Pagina 41 van 81 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
Resultaten 801 tot 820 van de 1614

Onderwerp: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

  1. #801

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Godver, kan weer een weekje niet over straat door een of andere aso met dezelfde auto als ik, toch jammer, ik vind het gewoon een super mooie auto en de zwarte velgen maken hem af.

    Waren de aso's maar bij de 3 Serie Coupe's gebleven

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...m_dubbele.html
    Laatst gewijzigd door JDx; 12-09-16 om 16:36.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  2. #802
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Valt mee aantal PK's voor een RS6

    http://www.autoblog.nl/nieuws/deze-a...736#post-91736
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  3. #803
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #804

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Die dashcammer is gewoon een lul, gas bijgeven zodat de Audi er net niet tussen kan en dan pas remmen als je de Audi overdwars hebt geduwd. Die Audi gebruikt bij stilstand al zijn richtingaanwijzer. En het is niet dat die dashcammer zijn richtingaanwijzer niet kan zien. Die dashcammer mag je van mij ook aanpakken. Ik zie het ook zo vaak bij de oprit van een snelweg waar file staat, van die mensen die de invoeger er gewoon niet tussen laten.. Je moet een beetje geven en nemen in het verkeer, kom op zeg.
    Laatst gewijzigd door Nenna; 06-10-16 om 19:45.

  5. #805

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Die dashcammer is gewoon een lul, gas bijgeven zodat de Audi er net niet tussen kan en dan pas remmen als je de Audi overdwars hebt geduwd. Die Audi gebruikt bij stilstand al zijn richtingaanwijzer. En het is niet dat die dashcammer zijn richtingaanwijzer niet kan zien. Die dashcammer mag je van mij ook aanpakken. Ik zie het ook zo vaak bij de oprit van een snelweg waar file staat, van die mensen die de invoeger er gewoon niet tussen laten.. Je moet een beetje geven en nemen in het verkeer, kom op zeg.
    Ach man, die Audi rijder schiet van de meest linker baan naar rechts. Als dashcammer kan je de richtingaanwijzer ook prima vergissen als restant uit die actie, immers, hoeveel mensen vergeten dat ding wel eens niet uit te zetten. Daarnaast, gas geven of niet, die Audi had ook even gas los kunnen laten. Die wilde er blijkbaar als eerste even voorpiepen. Niemand is hier schuldvrij, maar de Audi had best - als-ie er niet tussengelaten werd - een rondje extra om de rotonde kunnen rijden. Hij is hier fout. 100%.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #806

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ach man, die Audi rijder schiet van de meest linker baan naar rechts. Als dashcammer kan je de richtingaanwijzer ook prima vergissen als restant uit die actie, immers, hoeveel mensen vergeten dat ding wel eens niet uit te zetten. Daarnaast, gas geven of niet, die Audi had ook even gas los kunnen laten. Die wilde er blijkbaar als eerste even voorpiepen. Niemand is hier schuldvrij, maar de Audi had best - als-ie er niet tussengelaten werd - een rondje extra om de rotonde kunnen rijden. Hij is hier fout. 100%.
    Als je het dan niet zeker weet geef je toch niet bewust extra gas.. Je ziet 'm naar voren schieten ten opzichte van die Volvo op rechts. Kan de Audi wel schuld hebben maar geen enkel weldenkend mens zit te wachten op gedoe met schadeafhandeling. Audi rijdt heel het kruispunt autolengte voor en dacht waarschijnlijk er wel tussen te mogen.. Ach, het blijft gissen naar wat er in de hoofden omging, maar een beetje meer tolerantie op de Nederlandse snelwegen is geen overbodige luxe.

  7. #807

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Als je het dan niet zeker weet geef je toch niet bewust extra gas.. Je ziet 'm naar voren schieten ten opzichte van die Volvo op rechts. Kan de Audi wel schuld hebben maar geen enkel weldenkend mens zit te wachten op gedoe met schadeafhandeling. Audi rijdt heel het kruispunt autolengte voor en dacht waarschijnlijk er wel tussen te mogen.. Ach, het blijft gissen naar wat er in de hoofden omging, maar een beetje meer tolerantie op de Nederlandse snelwegen is geen overbodige luxe.
    Niemand wil schade afhandelen nee, maar niemand verwacht ook dat iemand van 2 banen verderop ineens voor je neus duikt. Tolerantie had hier een hoop geholpen ja.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #808

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Niemand wil schade afhandelen nee, maar niemand verwacht ook dat iemand van 2 banen verderop ineens voor je neus duikt. Tolerantie had hier een hoop geholpen ja.
    Die eerste Lane change had dashcammeneer niets mee te maken, maar had hem wel tot nadenken kunnen aansporen. Blijkbaar wilde de Audi graag ergens anders heen, en dat bleek ook uit zijn richtingaanwijzer. Benieuwd naar de bijbehorende geluidsopname..

  10. #809

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Die eerste Lane change had dashcammeneer niets mee te maken, maar had hem wel tot nadenken kunnen aansporen. Blijkbaar wilde de Audi graag ergens anders heen, en dat bleek ook uit zijn richtingaanwijzer. Benieuwd naar de bijbehorende geluidsopname..
    Ik zie dat niet zo - ik zie dagelijks mensen op zo'n dubbelbaans rotonde naar andere banen slingeren om een plekje eerder bij het volgende stoplicht te staan, en zo gedraagt deze Audi rijder zich ook. Ik had hem ook 'herkend' als zijnde iemand die van de linker naar de rechter baan gaat om de langzamere voorbij te gaan; niet omdat-ie ineens toch rechtsaf / rechtdoor wil.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #810
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Technisch gezien de schuld van de Audi, maar de dashcammert zet 'm er zeer waarschijnlijk wel express op. Vaak "voel" je echt wel aan wanneer dat soort stunts eraan komen. Je ziet de dashcammert gas geven en wanneer de Audi er op het laatste moment toch voorschiet, stuurt 'ie een beetje naar links. Lekker gevalletje van elkaar geen milimeter gunnen De dashcammert zal uiteindelijk gelijk krijgen, maar of het de schade en het traject qua afhandelen waard is... Aan de andere kant heeft de Audi meneer / mevrouw wellicht nu wel geleerd dat je niet altijd maar door kunt rammen
    '̶0̶1̶ ̶A̶u̶d̶i̶ ̶A̶3̶ ̶1̶.̶8̶t̶ ̶A̶m̶b̶i̶t̶i̶o̶n̶
    '08 Volvo S60 2.5t Summum

  12. #811

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Ik heb een keer exact hetzelfde gehad, ik stond voor rechtdoor met een enorme rij auto's achter me en rechts van mij een Golf 4 GTI op de baan voor rechtsaf die dacht waarschijnlijk dat ie sneller was. Bij groen gaf ik gas en hij ook (rechtsaf stond nog op rood), het was een eenbaansweg met geparkeerde auto's langs de kant en toen moest ik vol op de rem anders zaten ze tegen mij aan of knalden ze vol op de geparkeerde auto's. Van schrik reden ze met ik gok dik 100km/uur door de bebouwde kom weg. Idioten en een ongeluk was zijn schuld geweest, maar toch voorkom ik liever een ongeluk.

    Dit had ook voorkomen kunnen worden en al die dashcammers willen volgens mij expres iets te filmen hebben. Maar de Audi had beter langzaam kunnen rijden en achter de dashcammer kunnen gaan.
    Laatst gewijzigd door JDx; 07-10-16 om 09:29.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  13. #812

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!


  14. #813

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk Berichten
    Pfff laat die klootzakken werken voor hun geld en zelf een auto kopen.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  15. #814
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.913
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk Berichten
    @#^£€_=×@/&()(%=×#$ viezel vuille honden

    Idd laten ze met hun poten van andermans spullen afblijven
    En een legale baan zoeken

    Gr Kevin
    Laatst gewijzigd door Kevin1980; 08-10-16 om 13:42.
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  16. #815
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    en weer in Utrecht...
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  17. #816
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Tegen de muur zeten zulke lui.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #817
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    http://www.telegraaf.nl/w/26879322


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  19. #818
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Als je uit je raam kijk en je ziet dit, denk dat ik gek zal worden.

  20. #819
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Triest nieuws...

    http://www.ad.nl/sport/audi-gaat-voo...mans~a4bf58ab/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  21. #820

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    ..'triest' is niet het goede woord,denk ik..
    Dit zat er al langer aan te komen,VAG moest alleen "effe" wachten tot de Porsches 'siegerfehig' waren .
    Nu (bijna) alle foutjes eruit zijn schuift VAG het stokje weer verder.
    Als straks Bentley 325 jaar bestaat mogen de 'Bentley-boys' er een glorieus jubileum van maken,usw,usw..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •