Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: S3 Limousine

  1. #21
    HJR
    Guest

    Standaard Re: S3 Limousine

    zit die nummerplaat nou scheef op de achterkant of is het vertekend beeld? verder vind ik rood echt heel jammer.... ik zou zeker voor sepang gaan. of je die kleur nu al gehad hebt of niet....

    als ik dan de filmpjes zie van de concept club quattro rs3 dan wist ik het wel. ik zou hebben gewacht...

  2. #22
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: S3 Limousine

    Ik denk dat de RS3 en de S3 qua prijskaartje mijlenver uit elkaar liggen, dus zo vreemd is de keuze voor een S3 niet.

    Rood of blauw staan allebei erg goed bij deze wagen! Ik zou 'm denk ik zo voor de deur willen hebben:

  3. #23

    Standaard Re: S3 Limousine

    Inderdaad hele fraaie en dikke audi. Mooier nog zo in sedan uitvoering. RS3 zal zeker nog vetter worden maar prijs zal inderdaad weer richting 85K+ lopen voor dik aangeklede versie....

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: S3 Limousine

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    Waanzinnig mooie kleur dat sepang! 19" zou natuurlijk wel kers op de taart zijn...
    Winter setup

    In maart 19" ABT CR icm mooie BBK :-)

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: S3 Limousine

    overigens moeilijk kiezen tussen Sepang en die Gele S3 (wat overigens makkelijker verbasterd tot Geile S3 ... ) ook een top kleur en nog specialer wat mij betreft ... maar is custom kleur en dus iets van € 2500 extra dokken ofzo ??!!!


  6. #26
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: S3 Limousine

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Green Hornet Bekijk Berichten
    overigens moeilijk kiezen tussen Sepang en die Gele S3 (wat overigens makkelijker verbasterd tot Geile S3 ... ) ook een top kleur en nog specialer wat mij betreft ... maar is custom kleur en dus iets van € 2500 extra dokken ofzo ??!!!
    Tja.. keuzes! Wellicht een Sepang nemen en daar een wrap overheen gooien? Als je het zet bent, heb je nog steeds een hele dikke kleur

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •