Pagina 63 van 92 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.241 tot 1.260 van de 1830

Onderwerp: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Wat doen we met de BiT... | vanaf pag. 77

  1. #1241
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Die menu-edit is geniaal Doet mij terugdenken aan mijn ex-A6 waarin ik dat ook had, zowel in MMI-menu's als opstartscherm. Met veel dank nog altijd aan carpediem en FASt zelfs met verschillende afbeeldingen voor zomer en winter (andere wielen). Heb daar onwijs veel plezier mee gehad Helaas in facelift 4G nog altijd niet 'gekraakt'. Zal ook wel stuk moeilijker zijn, omdat nu de afbeelding helemaal 3D meedraait wanneer je van ene naar andere functie draait.


    Over glastinting:
    Tja, smaken verschillen. De grens tussen gedistingeerd personaliseren en petjesauto is dun en persoonlijk De overgang tussen zijruiten is zeker een stuk beter zo. Dat is naar mijn mening en mijn smaak vooral nodig omdat Audi de achterruiten bij af-fabriek privacy glass zo enorm donker tint. Ik vind dat veel te donker, waardoor ik die optie niet wil. De zonweringen bevallen mij beter qua looks en gebruik.

    Dat je geen getinte voorste zijruiten kunt bestellen, moet je Audi niet verwijten. Audi levert ramen met dusdanige tint dat ze overal zijn toegestaan. Alleen wanneer Audi er een optie van kan maken, krijg je keuze (zoals met privacy glass of dubbel glas). Kwestie van efficiënte productie en verdienmodel...

    Schittering in je ooghoeken Daar heb ik echt nooit last van. Zal misschien wel komen door de extra tinting en UV-filters in de tussenlaag van mijn dubbel glas. Maar kan ik me ook niet herinner van 'vroeger' toen ik nog auto's zonder Thermopeen reed. Maar als jij zo'n reden nodig hebt om de kosten voor jezelf (of mrs. directie thuis) te verantwoorden... creatief bedacht ... ...
    Idd het aanpassen van de afbeeldingen in de MIB II navigatie is nog niet mogelijk net als hidden menu etc. Het gebruik van de bewegende 3D plaatjes bemoeilijkt dit ook nog eens.

    Zoals je wellicht weet heb ik ook dubbel gelaagd glas in de voorportieren zitten. Echter heb ik heel vaak dat als de zon (zeker nu in de winter) wat lager staat en via de bestuurdersdeur naar binnen schijnt dat hij bijna altijd precies tussen mijn zonnebril door in mijn ogen schijnt. Dat wordt helemaal irritant wanneer de zon dan ook nog eens door een lange rij aan bomen heen gaat en je dus zo'n zonflits idee krijgt. De folie die er nu opzit haalt net dat kleine beetje weg zodat het niet meer irritant is en rustiger voor de ogen wordt. Daarbij draag ik lenzen welke er sowieso al voor zorgen dat zonlicht als een stuk feller wordt ervaart. (helaas)

    Dus ja voor 2 redenen om het juist wel te doen. Enerzijds voor de looks want ik wil absoluut geen auto zonder privacy glass en anderzijds tegen hinderlijk zonlicht.

    Misschien dat als je straks in het echt dit bij mij ziet dat je het wel strak vind staan. Kan me ook nog zoiets herinneren over mijn wintervelgenset
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  2. #1242
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.157
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Ik weet van niets
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #1243
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Gisteren eindelijk alle pekel zooi modder zand en andere troep van de A6 kunnen afwassen. Nu is ook de folie op de voorste zijruiten goed te zien.
    Heb meteen ook het hele interieur onderhanden genomen en alle lederdelen met Heaven for Leader van Angelwax behandeld.




    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  4. #1244
    A4Maverick's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    636
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Hoe vaak je ook poetst, het blijft een beauty


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    A4 1.8Tfsi Avant Ibiswit, ProLine S, MMi Plus, B&O audio, 19" Rotors

  5. #1245
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 19-02-17 om 23:06.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)



  6. #1246
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Nette plastjes hoor


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  7. #1247

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Gisteren eindelijk alle pekel zooi modder zand en andere troep van de A6 kunnen afwassen. Nu is ook de folie op de voorste zijruiten goed te zien.
    Heb meteen ook het hele interieur onderhanden genomen en alle lederdelen met Heaven for Leader van Angelwax behandeld.




    Schitterend! Ik vind de getinte ramen heel mooi overlopen van achter naar voren. Voorruit zou ik persoonlijk ook meenemen. Is vooral handig als de zon wel van voren schijnt maar net niet sterk genoeg voor een zonnebril. Dan filtert het heel veel weg. Vooral in de winter dus heel fijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Ad
  9. #1248
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiPolarBlue Bekijk Berichten
    Schitterend! Ik vind de getinte ramen heel mooi overlopen van achter naar voren. Voorruit zou ik persoonlijk ook meenemen. Is vooral handig als de zon wel van voren schijnt maar net niet sterk genoeg voor een zonnebril. Dan filtert het heel veel weg. Vooral in de winter dus heel fijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Thanks. Ja ik ben erg blij met het resultaat en het haalt nu precies het hinderlijke zonlicht weg via de zijruiten. Via de voorruit heb ik praktisch nooit laat daarvan dus of ik die ook nog laat tinten ben ik nog niet over uit. Wellicht misschien als ik eens een nieuwe voorruit moet plaatsen. Dan kunnen ze de folie erop zetten voor hij gemonteerd wordt.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  10. #1249
    Nelis72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Talking Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Zo het 63 pagina tellende thread even door gelezen.

    Mijn eerste gedachten over je A6 is
    Damn wat een gave duitse bolide.
    Freaking in love with it !

    A DarkHorse, lettelijk en figuurlijk.
    Wat een beest.

    Het topic is leuk en vermakelijk om te lezen. Vooral de discussie omtrent tijden tussen 100-200 km.
    14 seconden is natuurlijk belachelijk snel. Menig auto heeft al moeite om van 0-100 in en rond de 10 seconden te doen.
    Laat staan van 100-200.

    Gaaf die stage 3, remmen upgrade en al die andere vernuftige subtiele upgrades.
    Great stuff !!

    Zoals gezegd een echte DarkHorse.

  11. #1250
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Voorruit is niet eens nodig, staat perfect zo.

  12. #1251
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Hier een selectie van de mooiste van deze shoot.
    Wat komt ervoor in de plaats?
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  13. #1252
    narcotic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    394
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Heb je je originele velgen nog toevallig?
    Als je ze verkoopt, hoor ik het graag! (Velgen op foto's in je profile showroom)
    Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI Ultra S-Line 220pk
    Audi A3 SB 8P 2.0 TDI Ambition 140PK

  14. #1253
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelis72 Bekijk Berichten
    Zo het 63 pagina tellende thread even door gelezen.

    Mijn eerste gedachten over je A6 is
    Damn wat een gave duitse bolide.
    Freaking in love with it !

    A DarkHorse, lettelijk en figuurlijk.
    Wat een beest.

    Het topic is leuk en vermakelijk om te lezen. Vooral de discussie omtrent tijden tussen 100-200 km.
    14 seconden is natuurlijk belachelijk snel. Menig auto heeft al moeite om van 0-100 in en rond de 10 seconden te doen.
    Laat staan van 100-200.

    Gaaf die stage 3, remmen upgrade en al die andere vernuftige subtiele upgrades.
    Great stuff !!

    Zoals gezegd een echte DarkHorse.
    Thanks en ja het is gewoon verslavend om met zo'n DarkHorse op pad te zijn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ger079 Bekijk Berichten
    Voorruit is niet eens nodig, staat perfect zo.
    Ik ben er ook nog niet overuit hoor. Wellicht dat ik het combineer met een nieuwe voorruit ofzo maar ook dat weet ik nog niet zeker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Wat komt ervoor in de plaats?
    Uhm waar heb je het over ?? Er zijn geen plannen in elk geval om de A6 te vervangen ofzo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door narcotic Bekijk Berichten
    Heb je je originele velgen nog toevallig?
    Als je ze verkoopt, hoor ik het graag! (Velgen op foto's in je profile showroom)
    Dat waren tot heden mijn zomervelgen. Denk dat ik deze nu voortaan als wintervelg ga gebruiken. De velgen die ik nu als winterset gebruik wil ik als zomerset gaan gebruiken.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  15. #1254
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Oh gelukkig, in dat geval zijn het prachtfoto's
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  16. #1255
    narcotic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    394
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Dat waren tot heden mijn zomervelgen. Denk dat ik deze nu voortaan als wintervelg ga gebruiken. De velgen die ik nu als winterset gebruik wil ik als zomerset gaan gebruiken.
    Goeie keuze!
    Dan ga ik verder op zoek
    Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI Ultra S-Line 220pk
    Audi A3 SB 8P 2.0 TDI Ambition 140PK

  17. #1256
    MoniqueB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.346
    Kudos
    0
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Blijft een kwijl bak. 👍👍

    Kans is errug groot dat na de zomer, een 6 bij ons op de oprit mag gaan plaatsnemen.
    2014 Audi A6 Avant 3.0 V6 TFSI quattro (JD - Stage 3) 😊
    2010 Audi R8 4.2 V8 FSI

  18. #1257
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueB Bekijk Berichten
    Blijft een kwijl bak.

    Kans is errug groot dat na de zomer, een 6 bij ons op de oprit mag gaan plaatsnemen.
    Dat is een heel goed voornemen
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  19. #1258

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Allemachtig, wat een beauty !

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  20. #1259
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Vanavond het opstartscherm van de MMI in de A6 4G vervangen door een selfmade versie.



    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  21. #1260
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.309
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: JockJam's Audi A6 Avant 4G | Custom Audi Drive Select scherm vanaf pag. 61

    Ziet er top uit


    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •