Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 48

Onderwerp: Audi S/RS Meeting 2016?

  1. #21
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    ...de laatste paar waren dan ook nog poetsmeetings met "de harde kern"
    Dus je moet van microvezeldoekjes en cocos-geur houden om bij "de harde kern" te mogen horen?

    Wij zijn pas voor de tweede keer met "de zachte kern" wezen ijskarten.
    Binnenkort gaan er ook nog een paar "softies" naar de Nurburgring
    Een paar keer per jaar staan er wat "randfiguren" op de Posbank.
    In januari stonden er wat "forum-figuranten" in de Meern een onofficiële nieuwjaarsmeeting te houden.
    Geen van allen georganiseerd of ondersteund door het forum of de voormalige feestcommissie, maar het geeft wel aan dat er nog steeds animo is om wat anders te doen dan Audi-knuffelen. Als er weer eens een S/RS meeting georganiseerd wordt, weet ik zeker dat het weer storm loopt.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  2. #22
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Dus je moet van microvezeldoekjes en cocos-geur houden om bij "de harde kern" te mogen horen?

    Wij zijn pas voor de tweede keer met "de zachte kern" wezen ijskarten.
    Binnenkort gaan er ook nog een paar "softies" naar de Nurburgring
    Een paar keer per jaar staan er wat "randfiguren" op de Posbank.
    In januari stonden er wat "forum-figuranten" in de Meern een onofficiële nieuwjaarsmeeting te houden.
    Geen van allen georganiseerd of ondersteund door het forum of de voormalige feestcommissie, maar het geeft wel aan dat er nog steeds animo is om wat anders te doen dan Audi-knuffelen. Als er weer eens een S/RS meeting georganiseerd wordt, weet ik zeker dat het weer storm loopt.

    Erg eens
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  3. #23
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    1. Quest
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #24
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    1. Quest
    Verkeerde topic? Volgens mij moet je hier zijn.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  5. #25

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Verkeerde topic? Volgens mij moet je hier zijn.
    Nee dit zal wel een lijstje zijn van mensen die een S/RS meeting willen

    1. Quest
    2. roy
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94


  6. #26
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Nee dit zal wel een lijstje zijn van mensen die een S/RS meeting willen
    Ja? Weet je dat zeker?
    Ik wil graag eerst zeker weten dat ik mijn auto niet hoef te swaffelen, voordat ik mezelf op dit lijstje zet.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  7. #27
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Nee dit zal wel een lijstje zijn van mensen die een S/RS meeting willen

    1. Quest
    2. roy
    3. Hugo (audia6tdi)
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    @sterko; Ik bedoelde ook zeker niet dat de enige meetings, poetsmeetings moeten zijn hoor! (Ik doe de eerstvolgende niet eens mee)

    Je geeft idd keurig aan hoe het zit; Veel mensen willen wel, en sommigen regelen zelf wat, maar vanuit het forum vind ik het eerlijkgezegd toch wat te stil.
    En niet alleen qua meetings, ook qua andere zaken; Vroeger hadden we toch wel elke 1 a 2 jaar een mooie update van de GUI, da's nu ook al jaren hetzelfde.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #29
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Meetings georganiseerd vanuit het forum geschiedt altijd op basis van vrijwilligheid. De MC heeft zich hier de afgelopen jaren hard voor ingezet, maar het ontbreekt een ieder aan tijd (denk ik). Ook vanuit mij (vernieuwingen website) moet je niets verwachten; ik heb er de tijd (en zin) niet voor.

  11. #30

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Meetings georganiseerd vanuit het forum geschiedt altijd op basis van vrijwilligheid. De MC heeft zich hier de afgelopen jaren hard voor ingezet, maar het ontbreekt een ieder aan tijd (denk ik). Ook vanuit mij (vernieuwingen website) moet je niets verwachten; ik heb er de tijd (en zin) niet voor.
    Mijn conclusies hieruit;

    1. Tijd voor een nieuwe meeting crew? Mensen die er wel tijd voor willen maken? Ik heb er ook ooit aan meegedaan, maar ben er toen ook bewust uitgestapt ivm tijdgebrek.

    2. Tijd voor een nieuwe / extra admin, of wellicht zelfs overdracht van het hele gebeuren? Tijdgebrek is mij zeer bekend helaas, ik snap je standpunt daarin zeker.
    Maar ik vind het eerlijkgezegd wel zorgwekkend dat je er geen zin meer in hebt @Sander, je hebt hier toch een leuk clubje enthousiaste mensen, die voor hun hobby op jouw forum vertrouwen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #31
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Mijn conclusies hieruit;

    1. Tijd voor een nieuwe meeting crew? Mensen die er wel tijd voor willen maken? Ik heb er ook ooit aan meegedaan, maar ben er toen ook bewust uitgestapt ivm tijdgebrek.

    2. Tijd voor een nieuwe / extra admin, of wellicht zelfs overdracht van het hele gebeuren? Tijdgebrek is mij zeer bekend helaas, ik snap je standpunt daarin zeker.
    Maar ik vind het eerlijkgezegd wel zorgwekkend dat je er geen zin meer in hebt @Sander, je hebt hier toch een leuk clubje enthousiaste mensen, die voor hun hobby op jouw forum vertrouwen.
    Ik wil met alle liefde meehelpen met de site hoor!
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  13. #32
    MoniqueB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.346
    Kudos
    0
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Maar ik vind het eerlijkgezegd wel zorgwekkend dat je er geen zin meer in hebt @Sander, je hebt hier toch een leuk clubje enthousiaste mensen, die voor hun hobby op jouw forum vertrouwen.
    Ik heb een klein vermoeden dat veel mensen niet weten hoeveel werk het is om een forum te runnen. Het stopt niet bij wat we zien.

    Destijds werden we bij ons motorforum bv regelmatig geconfronteerd met oa beveiligings lekken en soms vond een of andere hacker het wel grappig om de hele boel om zeep te helpen. Dus je moest ook zorgen voor back-ups, just in case.
    Dan hebben we het ook niet over wat je allemaal nog over je heen krijgt, als af en toe iets niet werkt zoals je zou willen. En áls je een keer een oproep plaatste, om hulp te vragen vd leden, was opeens niemand thuis.

    Hij doet dit allemaal gratis en in zijn eigen tijd. Houd er rekening mee, dat als hij externe hulp in moet huren, dat het "gratis" lidmaatschap snel over is.

    @Sander, dat je het forum draaiend houdt. Hoop dat je iig de zin weer vindt. Anders misschien toch een keertje hulp vragen? Het moet wel leuk blijven.

    2014 Audi A6 Avant 3.0 V6 TFSI quattro (JD - Stage 3) 😊
    2010 Audi R8 4.2 V8 FSI

  14. #33
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    @MoniqueB snapt het ;-)

    @Bob De site draait goed zoals het nu is. Ja het is een ontwerp uit 2009, maar nog steeds niet verouderd vind ik (als ik het met andere forums vergelijk). Patching en oplossen van problemen voer ik nog gewoon uit zoals altijd, de beschikbaarheid van de site heeft en zal altijd een prio zijn, maak je daar geen zorgen om.

  15. #34

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Ah, dat neemt wat zorgen weg idd, gelukkig!

    Ik zeg ook niet dat het een "oud" ontwerp is, maar het zou wel weer eens wat frisser mogen, mede omdat dat vroeger wat vaker gedaan werd.
    Maargoed, wellicht verstandig om daar dan eens een liefhebber voor in de arm te nemen op termijn.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #35
    AudiRS5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    259
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audia6tdi Bekijk Berichten
    Ja zeker, het was een TOP dag! We hebben erg genoten, waren zo'n 40 deelnemende auto's en de sfeer was goed. Auto Flevo heeft het heel mooi verzorgd: mooie route, leuk om over het RDW kombaantje te rijden (ik heb in de blauwe R8 de rondjes gereden, top) en goede catering.

    Mijn S7 blijkt tweelingzusjes te hebben :-) Verder veeeeel RS6'en, 5 R8'en, 2 x RS3 (8V), 7 SQ5's, 2 x RS7, S5, S5 Cabrio, S4 etc.

    Hierbij wat plaatjes.
    Kijk dat is nog eens een S/R/RS meeting! Behoorlijk wat nieuwe modellen. Had er graag bij willen zijn.

  17. #36
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Zolang we maar niet teruggaan naar een Startpagina prikbord vind ik het prima :
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  18. #37
    Patrick Avant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    404
    Kudos
    4
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Ik heb,samen met @MoniqueB zoals jullie lazen een jaar of 5 a 6 een forum beheerd als admin en tevens oprichter.
    Het is vond ik, best een leuk tijdverdrijf om in de avonduren erbij te doen,echter wat achter het forum draait is andere koek.

    Ik werkte dan met Invision software (IPB) met licensie,maar dit komt op het zelfde neer.
    Ook wij hadden te maken met een leden administratie,betalingen van lidmaatschap,moderatie van sub/forums,software upgrade's etc etc..Al met al veel werk..

    Heb dat altijd met plezier gedaan,maar er gaat wel veel vrije tijd inzitten, en als je op den duur dan het gevoel krijgt dat de beste stuurlui alleen maar aan de wal staan,dan gaat de lol er snel vanaf kan ik je vertellen.

    Wat ik o.a wel eens ben met @Bob, is dat dit ook naar mijn mening wel kenbaar gemaakt dienst te worden aan de mensen die trouw zijn aan dit forum.

    Waar het een beetje op neer komt als ik het allemaal goed gelezen heb is dat het een beetje aan het doodbloeden is.

    Zelf zou ik wel wat veranderingen kunnen bedenken voor dit forum maar daar moet men dan wel open voor staan natuurlijk.
    Misschien een idee om de forum leden zich hierover eens te laten uitspreken mbt evt ideeén om het forum wat extra leven in te blazen.??

    Tis maar een gedachtenspinsel,verder niet haatdragend bedoeld naar de oprichter/s van dit forum.
    Audi A6 Avant 3.0 ltr TFSI V6.S-Line Tuned by ........
    Audi R8 Coupe 4.2 ltr FSI V8.

  19. #38
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Avant Bekijk Berichten

    Zelf zou ik wel wat veranderingen kunnen bedenken voor dit forum maar daar moet men dan wel open voor staan natuurlijk.
    Misschien een idee om de forum leden zich hierover eens te laten uitspreken mbt evt ideeén om het forum wat extra leven in te blazen.??

    Tis maar een gedachtenspinsel,verder niet haatdragend bedoeld naar de oprichter/s van dit forum.
    Het wordt ook niet haatdragend opgepakt hoor haha. Maar ik vind gewoon dat -ondanks 6 jr oud design- deze site nog zeer actueel is met functionaliteiten.... Start anders een rondvraag/topic over wat je mist aan functionaliteit aan deze site, dan kan ik altijd kijken wat ermee te doen is.

  20. #39
    Patrick Avant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    404
    Kudos
    4
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Audi A6 Avant 3.0 ltr TFSI V6.S-Line Tuned by ........
    Audi R8 Coupe 4.2 ltr FSI V8.

  21. #40
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Audi S/RS Meeting 2016?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Meetings georganiseerd vanuit het forum geschiedt altijd op basis van vrijwilligheid. De MC heeft zich hier de afgelopen jaren hard voor ingezet, maar het ontbreekt een ieder aan tijd (denk ik).
    Een paar jaar geleden is er om die reden een nieuwe MC gekozen. Die hebben het een paar jaar heel goed gedaan, met een paar geweldige S/RS meetings, maar nu is het al weer een hele tijd erg stil. De laatste door de MC georganiseerde meeting was de nieuwjaarsmeeting van 2015. Misschien is het weer eens tijd om het stokje door te geven?
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •