Bekijk Poll Resultaten: Ik zou de B6/B7 meeting willen bezoeken

Stemmers
8. Je mag niet op deze poll stemmen
  • zaterdag 10 september

    3 37,50%
  • zondag 11 september

    3 37,50%
  • zaterdag 17 september

    2 25,00%
  • zondag 18 september

    5 62,50%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819
Resultaten 361 tot 378 van de 378

Onderwerp: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

  1. #361
    Silvershadow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    43
    Posts
    595
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 80competion Bekijk Berichten
    haha, beamer mee, kratje bier erbij en met z'n allen loeren
    Ja dat komt in de avond, met een paar kratten bier..
    En overdag de hort op met z'n alleen met een paar fotograven, en plaatjes schieten..

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    A6 C5 4.2v8 Quattro Advance

  2. #362

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Fotografen schrijven we met een 'F', niet met een 'V'. We gaan geen graf foto's maken hier .

    Maar, een fotomeeting heb ik in 't verleden al een paar keer georganiseerd. Afhankelijk van de locatie waren hier wél kosten aan verbonden (destijds 50 euro per deelnemer) - daarvoor kregen we toegang tot een vliegveld en waren we met 10 man aan het fotograferen. 30 deelnemers; iedereen kreeg een hoop foto's.

    De reden dat we entree geld moesten vragen was simpel: zo'n vliegveld huren voor 3 uurtjes kost gewoonweg een klein fortuin. Reken op een snelle 1000-2000 euro.






    Tweede meet:





    Zo'n dag is voor fotografen een uitgelezen kans om veel te oefenen met panning, rare houdingen, unieke situaties etc. zonder risico's op ander verkeer etc.


    Ik wil best weer eens zo'n meeting op touw zetten, maar vanwege de praktische en legale kant...:

    a) het moet via de AF meeting crew (als die nog bestaat - @tom / @Arlo ?) omdat er toegangsgeld gevraagd wordt;
    b) er is verantwoordelijkheid voor zowel de organisatie als de deelnemers;
    c) het moet duidelijk zijn dat er - ondanks een (flinke) betaling - geen expliciete garantie is op resultaat. Een paar tientjes voor een (uitgebreide!) shoot is echt peanuts, normaal gesproken ben je daar een dag mee kwijt (en dan kost een fotograaf zomaar 400 euro of meer), maar, de garanties zijn daar ook naar.
    d) er moet duidelijkheid zijn over dat er naar de organisatie wordt geluisterd.

    En punt d) is precies waarom ik er in 2010 mee gestopt ben: na een half uurtje begon een 10-tal mensen toch wat te 'drag racen'; het is immers een 20 meter brede baan zonder regels en politie etc.. en dan moet die (R)S toch echt even op het gas. Leuk voor 2 keer, maar het heeft mij samen met 3 anderen letterlijk drie kwartier gekost om de orde terug te krijgen. Op een haar na heb ik toen de politie gebeld en de boel afgeblazen; dat gaat me geen tweede keer overkomen. Wie niet luistert dondert maar op, zonder teruggave geld. Klaar.

    Als dat duidelijk is wil ik er wel weer eens een poging aan wagen, bijvoorbeeld met @Bennoh en @FalleN (redelijk bekend in het midden van het land, met wat mooie locaties).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #363
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @ Bastet,

    Ik ben er wel voor in! En hoewel ik niet zo bekend ben in het midden van het land wil ik wel helpen met de organisatie als dit op prijs gesteld wordt. En wat mij betreft tracking toevoegen aan het programma. Ik heb er nu al zin in😊

  4. #364
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Er is nog een meeting crew ( @FASt ) .. maar die is niet echt actief meer.
    Laatst gewijzigd door Arlo; 22-09-16 om 22:10.
    One liter, driver's licence eater...


  5. #365

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Dat kunnen we dan ook beter maar even skippen. Ik zal met de heren en dame fotocrew wel wat gaan babbelen.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #366
    Silvershadow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    43
    Posts
    595
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Zowww... mijn excusses voor mij letter foutje @Bastet ..
    Das wel duidelijke taal 😯😉

    Maar zo! Wat een verhaal zeg..
    Mare mocht het georganiseerd worden ben ik zeker van de partij.. 😉

    Ik ben ook niet zo bekend in die zin in het midden van het land, maar de maasvlakte vind ik ook een erg mooie omgeving.
    Het zit al een tijdje in m'n hoofd om daar eens een paar mooie plaatjes te maken..
    Helaas heb ik niet zo'n mooie camera..

    Wat een opmerking voor de grap al niet los kan maken trouwens.... 😇😇

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    A6 C5 4.2v8 Quattro Advance

  7. #367
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 80competion Bekijk Berichten
    @Audi Sonny in het zwart ziet mijn auto er trouwens ook niet verkeerd uit bedankt voor de foto's
    Geen dank, en klopt maar ik zou hem toch niet ruilen voor een zwarte als ik jou was

  8. Ad
  9. #368

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvershadow Bekijk Berichten
    Zowww... mijn excusses voor mij letter foutje @Bastet ..
    Maakt niet uit!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvershadow Bekijk Berichten
    Das wel duidelijke taal ����

    Maar zo! Wat een verhaal zeg..
    Mare mocht het georganiseerd worden ben ik zeker van de partij.. ��
    Helaas wel nodig. De laatste keer vond ik het echt niet grappig - ook vooraf gezegd dat er NIET geracet mocht worden, op wat voor manier dan ook, en dan toch doen. En ja, je gaat je eigen auto (of jezelf) ook niet midden op de weg zetten als er drie auto's met >170km/u langs komen zetten.

    Dus inderdaad, V8, 1.6, TDI, V10 biturbo - het maakt me niet uit. Op zo'n dag luistert men naar de crew, of de politie komt er bij

    Dat zal ook tegen die tijd in de 'voorwaarden' staan.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #369
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvershadow Bekijk Berichten
    Zowww... mijn excusses voor mij letter foutje @Bastet ..
    Das wel duidelijke taal 😯😉

    Maar zo! Wat een verhaal zeg..
    Mare mocht het georganiseerd worden ben ik zeker van de partij.. 😉

    Ik ben ook niet zo bekend in die zin in het midden van het land, maar de maasvlakte vind ik ook een erg mooie omgeving.
    Het zit al een tijdje in m'n hoofd om daar eens een paar mooie plaatjes te maken..
    Helaas heb ik niet zo'n mooie camera..

    Wat een opmerking voor de grap al niet los kan maken trouwens.... 😇😇

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    Maasvlakte is inderdaad wel een optie, veel verder kom ik eigenlijk ook niet qua locatie/omgeving suggesties. Afhankelijk van de bolide zou ik zelf nog een keer iets willen doen met strakke gebouwen o.i.d. maar dan wel met een A/(R)S 5, 6 of 8.

    Enne...wat die camera betreft; je hoeft er niet zo'n mooie (dure) voor te hebben om tot een goed resultaat te komen. Maar mocht je interesse hebben dan wil ik wel met je meedenken om een shoot op locatie te realiseren (los van de evt. meeting gezien). Dat hoeft niet de hoofdprijs te kosten, maar bijvoorbeeld brandstofvergoeding of een wederdienst. Ik zoek bijvoorbeeld nog iemand die me kan helpen aan een ringen logo of Audi in letters (wrap/sticker) op de zijkanten van mijn A3. Om maar eens iets te noemen...

  11. #370
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    En de laatsten:
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails -audi-meeting-18-sept.-18.jpg   -audi-meeting-18-sept.-17.jpg   -audi-meeting-18-sept.-16.jpg   -audi-meeting-18-sept.-15.jpg  

    -audi-meeting-18-sept.-14.jpg  

  12. #371
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Een paar jaar geleden met o.a. @FASt om de tafel gezeten bij de nieuwjaarsmeet om iets leuks/nuttigs op poten te zetten. Verschillende betaalde lokaties overwogen maar de prijzen liegen er overal niet om en er wordt per uur gebruik gerekend.
    Het was toen ook de bedoeling dat iedereen in een paar groepjes zelf aan de slag ging onder begeleiding van een (hobby)fotograaf met zijn/haar camera op een paar geselecteerde, bijzondere auto's van forummers. Als er tijd over zou zijn zouden we dan met een beamer nog een spoedcursusje lightroom kunnen doen op een paar foto's van deelnemers.

    Een fotolokatie geschikt voor 1 of 2 auto's is met wat creativiteit/fantasie bijna overal wel te vinden. Met 20 auto's is dat een heel ander verhaal. Priveterrein is dan bijna een must.
    Ik heb een flink gedeelte van de haven van Rotterdam bekeken en alles zit daar achter hekken (met reden uiteraard). Enigste grotere plekken zijn parkeerplaatsen/garage's, het einde van de N15 en ten noord-westen van rozenburg richting de maaslandkering waar een redelijk groot en lang grasveld ligt parallel aan de weg. Er is nu wel een nieuwe terminal bijgebouwd maar daar ben ik nog niet wezen kijken.

    Met @Straycat ook wel eens over de ferro-dome in r'dam zitten praten. Echt een supercoole lokatie voor statische shoots maar uiteraard niet bepaald gratis. Een soortgelijke lokatie is in amsterdam ook te vinden maar de naam daarvan kan ik even niet opkomen. Was ook een grote hal.

    Edit: Overigens met @Bastet 's post van de vorige pagina voor de volle 100% eens. 90% van wat ik schiet is om verschillende reden 'afkeur' of soms zelfs direct 'delete' bij de eerste blik. Mijn vrije tijd is schaars (en/of ik heb veel te veel hobby's/interesses) dus als ik tijd over heb ga ik soms na een paar dagen nog eens kijken met een frisse blik en beslis opnieuw.
    Laatst gewijzigd door Bennoh; 23-09-16 om 20:00.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  13. #372
    Silvershadow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    43
    Posts
    595
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @Bastet , ik ben het helemaal met je eens..
    Maar, dit wat jij zegt vind ik bij alle meetings.
    De gene die het organiseerd, is ook aan regels gebonden ten opzichte van de opzichters van het al dan niet betaald terrein.
    En de gene die er niet aan kunnen houden, opzouten!
    Ik ben op de posbank 's morgens niet bij geweest, maar vond het in de middag ontzettend goed verlopen, maar ook het ring dagje met Dennis, was ook fantasties verlopen..
    Ook de omgang met elkaar, heel sociaal..
    Misschien is het het proberen toch nog waard, om of die najaar, of volgend voorjaar iets op poten te zetten.


    @all , er zitten hele mooie plaatjes tussen, elke keer weer genieten als er weer wat gepost gaat worden. 👌

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    A6 C5 4.2v8 Quattro Advance

  14. #373

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvershadow Bekijk Berichten
    @Bastet , ik ben het helemaal met je eens..
    Maar, dit wat jij zegt vind ik bij alle meetings.
    De gene die het organiseerd, is ook aan regels gebonden ten opzichte van de opzichters van het al dan niet betaald terrein.
    En de gene die er niet aan kunnen houden, opzouten!
    Ik ben op de posbank 's morgens niet bij geweest, maar vond het in de middag ontzettend goed verlopen, maar ook het ring dagje met Dennis, was ook fantasties verlopen..
    Ook de omgang met elkaar, heel sociaal..
    Misschien is het het proberen toch nog waard, om of die najaar, of volgend voorjaar iets op poten te zetten.
    Grootste verschil is dat er bij de posbank(foto)meet en de ringdag gewoon op de openbare weg wordt gereden. Ook bij Posbank merkte je al - bij het ritje naar beneden - dat we niet met z'n allen keurig 45km/u aanhielden. Denk nu 20 snelle Audi's samen op een afgesloten terrein, zonder tegenliggers, op een 25 meter brede en 5 kilometer lange kaarsrechte weg, zonder politie. Iedereen denkt één keertje hard te kunnen (en dat is begrijpelijk). De tweede en derde keer staan er ineens twee naast elkaar, en gaan ze niet effe snel naar 140, maar gaan ze kijken wie als eerste remt. Chicken game.

    Dat gedrag is vrij normaal voor mensen die wat meer benzine in het bloed hebben dan de gemiddelde bezoeker, maar heeft toen een paar serieuze situaties opgeleverd..

    Ik zet graag nog eens zo'n meeting op, en ik zal het tegen die tijd zeker nog een keer zeggen in de inschrijfvoorwaarden: geen uitsloverij op welke manier dan ook. Failure to comply = instant removal, en ja, ik zet dan gewoon mijn auto haaks op de weg. Desnoods wordt-ie platgereden - ik wil het niet hebben dat er weer geracet wordt

    Zal ff gaan babbelen met de rest.

    Willen de geïnteresseerde fotografen - zij die mee willen helpen aan organisatie - mij even een PB sturen met hun 06 nummer? Dan maak ik even een WhatsApp groep aan hiervoor. @Bennoh @FalleN @Audi Sonny @Golfer - nog meer?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  15. #374
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten

    Die ken ik ;-)
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #375
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Om @Bastet zijn argumenten nog wat kracht bij te zetten. Ik heb een keer gehad dat er iemand de controle over zijn auto compleet kwijtraakte en echt met de zijkant van de auto recht op mij af kwam glijden met zo'n 100km/u. Gelukkig zat er een vangrail tussen anders was bennoh een stukje ingekort of platter. 2 seconden na de enorme knal was ik al weer aan het fotograferen maar een minuut later was mijn hartslag nog wel 200bpm.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  17. #376
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @ Bastet ik heb nog geen 100 posts dus kijk voor mijn nummer even op mijn site of bericht via FB als je dat hebt.

    En ik moest toch ook wel een beetje heel hard lachen om jullie hoor...stelletje pussies... ''Niet zo hard rijden hoor, wel luisteren naar ons''
    Daar zijn die dingen toch voor gemaakt?! Maar alle gekheid op een stokje; tuurlijk is veiligheid en structuur belangrijk, dus LUISTEREN OF WEGWEZEN! En ik zeg het geen 2 keer

  18. #377

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi Sonny Bekijk Berichten
    En ik moest toch ook wel een beetje heel hard lachen om jullie hoor...stelletje pussies... ''Niet zo hard rijden hoor, wel luisteren naar ons''
    Daar zijn die dingen toch voor gemaakt?!
    Ja, daar zijn die auto's voor gemaakt. Nee, dat was NIET de deal op de dag. Ik snap dat je opmerking een grapje is, maar toch wil ik dat niet hebben. Don't feed the troll, maar ook, don't feed the idiot. Niks 'pussy', niks 'niet zo hard rijden hoor!', maar gewoon luisteren naar de baas. Einde verhaal. Geen grapjes.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  19. #378
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ja, daar zijn die auto's voor gemaakt. Nee, dat was NIET de deal op de dag. Ik snap dat je opmerking een grapje is, maar toch wil ik dat niet hebben. Don't feed the troll, maar ook, don't feed the idiot. Niks 'pussy', niks 'niet zo hard rijden hoor!', maar gewoon luisteren naar de baas. Einde verhaal. Geen grapjes.
    Punt gemaakt. Zoals ik al zei ben ik het met je eens. Maar heb je m'n nummer gevonden? Anders moet ik in razend tempo nog 61 berichten plaatsen.

Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •