Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Verliefd op een A6 2.7 tdi

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard re: Verliefd op een A6 2.7 tdi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert141 Bekijk Berichten
    Een Q stuitert meer omdat het een sportonderstel is - Dat betekent meer sportiviteit maar wel ten koste van comfort. Een achterwiel aangedreven auto
    Red mercedes is nóg comfortabeler omdat die wielen duwen ipv trekken aan de auto ..
    Geert gefeliciteerd en mooi om te lezen dat je er zo van geniet. Ach ja... die liefde. Wat jouw opmerking betreft over dat een Q altijd een sportonderstel heeft. Dat lijkt zo omdat veel auto's dat hebben en dat is niet zo. Ik heb er een uit 2006 gehad met een, af-fabriek, 'gewoon' onderstel.

  2. #22
    geert141's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Verliefd op een A6 2.7 tdi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heuv Bekijk Berichten
    @ geert141. ik begrijp wat je bedoeld met ' verliefd op een A6 2.7 tdi' Ik rij nu ongeveer een week met een 2.7 TDI.
    Dan snappen wij elkaar blind :-)
    Wellicht geen voorsprong door de techniek maar absoluut door de modellenlijn

  3. #23
    geert141's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Verliefd op een A6 2.7 tdi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A630q Bekijk Berichten
    Geert gefeliciteerd en mooi om te lezen dat je er zo van geniet. Ach ja... die liefde. Wat jouw opmerking betreft over dat een Q altijd een sportonderstel heeft. Dat lijkt zo omdat veel auto's dat hebben en dat is niet zo. Ik heb er een uit 2006 gehad met een, af-fabriek, 'gewoon' onderstel.
    Dat meen je ? Dan heeft century in Assen mij verkeerd voor/ingelicht - Daar had ik mijn "wijsheid" vandaan .. Een übermooie A6 had (en heb) jij trouwens !
    Wellicht geen voorsprong door de techniek maar absoluut door de modellenlijn

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Verliefd op een A6 2.7 tdi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert141 Bekijk Berichten
    Dat meen je ? Dan heeft century in Assen mij verkeerd voor/ingelicht - Daar had ik mijn "wijsheid" vandaan .. Een übermooie A6 had (en heb) jij trouwens !
    Merci, je hebt smaak! :-). De eerste heb ik, na aankoop, samengesteld zoals ik hem het mooiste vond. Als je iets zou willen modificeren: Audiwereld is een uitstekend adres.
    De tweede, mijn huidige, is ook wel een apart ding. Ook daar heb ik overigens het standaard onderstel onder zitten (= niet verlaagd) en is een geweldige rijbeleving met 20 inch velgen. veel plezier met jouw auto.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •