Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 78

Onderwerp: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen - Terug gevonden! (pag 3)

  1. #41
    rogek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Leeftijd
    43
    Posts
    5.604
    Kudos
    49
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Ik laat de sleutel gewoon in het contact, wordt toch niet gestolen! En voor een oude B5 gaan ze echt niet inbreken hoor, rogek...
    B5 S4 staat niet eens thuis

    De Ibiza was schijnbaar wel redelijk interessant om te willen stelen.....
    En dat zijn toen geen gelegenheid dieven geweest.....
    Es gibt etwas, das noch mehr Spaß macht als ein Turbo. Zwei
    - '15 Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Pro
    - '99 Audi S4 Sedan LY7M MRC Mapped 362.8PK/561NM

  2. #42
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    558
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Zwaar kut zeg; ook mijn Audi A5 SB door woninginbraak gestolen 2 dagen geleden. Sterkte met de afhandeling!
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  3. #43
    Terzio's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    394
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    Zwaar kut zeg; ook mijn Audi A5 SB door woninginbraak gestolen 2 dagen geleden. Sterkte met de afhandeling!
    Niet te geloven !!! @fcimen echt verschrikkelijk. Wil je misschien hier iets meer over vertellen, al is het ter lering voor mij/anderen ? Hebben ze ingebroken terwijl je thuis was ? Ik word altijd link als ik dit soort trieste verhalen hoor .

    (Waarom (vuur)wapenbezit voor (bijv. uitsluitend ter) bescherming van eigen huis&haard niet gaan legaliseren (denk ik dan) ? Politie en justitie kunnen het niet , dus misschien net als in de States, meer macht aan de burgers zelf geven. Iets moet er toch in NL gaan veranderen ?)
    De vangrail hitten met de achterkant van je bolide noemen we onderstuur, terwijl met de voorzijde van je auto de vangrail toucheren betiteld wordt als overstuur, maar dan net andersom. Audi Avant A6 3.0 TFSI Quattro AUT C6 2009 +400pk.

  4. #44
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    558
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terzio Bekijk Berichten
    Niet te geloven !!! @fcimen echt verschrikkelijk. Wil je misschien hier iets meer over vertellen, al is het ter lering voor mij/anderen ? Hebben ze ingebroken terwijl je thuis was ? Ik word altijd link als ik dit soort trieste verhalen hoor .

    (Waarom (vuur)wapenbezit voor (bijv. uitsluitend ter) bescherming van eigen huis&haard niet gaan legaliseren (denk ik dan) ? Politie en justitie kunnen het niet , dus misschien net als in de States, meer macht aan de burgers zelf geven. Iets moet er toch in NL gaan veranderen ?)
    Ja wij waren thuis, het is in de nacht gebeurd; ingebroken, autosleutels gepakt en met de auto weggereden. Helaas........
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  5. #45
    Terzio's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    394
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    Ja wij waren thuis, het is in de nacht gebeurd; ingebroken, autosleutels gepakt en met de auto weggereden. Helaas........

    ................ zelfde tori als de topic starter. Kan een heel verhaal ophangen, doe ik niet. Ik wens je succes bij het verwerken van dat rotgevoel en hoop dat je ervoor verzekerd bent @fcimen, dat hoop ik echt ! Ga je nog voorzorgsmaatregelen nemen voor de toekomst na deze ellende (vraag ik me af) ?
    De vangrail hitten met de achterkant van je bolide noemen we onderstuur, terwijl met de voorzijde van je auto de vangrail toucheren betiteld wordt als overstuur, maar dan net andersom. Audi Avant A6 3.0 TFSI Quattro AUT C6 2009 +400pk.


  6. #46

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Zwaar balen @fcimen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #47
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    558
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Zwaar balen @fcimen
    Jah zeg dat wel
    Laatst gewijzigd door fcimen; 06-02-15 om 21:00.
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Posts
    126
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Vorig jaar ook bij ons ingebroken op klaarlichte dag (wij beiden op werk) paar laptops weg en ipads ,PS4 en de reserve sleutels en overschrijf papieren meegenomen... huis 1 grote bende...
    Kreeg kwart voor 5 belletje van vriendin over doorgeboord slot gelukkig was ik weg met auto...

    Herken dat gevoel wat je nu hebt, wij zijn ook een ander woning aan het zoeken tis niet meer ons huis en huis was 1 grote bende mag je dan ook nog opruimen... gevoel is onbeschrijfelijk..

    Heel veel sterkte!!!!

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    18-KHJ-9 Datum tenaamstelling 16-02-2015 Vandaag opnieuw verhandeld

  11. #50

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Ik zie het ook! lijkt er op dat hij toch weer is teruggevonden dan!
    Ik was bij Centraal Beheer verzekerd en die betaald na 20 dagen al uit, ik ben dus al uitbetaald. Als ik bij een andere verzekeraar was verzekerd had ik denk ik nu dus de auto terug gekregen, benieuwd of Centraal Beheer nog contact op gaat nemen, ben wel benieuwd wat er met de auto gebeurd is!.

    Toch staat er bij status : Gestolen... maar ook dat hij weer WAM verzekerd is.. apart.
    Laatst gewijzigd door TonCoronel; 17-02-15 om 07:11.
    Jaguar F-Type R AWD - Audi S5 Cabriolet
    Audi A7 Sportback | Audi RS6-R MTM
    Mercedes C63| Audi S5 Coupé

  12. #51

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Ohhhh ... toch gevonden dus?
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #52
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Nou ja zeg, wat een gekkigheid! Hopelijk krijg je hem (in redelijk staat) toch nog terug. Of hoeft het niet meer voor jou?
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  14. #53

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Tjah eerlijk gezegd hoef ik hem niet meer terug, geen idee hoe ze er mee zijn omgegaan en wat er mee gebeurd is. Daarnaast had ik hem al te koop aangeboden en heb ik een hele nette dagwaarde uitbetaald gekregen. Plus ik heb al iets anders op het oog met behulp van Sjoeritzz
    Jaguar F-Type R AWD - Audi S5 Cabriolet
    Audi A7 Sportback | Audi RS6-R MTM
    Mercedes C63| Audi S5 Coupé

  15. #54
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Duidelijk en ook zeer begrijpelijk! En als ik zo vrij mag zijn: wat heb je op het oog? Ben benieuwd hoor!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  16. #55

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Audi A7 3.0 TFSI S-Line in daytona grijs (met 3 zits achterbank ). Zodra de import rond is en hij voor de deur staat, met gelijk de nodige aanpassingen dan zal ik wat foto's plaatsen.
    Jaguar F-Type R AWD - Audi S5 Cabriolet
    Audi A7 Sportback | Audi RS6-R MTM
    Mercedes C63| Audi S5 Coupé

  17. #56
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TonCoronel Bekijk Berichten
    Audi A7 3.0 TFSI S-Line in daytona grijs (met 3 zits achterbank ). Zodra de import rond is en hij voor de deur staat, met gelijk de nodige aanpassingen dan zal ik wat foto's plaatsen.
    ZOOOOO de jeu! Kicken! Wat een vet ding!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  18. #57
    Vdub's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.001
    Kudos
    10
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    wanneer is die auto gestolen? tel daar eens een maand bij op, doorgaans neemt de verzekering de "auto" over, dat zal die tenaamstellingsdatum zijn
    '90 Audi V8 DTM, '03 Audi A8 4.2 quattro, '06 Caddy DSG, '02 Passat Variant 1.8t, '02 Passat Variant W8

  19. #58
    Chickenlal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    37
    Posts
    272
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Zou toch zo mijn twijfels hebben over zo'n bearlock toestanden en sleutels in een kluis leggen eerlijk gezegd.

    Je weet nooit wat voor volk je over de vloer krijgt en dan heb ik liever dat ze alles gewoon vinden, dan dat ze mij uit mijn bed komen halen om de sleutels te geven.

  20. #59
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    @TS op een gegeven moment schrijf je dat de ML is terug gevonden dat ging via twitter, is hij terug of nog steeds weg..
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  21. #60

    Standaard Re: Audi RS6-R MTM 18-KHJ-9 Gestolen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazzup01 Bekijk Berichten
    @TS op een gegeven moment schrijf je dat de ML is terug gevonden dat ging via twitter, is hij terug of nog steeds weg..
    De GL (niet ML) is na een aantal dagen terug gevonden door de politie in een woonwijk 10 kilometer verderop. Lijkt er op dat ze daar toch geen interesse in hadden / risico te groot vonden.


    De RS6 is volgens mij ook teruggevonden, bij de RDW staat hij niet meer als gestolen maar nu als ge-exporteerd. Dit klopt ook wel want ik ben er 99% zeker van dat onderstaande mijn auto is:
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=219358240

    - Er zit een klein brandplekje op de passagiersstoel die zichtbaar is op de foto (goed kijken dacht eerst dat het een vuiltje op het scherm was )
    - Het is een pre-facelift model waar al wel het afgevlakte stuur in zit (heb ik er in geplaatst, origineel een rond stuur)
    - Achterklep sloot niet 100% naadloos aan de linkerkant, kleine kier is inderdaad zichtbaar
    - Led kentekenverlichting zichtbaar, echter standard was dit halogeen en heb ik zelf vervangen
    - Fabrikage datum, kilometer stand, opties zoals keramische remmen en alles komt overseen

    Blijkt dus nadat de auto gestolen is niet meer dan 1500 KM mee gereden is.
    Helaas niks van de verzekeringsmaatschappij of politie (of stichting voertuig criminaliteit) mogen vernemen.
    Jaguar F-Type R AWD - Audi S5 Cabriolet
    Audi A7 Sportback | Audi RS6-R MTM
    Mercedes C63| Audi S5 Coupé

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •