Bekijk Poll Resultaten: Kom je ons de beste wensen doen?

Stemmers
69. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, natuurlijk

    39 56,52%
  • Nee, helaas niet

    7 10,14%
  • Ik twijfel nog

    23 33,33%
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
Resultaten 241 tot 249 van de 249

Onderwerp: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015; van P10 napraten

  1. #241

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015

    Nee, spul werkte niet. Bezig met een andere optie .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #242

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015; van P10 napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgh Bekijk Berichten
    Was gezellig mannen! Het lijkt idd altijd wel of het met afrekenen fout moet gaan Maar het is weer opgelost. Poetsmeet in April zal de volgende meet zijn denk ik.
    Toch benieuwd wie zonder onder de indruk was van Audi's dat hij of zij de lunch vergeten waren.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #243

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    Nu snap ik de betekenis van allroad, ze hebben all de road nodig 😁
    Precies! En de buitenkant is Allroad, maar aan de binnenkant wil ik toch liever geen modder.........
    Porsche 911 (997] Turbo Cabrio - 2008 zwart / Alfa Romeo Stelvio - 2019

  4. #244
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    . Allroad-rijders zijn de bebouwde kom natuurlijk ook niet gewend.
    Volgens ​de wet waren we buiten de bebouwde kom Sjonnie,toch?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  5. #245
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Volgens ​de wet waren we buiten de bebouwde kom Sjonnie,toch?
    Geen idee, maar zou kunnen. Als polder-cowboy heb jij toch niks met de wet te maken?
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.


  6. #246

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015

    Hoewel ik er graag zou bij zijn zal dit helaas moeilijk zijn/gaan, ook in de toekomst door het volgende. Ik woon eiglijk dicht tegen de franse grens en alles verder dan de grens met Nederland en de omliggende grote steden ( Eindhoven Breda Tilburg..) is al direct 200+ km

    Hoewel ik dit wel eens zie zitten om eens wat km te doen zou ik liever niet tot hartje Nederland rijden voor even een meeting mee te maken.

  7. #247
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015

    Dat is best logisch met die afstand, zeker voor de wat kleinere, lees kortere, meetings. Dus je hoeft je nergens voor te schamen wat mij betreft Toch voor sommige meets die bijna dagvullend zijn is het wel de moeite. Ondanks dat ik inmiddels Audi-loos ben daag ik tot grote verveling nog steeds regelmatig op, soms zijn er discussies over de kwaliteit van poetsdoekjes, soms trapt "men" (ik distantieer me even van die tractors) de All-roads nog verder de blubber in als theoretisch mogelijk , maar het is altijd gezellig en tot op heden gaat iedere meeting waar ik geweest ben te snel voorbij en mis ik altijd, los van sommige bekende gezichten, weer een paar online figuren die ik even wil ontmoeten.

    Niet al te druk om maken lijkt me dus, nooit verplicht maar altijd welkom …





    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike D Bekijk Berichten
    Hoewel ik er graag zou bij zijn zal dit helaas moeilijk zijn/gaan, ook in de toekomst door het volgende. Ik woon eiglijk dicht tegen de franse grens en alles verder dan de grens met Nederland en de omliggende grote steden ( Eindhoven Breda Tilburg..) is al direct 200+ km

    Hoewel ik dit wel eens zie zitten om eens wat km te doen zou ik liever niet tot hartje Nederland rijden voor even een meeting mee te maken.
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  8. Ad
  9. #248
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015; van P10 napraten

    Goed gesproken Patrick!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  10. #249

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting - 2015: zondag 18 januari 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    Dat is best logisch met die afstand, zeker voor de wat kleinere, lees kortere, meetings. Dus je hoeft je nergens voor te schamen wat mij betreft Toch voor sommige meets die bijna dagvullend zijn is het wel de moeite. Ondanks dat ik inmiddels Audi-loos ben daag ik tot grote verveling nog steeds regelmatig op, soms zijn er discussies over de kwaliteit van poetsdoekjes, soms trapt "men" (ik distantieer me even van die tractors) de All-roads nog verder de blubber in als theoretisch mogelijk , maar het is altijd gezellig en tot op heden gaat iedere meeting waar ik geweest ben te snel voorbij en mis ik altijd, los van sommige bekende gezichten, weer een paar online figuren die ik even wil ontmoeten.

    Niet al te druk om maken lijkt me dus, nooit verplicht maar altijd welkom …
    Je had anders één van die tractors bij het wegrijden wel kunnen voorzien van een vers laagje modder
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •