Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 55 van de 55

Onderwerp: Cjibclient, D3 S8

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: ff voorstellen

    Het scheelt. Het ongeluk is in Nederland gebeurd en ik ben Nederlands. Dus Nederlands recht alleen van toepassing voor zover ik weet. Ik ben gelukkig in de positie dat ik me dit nog kan veroorloven maar je moet er toch niet aan denken dat iemand die hard werkt en net rond kan komen om zijn gezin te onderhouden zoiets zou overkomen. Zo iemand zou echt in de problemen komen doordat een hufter zonder uit te kijken met een roerganger de voorrangsweg oversteekt.

  2. #42
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ff voorstellen

    En dat gebeurt, sneu genoeg, i.d.d. best veel denk ik. Waar ik me wel eens zorgen over maak is het aantal onverzekerde idioten die er rondrijden op ons wegennetwerk. Zal je gebeuren dat zo'n mongool je total-loss rijdt… . Misschien wel interessant om over de afwikkeling van jouw zaak een apart topic te maken (houden we je showroom ook een beetje positief ), dit soort ervaringen, helaas voor jou in dit geval, kan anderen wel veel helpen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cjibclient Bekijk Berichten
    Het scheelt. Het ongeluk is in Nederland gebeurd en ik ben Nederlands. Dus Nederlands recht alleen van toepassing voor zover ik weet. Ik ben gelukkig in de positie dat ik me dit nog kan veroorloven maar je moet er toch niet aan denken dat iemand die hard werkt en net rond kan komen om zijn gezin te onderhouden zoiets zou overkomen. Zo iemand zou echt in de problemen komen doordat een hufter zonder uit te kijken met een roerganger de voorrangsweg oversteekt.
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: ff voorstellen

    Weet je zo hoe ik hier een mod aan kan spreken. Lijkt mij ook het beste om even een apart topic in ervaringen ofzo te starten.....

  4. #44
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ff voorstellen

    Wat dat betreft is @tom naar mijn idee DE man, hij is toch wel de conciërge (met ALLE respect) van dit forum. Bij deze hebben we hem er even bij betrokken…

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cjibclient Bekijk Berichten
    Weet je zo hoe ik hier een mod aan kan spreken. Lijkt mij ook het beste om even een apart topic in ervaringen ofzo te starten.....
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: ff voorstellen

    Thnx


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: ff voorstellen

    190k gepasseerd. Nog geen moment spijt gehad van de aanschaf van de S. Moet zeggen dat deze wel iets meer banden vreet dan mijn oude maar dat kan ook aan het sportievere bochtenwerk liggen wat in een S8 wel erg verleidelijk is. Verder ligt het gemiddelde verbruik rond de 1 op 8. Mijn vrouw rijd zuiniger maar ik krijg het niet voor mekaar 😝

    Verzekering is nog steeds een ramp. We hadden hoop dat we op de advocaat van de tegenpartij mee konden liften aangezien ik nu zelfs aansprakelijk gesteld werd. Na veel gezeur, valse getuigenverklaringen en leugens van de tegenpartij is die aansprakelijkheidsstelling nu eerst vervallen en zullen we nu kijken wat de volgende stappen zijn om toch te kijken om nog wat te verhalen op de tegenpartij. Alles bij elkaar heeft het me 25-30k gekost tot nu toe. Zou prettig zijn als daar wat van terug komt. Erg jammer als je jarenlang bezig bent om reserves op te bouwen en zo'n l*l dat je in 1 klap afneemt.

    Wordt vervolgd 😉

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: ff voorstellen

    Bijna 200k op de teller. Ik 60.000 3 setjes achterbanden weg gegumd en 1 set voorbanden. Brandstof laten we maar niet gaan tellen 😉
    Net grote beurt gehad en eind van de week weer een paar nieuwe remblokjes achter op. Zsm paar nieuwe winter rubbers aanschaffen voor de bandenwissel en we kunnen de winter weer door. Het blijft een heerlijke auto voor dagelijks gebruik. Sta voor een echt lastige keuze wat te doen. Tweede auto moet vervangen worden en ik wil de Audi een langer leven gunnen. Zit erg te twijfelen om dus toch een ander te kopen voor dagelijks gebruik en de Audi voor de vrouw en in het weekend. Mijn vrouw rijd nog gee 5k per jaar dus dan kan de Audi nog heel wat jaartjes mee 😉
    S8 2007 5,2fsi
    Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 2015
    Honda CBR954RR 2002

  8. Ad
  9. #48
    MoniqueB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.346
    Kudos
    0
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: ff voorstellen

    Ik zeg: Audi vd vrouw en zelf een andere kopen (winwin)
    2014 Audi A6 Avant 3.0 V6 TFSI quattro (JD - Stage 3) 😊
    2010 Audi R8 4.2 V8 FSI

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: ff voorstellen

    Dat is ook de planning @MoniqueB 😉 Nu alleen nog beetje budget vrij maken voor mijzelf. Het nadeel is dat alles tegenvalt als je een Audi A/S8 gewend bent. Maar er komt wel wat op mijn pad wat me bevalt voor dagelijks vervoer.
    S8 2007 5,2fsi
    Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 2015
    Honda CBR954RR 2002

  11. #50
    MoniqueB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.346
    Kudos
    0
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: ff voorstellen

    Dan ben je idd verziekt. Ben benieuwd wat het gaat worden. Suc6!
    2014 Audi A6 Avant 3.0 V6 TFSI quattro (JD - Stage 3) 😊
    2010 Audi R8 4.2 V8 FSI

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: ff voorstellen

    Vandaag kreeg mijn MMI scherm last van erectieproblemen.... Wou wel omhoog komen maar het ging gewoon niet... Een hoop geratel in het dashboard en met enig gepast geweld het scherm handmatig geholpen, je moet toch wat als je navi nodig hebt. Vrijdag wordt het mechanisme vervangen. Alleen aan onderdelen al 320 euro...... Kijken hoeveel tijd ze nodig hebben.....
    S8 2007 5,2fsi
    Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 2015
    Honda CBR954RR 2002

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: ff voorstellen

    Na weer de nodige onderhoudskosten (defecte remklauw, MMI lift, onderhoudsbeurtje en het 4de setje achterbanden dit jaar) is de Audi gepromoveerd tot boodschappenauto om de levensduur wat verder op te rekken. Het is gelukt @MoniqueB 😉

    Dit is mijn nieuwe daily naast de Audi. 0,5 liter meer en 2 cilinders minder, 4WD en een ZF automaat met 2 verzetten meer dan de tiptronic.

    image.jpg
    S8 2007 5,2fsi
    Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 2015
    Honda CBR954RR 2002

  14. #53
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Cjibclient, D3 S8

    Mooi klein autootje.😊
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  15. #54

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: Cjibclient, D3 S8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Mooi klein autootje.😊
    Zo'n S8 is inderdaad maar een kleintje vergeleken met de Ram 😉
    S8 2007 5,2fsi
    Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 2015
    Honda CBR954RR 2002

  16. #55

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    326
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: Cjibclient, D3 S8

    Zo. 218k op de klok en weer eens bij de dealer geweest nadat het motormanagement lampje spontaan aan ging. Problemen met meting van de uitstoot. 2 keer gereset om te kijken of het niet een simpel storinkje was maar het lijkt op een defecte katalysator. Geen prettig vooruitzicht voor de bankrekening. Tel daarbij links en rechts nieuwe draagarmrubbers, stabilisatie stang en als klap op de vuurpijl schijven en blokken voor.....

    Maar even een weekje extra hard werken denk ik maar.....
    S8 2007 5,2fsi
    Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 2015
    Honda CBR954RR 2002

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •