Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 51

Onderwerp: Audi A6 2.0 TDI

  1. #1

    Standaard Audi A6 2.0 TDI

    Beste liefhebbers, afgelopen week was het dan eindelijk zo ver ik kon mijn nieuwe Audi A6 volledig in S line interieur en exterieur ophalen.

    Afgelopen jaren meerdere merken gereden en door omstandigheden moest ik opzoek naar een andere auto, uiteindelijk op zoek gegaan naar een mooie Audi, ik wist zelf dat ik graag een Audi A6 3.0 liter gezien dit vermogen ook relatief vergeleken lag aan mijn vorige auto's Ook had ik er graag de volgende opties op willen hebben voor camera, achter camera, parkeer sensoren rondom, stoelverwarming, stuurverwarming kortom moest voorzien zijn van de nodige luxe.

    De zoektocht begon, echter diverse auto's bekeken totdat ik een hele mooie Gletsjerwit Audi A6 Limousine tegen kwam met een volledig S line interieur en exterieur, de auto sprak mij direct aan gezien er op het uiterlijk zeker niet bezuinigd is. Uit eindelijk besloten om toch voor deze auto te gaan gezien het gewoonweg een schitterende uitvoering qua kleurstelling is. De extra opties komen dan ook wel vanzelf, misschien dat iemand tips en trucs heeft of dat er een mooie how to hier op het forum te vinden zijn.

    Opties
    Exterieur
    - Volledig S line uigevoerd
    - Black pakket met een zwarte grill, zwarte raamomlijsting en zwarte roosters onderin de bumper.
    - Schuifkanteldak
    - 20 inch Rotor velgen
    - Privacy Glas
    - Xenon koplamp

    Interieur
    - Volledig S line uitgevoerd
    - Zwarte Valcona leder met stoelverwarming voor (achter zou ik nog graag willen)
    - 4 zone Airco
    - Comfort pakket
    - Audi Sound pakket
    - MMI Plus (laatste uitgebreidste versie)

    To do list
    - Stoelverwarming achter
    - Side Assist
    - Voor / Achter camera (Misschien ook wel de Top)
    - Verwarmd stuurwiel
    - Grootlicht assistent
    - Een systeem waarmee je beelden vanuit je telefoon kan streamen naar je MMI scherm

    Zullen vast nog wel meer dingen naar voren komen met de tijd.

    Foto voor de liefhebber.

    111.jpg

  2. #2
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Dikke uitvoering hoor. De blackline uitvoering op wit maakt het toch wel echt af. Veel plezier ermee.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  3. #3
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Welkom hier en gefeliciteerd met deze mooie dikke nieuwe aanwinst.

    Mooi todo lijstje heb je al klaar staan. Tevens ook mooi om deze te voorzien van een mooie codingsessie
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  4. #4
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Hele mooie A6 met het Black pakket.

  5. #5

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Codingsessie?


  6. #6
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rabb Bekijk Berichten
    Codingsessie?
    Het coderen van de software in de auto en zo een hoop features en opties vrij schakelen of activeren
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    28
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Petje af

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Het coderen van de software in de auto en zo een hoop features en opties vrij schakelen of activeren
    Uiteraard is dat de bedoeling, ik zelf heb ook al wat rond gekeken of ik misschien dingen vrij kan schakelen zonder VAGCOM doormiddel van een verborgen menu. Helaas heb ik dit nog niet gevonden.

    Qua coderen heb ik wel de nodige ervaring, het zal altijd anders zijn maar uiteindelijk zal ik ook mijn weg in VAGCOM wel kunnen vinden. Dit is ook zeker een must wat eigenlijk nog ontbreekt op de lijst.

    Misschien terzijnde tijd maar een keer wat afspreken om een beetje weg wijs te worden in het systeem.

  10. #9
    wim735's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rabb Bekijk Berichten
    Uiteraard is dat de bedoeling, ik zelf heb ook al wat rond gekeken of ik misschien dingen vrij kan schakelen zonder VAGCOM doormiddel van een verborgen menu. Helaas heb ik dit nog niet gevonden.
    Heb je ook vagcom voor nodig om dat menu vrij te schakelen

    Wel supermooie A6 zo in het wit!! Ook sterk getwijfeld voor men A4 zo te kopen maar niet kunnen vinden in een 3.0
    Wat meer foto's zijn ook altijd graag gezien
    En verwarmde achterbank, is dat niet wat een nutteloze optie :-/
    VCDS regio Noord Antwerpen (Stabroek) E-mail: wim735@hotmail.com
    Linkje naar mijn showroom topic --> Audi A4 B8 3.0TDI quattro

  11. #10
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rabb Bekijk Berichten
    Uiteraard is dat de bedoeling, ik zelf heb ook al wat rond gekeken of ik misschien dingen vrij kan schakelen zonder VAGCOM doormiddel van een verborgen menu. Helaas heb ik dit nog niet gevonden.

    Qua coderen heb ik wel de nodige ervaring, het zal altijd anders zijn maar uiteindelijk zal ik ook mijn weg in VAGCOM wel kunnen vinden. Dit is ook zeker een must wat eigenlijk nog ontbreekt op de lijst.

    Misschien terzijnde tijd maar een keer wat afspreken om een beetje weg wijs te worden in het systeem.
    Ook voor het hidden menu heb je vagcom nodig om deze vrij te kunnen schakelen. Mail me anders even op info@vagcoding.nl
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  12. #11

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Ook voor het hidden menu heb je vagcom nodig om deze vrij te kunnen schakelen. Mail me anders even op info@vagcoding.nl
    Dank voor je antwoord. Ga ik doen.

  13. #12

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Voor de liefhebber bij deze nog een mooie foto.

    IMG-20170106-WA0000.jpg

  14. #13
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Nou laat de volgende serie foto's maar komen hoor. Ziet er top uit!!
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  15. #14

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Iemand enig idee of er af fabriek al "Op afstand starten / Remote started" functie op zit?

  16. #15
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Mooie bak man!

    Wat bedoel je met remote started? Met je afstandsbediening de auto al laten starten?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  17. #16

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Mooie bak man!

    Wat bedoel je met remote started? Met je afstandsbediening de auto al laten starten?
    Hartelijk dank!

    Klopt inderdaad op afstand starten.

  18. #17
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rabb Bekijk Berichten
    Hartelijk dank!

    Klopt inderdaad op afstand starten.
    Volgens mij heeft geen enkele Audi dat. Heb nog geen Audi (als klant) gehad die dit had.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  19. #18

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Volgens mij heeft geen enkele Audi dat. Heb nog geen Audi (als klant) gehad die dit had.
    Ik kwam het op Youtube tegen zie dan ook de volgende link.

    https://youtu.be/2cDZVkwWnno

  20. #19

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Kwam er vandaag ook achter dat de mistlampen in de koplamp halogeen lampjes zijn. Heeft iemand hier deze al omgebouwd naar LED of Xenon lampen?

    Vindt eerlijk gezegd wel vreemd alles aan de auto is LED en Xenon en dan wordt hier op bezuinigd...

    Ook krijg ik helaas nog steeds Audi Connect niet gekoppeld, alle instellingen gecontroleerd zowel op de telefoon als in de auto maar helaas lukt het niet...

  21. #20
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A6 2.0 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rabb Bekijk Berichten
    Ik kwam het op Youtube tegen zie dan ook de volgende link.

    https://youtu.be/2cDZVkwWnno
    Dat is aftermarket en geen origineel Audi. Wel grappig ding, maar waarom zou je het willen? haha

    Dat klopt, ook je achteruit rijlichten zijn volgens mij ook halogeen. Kijk even in topics van bijv JockJam voor alle mods.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •