Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Darky's A4 B8

  1. #1

    Standaard Darky's A4 B8

    Eff voorstellen. 34 jaar uit het Antwerpse met 3 kinderen.
    altijd met opel gereden maar met de laatste (zafira opc) niets anders dan miserie/kosten gehad.

    gezien ik de bodemloze put wou stoppen hem met spijt weggedaan en (doordat ik ook ng een firmawagen heb) besloten om het eens over een andere boeg te gooien en een A4 b8 gekocht. weliswäar maar een 1.8tfsi maar ergens e bewuste keuze gezien ik de 2.0 problemen wou vermijden.

    buiten xenon/leder geen verdere echte opties maar dit waren de 2 enigste die ik moest hebben...
    Jammer genoeg amper mee kunnen rijden vanwege een week verlof maar de km tot nu toe zijn wel als positief ervaren. Zit extreem veel opkuiswerk aan en dat is lichtelijk uitgedrukt maar onder het blinkende interieur en het groffe lakwerk zit een parel verscholen.

    Gezien ik ook een tuner ben en ik het toc niet kan laten heeft deze ook prijs weliswaar een pak beperkter als vroeger.
    de 19'ers breedset liggen er al onder. Us plate filler ligt al klaar. Verlaging komt er volgende maand waarschijnlijk door. Weet nog niet of ik voor -3.5 of -4.5 cm ga. De rest dat zien we wel.

    enifste minpunt is dat hij trilt rond de 120 maar afhankelijk van het type baan.
    Moet ik ook nog verder uitzoeken of het uitlijning is etc

    Anyhow foto's zeggen genoeg. Komen later wel betere
    image.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •