Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Audi A1 1.4 TFSI CoD S-tronic

  1. #21
    kena's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    308
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Audi A1 1.4 TFSI CoD S-tronic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Wat is je gemiddelde snelheid? Dat is wel een flink verbruik.

    Was je 1.2tfsi zuiniger?
    Ik rijd voornamelijk op de snelweg van Amsterdam naar Amersfoort. Dat betekent voornamelijk 100 km/u. Met de 1.2 TFSI reed ik gemiddeld 1:18 van en naar Amsterdam. Vanochtend reed ik 1:15,9 en vanmiddag reed ik 1:17,8. Dat kwam doordat vanmiddag de CoD weer werkte en vanochtend niet.

    Ik heb inmiddels een klacht bij de importeur ingediend.
    Laatst gewijzigd door kena; 26-01-15 om 20:45.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  2. #22
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A1 1.4 TFSI CoD S-tronic

    ik ben benieuwd naar wat de importeur hierover zegt.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #23
    kena's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    308
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Audi A1 1.4 TFSI CoD S-tronic

    De importeur verwijst naar de dealer. Eerst een afspraak maken bij PON Dealer dus.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  4. #24

    Standaard Re: Audi A1 1.4 TFSI CoD S-tronic

    Ik vind het verbruik eigenlijk best meevallen. Natuurlijk scoor je de fabriekswaarden niet. Dat doet geen enkele auto. Dan vind ik 1 op 16 voor een benzine echt niet verkeerd. Ik ben bang dat de dealers voor je weinig kunnen doen.

  5. #25
    kena's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    308
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Audi A1 1.4 TFSI CoD S-tronic

    Ik weet dat je waarden niet haalt. Maar Audi geeft aan dat de CoD zelf zuiniger is dan de 1.2 TFSI. Dat is gewoon liegen. PON Dealer zal niets voor me kunnen doen. Ze zullen aangeven dat het afhankelijk is van de rijstijl. Dat het CoD enkel onder bepaalde omstandigheden zal werken. Dus komt het gewoon neer op het feit dat Audi willens en wetens klanten verkeerd informeert.

    Inmiddels is het gem. verbruik gezakt tot 1:14,8.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •