50 euro meer mee dan ik eigenlijk wil uitgeven. Voel ik me in ieder geval niet beroerd als ik eens iets moet laten staan... er is ook een geldautomaat in Houten, je kunt altijd even geld halen en weer terugkomen (je krijgt als 'kaartje' een button bij de kassa, als je eruit bent geweest hoef je alleen de button maar te laten zien om erin te komen).

    En twee maanden later is er weer een beurs...

    Tom

  7. #27

    Standaard

    Hello,
    ik wil dit weekend een RS6 avant model auto kopen, hoeveel moet dat kosten in de winkel? weten jullie dat?


    Gr Rein
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  8. Ad
  9. #28
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Eurootje of 30-35, denk ik.

    Tom

  10. #29

    Standaard

    daar sluit ik mij bij aan.
    Toch vraag ik me af of de prijzen overal gelijk zijn of dat de dealers zelf de prijzen hoog houden (en sommigen dus hoger als anderen).

    Zo zie ik op internet bij sommige dealers de Autoart Quattro voor +- 75 euro staan, terwijl die bij mij 89 Euro kost.
    Wat hebben jullie ervoor betaald?
    Audi Coupe 2.3E 1989

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiLimburg
    daar sluit ik mij bij aan.
    Toch vraag ik me af of de prijzen overal gelijk zijn of dat de dealers zelf de prijzen hoog houden (en sommigen dus hoger als anderen).

    Zo zie ik op internet bij sommige dealers de Autoart Quattro voor +- 75 euro staan, terwijl die bij mij 89 Euro kost.
    Wat hebben jullie ervoor betaald?
    Ik moest ook 90 Euroos dokken bij de schaalmodellenzaak. Inmiddels heb ik 'm al voor minder dan 70 euroos gezien, maarja ik moest en zou hem hebben. Maar mijn meeste schaalmodellen koop ik als ze in de aanbieding of al wat ouder zijn (scheelt vaak de helft of meer!!!)
    Ik hap niet meer gelijk toe, tegenwoordig!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #31
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiLimburg
    Zo zie ik op internet bij sommige dealers de Autoart Quattro voor +- 75 euro staan, terwijl die bij mij 89 Euro kost.
    Wat hebben jullie ervoor betaald?
    In Houten: 59 euro! De knalrode in Audi-doos is wat duurder, in Dld bij de dealers 90 euro- heb er in Houten 69 euro voor betaald.

    Tom

  13. #32
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Oh, en als je bij de grens woont: Pon wil zoveel aan zijn schaalmodellen verdienen dat je beter bij een Duitse dealer kunt kopen want die hanteren prijzen die nog onder de inkoopprijzen van de Nederlandse dealers liggen...

    Nieuwe A4 Avant, Minichamps- bij Audi Zentrum Essen 21 euro.

    Tom

  14. #33

    Standaard

    Ja, Essen is een stukje rijden, maar Duitsland op zich ligt op een steenworp afstand.
    Je moet alleen net de dealer weten te liggen.
    Ik heb trouwens nog nooit een model bij de Audi-dealer gekocht. Ik koop alles in de modelwinkel.
    Misschien moet ik maar eerst sparen wat ik normaal zou uitgeven in 2 maanden en dat dan in Houten spenderen!!

    Maar dat Duitsland verhaal zal ik ook eens in de gaten houden.
    Audi Coupe 2.3E 1989

  15. #34

    Standaard

    is een RS6 modelauto trouwens ook met van die 5spaak ''19inch'' velgen te verkrijgen ?

    Gr Rein
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  16. #35
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Voor zover ik weet niet... heb ze nog niet gezien tenminste.

    Tom

  17. #36

    Standaard

    ohw jammer dan maar de ''normaale''
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  18. #37

    Standaard

    Hi,

    Komt er ook nog een Audi RS6+ op model?????

    bedankt iig

    mzzlz

    Rein
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  19. #38
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Lijkt me sterk, want die verschilt uiterlijk nauwelijks van de 'gewone' RS6. Maar je weet het nooit.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReinRS6!!!
    is een RS6 modelauto trouwens ook met van die 5spaak ''19inch'' velgen te verkrijgen ?

    Gr Rein
    Hehe, ff tussendoor... Ik heb onder mijn welly A4 Cabrio 20 inch velgen gemonteerd. Staat erg dik!!!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #40
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    :foto:

    Hehe, kan ik ook eens...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •