Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 266

Onderwerp: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (alle updates in startpost)

  1. #121

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Tijdje stil geweest omtrend de A3, hij doet z'n werk keurig zonder morren, sindskort weer op het winterrubber. We gaan goed richting de 143.000km overigens.
    Maar vorige week samen met A4FSI wat VCDS-mods doorgevoerd.
    Aan een Ambiente Pro-Line uitvoering en zonder RNS valt er niet al te veel meer te tweaken, maar toch wat dingen gedaan;

    - De mistlichten achter branden nu ook als remlichten
    - De gordelpiep is uitgezet (niet omdat ik zonder rijd, maar meer omdat ik vaak even snel de auto bij huis parkeer, en dan wel 'ns de gordel achterwege laat)
    - En - het was even puzzelen - de snelheidsweergave op de radio. Eerst dachten we daar niet uit te komen, maar het blijkt dat je de radio daarna met de "menu" knop ingedrukt aan moet zetten, dan veschijnt-ie. Als je 'm daarna weer zonder menu-knop ingedrukt inschakelt, krijg je het normale display. Leuke gadget, hieronder een (bewogen) fotootje voor het idee.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #122

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Nog even in navolging van de tweaks uit de post hierboven; afgelopen week reed ik 'ns achter C aan naar huis, en kon ik de werking van de dubbele remlichten goed zien.
    Wow, wat een bak licht zeg, echt superduidelijk!

    IMAG0074.jpg

    IMAG0075.jpg
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #123

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Gisteren de A3 weer van de zomerwielen voorzien, weer lekker opgeknapt!

    IMAG0204.jpg

    IMAG0203.jpg

    IMAG0202.jpg

    Vind het altijd een naar klusje, maar het viel nu 100% mee, was binnen 20 minuutjes klaar, lekker in het zonnetje, 20 graden en onder de bezielende toezicht van junior op z'n loop-Audi, die druk naar z'n eigen wieltjes zat te wijzen, hij wil zeker ook een upgrade

    Vanmorgen bokte de rechter achterrem nog wel een beetje bij remmen, maar dat was gelukkig snel over.
    Na 't werk nog even alles op de juiste bandenspanning zetten, en dan kunnen we er weer een zomertje tegenaan.

    En ja, hij moet nog gewassen.
    En nee, hij gaat niet verlaagd worden

    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #124

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Omláááág dat ding Bob!

    Maar, is dat niet heel irritant, die dubbele mistlichten bij 't remmen? Ik erger me regelmatig aan nieuwere auto's met die extreem felle remlichten, je ziet geen klap, en bij regenachtig weer is 't één enorme rode vlek in de verte.. zeer irritant.

    (Ik had 't ook op de B5, de 5-brake-light-mod met wat diodes, the old-fashioned-way, en ondanks dat 't vet is, merkte ik wel dat mensen raar keken vanachter...)
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #125

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Die "omlááág" had ik nou juist van jou verwacht

    vwb de dubbele remlichten; zelf natuurlijk geen last van, maar het is niet extreem fel ofzo.
    Een brandend remlicht is exact even fel als een brandend mistlicht, heb ik me laten vertellen.
    Toen ik het kon bekijken, vond ik dat ook zo, dus prima.

    En ik vind het wel netjes staan; ik erger met altijd aan auto's die ruim bemeten achterlichten hebben, en dan tóch de remlichten en normale verlichting in 1 deel daarvan hebben zitten. Zo gebruikte ik voor de mod bij de A3 alleen maar de units die buiten de kofferklep vallen, beetje vreemd. Nu dus beter geregeld, IMO.


    Vwb. zomerwielen; Oh, wauw, dat rijdt weer super het geheel klopt gewoon weer, veel betere wegligging!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #126

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Een paar weekjes geleden bevond ik mij helaas aan het ontvangende eind van een kop-staart botsing van 3 auto's; Was vertrokken van mn werk en kwam in een korte file voor een stoplicht terecht. Toen ik stil stond, en de persoon achter mij ook, hoorde ik opeens een hoop bandengegier en een enorme klap. Een fractie van een seconde daarna werd ik ook opeens aangetikt. Wat er gebeurd was; VW transporter busje had te laat gezien dat de boel stil stond en kon het niet meer beremmen, vloog vol in de Nissan primera die achter mij stond, die meteen gereduceerd was van sedan naar hatchback, wow. En die Nissan heeft mij dus weer aangetikt.

    Aangezien alles stil stond, even snel uitgestapt. De man achter me helemaal in paniek en kwaad, ergens wel logisch, want z'n auto zat wel flink in elkaar natuurlijk. Man in het VW-busje bleef rustig en bekende direct schuld. Ik heb het boeltje maar even naar een parkeerplaats gedirigeerd en daar de schade bekeken. Op het eerste gezicht niets aan de hand, maar toen ik voorzichtig even wat schoonmaakte zag ik toch wel een lichte glooiing in de bumper, die er niet hoorde. Geen lakschade, vandaar erg lastig zichtbaar (mede omdat het een druilerige middag was) Zekere voor het onzekere toch maar een schadeformulier ingevuld met de 3 partijen (ik verbaas me altijd weer over de inefficiency van zo'n formulier, je moet potdorie je hele doopceel invullen!).

    Thuis de boel nog even goed bekeken; bumper zat nog op z'n plek, was dus alleen het deukje. Schade gemeld en form opgestuurd, en gisteren even langs de lokale schadehersteller geweest; Uitdeuken zonder spuiten lukt niet op een plastic bumper, dus het wordt repareren en spuiten. Soit, prima, over een week wordt 't geregeld.

    Meteen even geinformeerd wat de kosten worden voor het overspuiten van de motorkap (als aanvulling op deze klus); daar zit een flinke kras op (bedankt lokale vandaal ) en aardig wat steenslagputjes. Intieel; Eur 500,00. Na wat praten; Eur 400,00. Dan wordt de hele motorkap kaalgehaald en opnieuw gespoten. Is dat een beetje een reeële prijs, of kan ik beter gewoon zelf even op zoek gaan naar iemand die deze klus kan doen? (En dan misschien zelfs de voorbumper laten meenemen, die heeft ook wel wat aandacht nodig)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #127

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Tegen de schade boer zeggen dat de achterbumper verzekeringswerk is en de motorkap bij de prijs in moet zitten...
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  8. Ad
  9. #128

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otje Bekijk Berichten
    Tegen de schade boer zeggen dat de achterbumper verzekeringswerk is en de motorkap bij de prijs in moet zitten...
    Kreeg ik idd al als tip ... helaas niet de meest flexibele schadehersteller op dat gebied. En verder juist wel erg tevreden over 'm.
    Zal wel 'ns verder shoppen op dat gebied.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #129

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Balen. Maar idd altijd goed kjken of er geen schade is. Vogels zijn anders hem zo gepiept. En bij verzekeringsklussen zijn er niet veel schadebedrijven die zomaar wat extra doen. Ze worden nl redelijk in de gaten gehouden. Uiteindelijk moet het toch betaald worden
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  11. #130

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Balen. Maar idd altijd goed kjken of er geen schade is. Vogels zijn anders hem zo gepiept. En bij verzekeringsklussen zijn er niet veel schadebedrijven die zomaar wat extra doen. Ze worden nl redelijk in de gaten gehouden. Uiteindelijk moet het toch betaald worden
    Daarom laat ik dit gewoon fixen nu, en ga ik wel een keertje rustig kijken voor het front, komt wel goed.
    Daarnet al even - puur om even een idee te krijgen - een MP-advertentie aangeschreven voor een voorbumper, mijne is niet zo heel best meer.

    Daarnaast ook even aan de slag gegaan met wat "kleine ergernissen";
    1 van de scharnieren van het dashboardkastje is afgebroken, het komt er op neer dat daarvoor het hele kastje + deksel vervangen moet worden.
    (het wordt dan wel een zwarte ipv beige, staat niet storend i.c.m. de rest van het interieur, maar beige is natuurlijk bijna niet te vinden.)

    Daarnaast zijn er ook wat lamelletjes in het luchtrooster in de middenconsole kapot (draaien niet meer mee, ik verdenk een brodit-clip o.i.d. van de vorige eigenaar).
    En ik heb ook nog last van een verbogen achterruitenwisser (waarschijnlijk door sneeuwval gekomen).

    Zojuist even een MP-advertentie aangeschreven die een A3 in onderdelen aanbied, voor al deze onderdelen.
    Meteen ook maar even de bedienknopjes voor de ramen meegenomen, want die zijn versleten, en een gokje gewaagd voor een goede prijs voor LED-achterlichten.

    Ben benieuwd!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #131
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Die mod met die remlichten lijkt me wel wat. :-)

  13. #132

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Gisteren @water-escape op bezoek gehad met z'n nieuwe bolide.
    Leuk om eens een A3 SB MY2006 (PFL) en MY2009 (FL) naast elkaar te zien!

    Nog los van de opties (die bij Mark veel meer aanwezig zijn) toch wel redelijk wat verschillen. Uiteraard het exterieur met front/rear en grotere spiegels, maar bijv. ook het opbergpakket is anders; ik mis daarbij een netje in de kofferbak. Verder natuurlijk de tellers (wit ipv rood) en temperatuurknoppen (chromen rand) en chromen ventilatieroosterringen ipv zwarte.

    Nou zat ik eerder deze week al te dubben over wat upgrades voor de A3; gezien het feit dat het wegenbelastingvrij rijden op kleine autootjes komt te vervallen, hebben wij besloten om nog even te blijven rijden met de A3 ipv 'm na de kinderwagenperiode te vervangen voor bijv. een VW Up.
    De echt dikke upgrades (led-achterlichten, dakspoiler, S3 grille, instaplijsten etc, (nog) grotere velgen) vind ik veel te duur, maar wat kleinere komen wat mij betreft wel in aanmerking;

    - Chromen ventilatieroosterringen (facelift)
    - Chromen clima/temp bedienknoppen (facelift)
    - Raamschakelaars met chromen randje (huidige zijn ook versleten)
    - Ambiente verlichting achter (schijnt zo te plaatsen te zijn? Kabels liggen er al?)
    - Chomen ringen om ConcertII knoppen (zitten bijv. ook rond RNS knoppen in de facelift)
    - En ik zou ook wel iets van een nette telefoon/navi houder willen, heb dat nu in de A4 (zie onderaan post) en dat bevalt perfect!

    Heeft iemand ervaring met deze upgrades? Ben er wel even benieuwd naar qua prijzen/onderdeelnummers etc.

    En daarnaast nog even de afgebroken dashboardschanier repareren, is nogal een ingrijpende, want het is niet de klep van het dashboardkastje, maar juist het aanhechtpunt wat defect is Zou je zoiets kunnen "plasticlassen"? Dan ga ik even bij wizard @Ramonius langs, die schijnt daar goed in te zijn
    Laatst gewijzigd door Bob; 17-10-13 om 09:22.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #133

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    - Chromen ventilatieroosterringen (facelift)
    Die kreeg ik dus zojuist getipt; Klik
    Maar weet iemand of die ringen ook los verkrijgbaar zijn?
    Want om nou alles te vervangen gaat me wat ver.
    (hoewel bij 1 van de luchtroosters de lamellen wel stuk zijn, dus 1-tje volledig zou wel handig zijn)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #134
    Ramonius's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Posts
    212
    Kudos
    145
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Moguh @Bob-A2,

    Ik wil je wel helpen met je dashboardkastje. Morgen (Zondag) sta ik weer voor m'n deur te klussen.
    Dan ben je van harte welkom. Je weet waar het is

    Groeten,
    Ramon
    Project A6-RS Avant [TOPIC] |FL S-Line voorbumper|RS6 Grille|FL S-Line achterbumper|RS5 Diffuser + Sierstukken|RVS Maatwerk dempers|Black optic roosters/lijsten/koplampen/spiegels|EvoX-R bi-xenon projectors|Osram Xenarc Cool Blue 5500K|20" S8 velgen

  16. #135
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Leuk Bob om wat details aan de A3 te modden. Heb je weer opnieuw het nieuwe-auto-gevoel
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  17. #136

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk Berichten
    Moguh @Bob-A2,

    Ik wil je wel helpen met je dashboardkastje. Morgen (Zondag) sta ik weer voor m'n deur te klussen.
    Dan ben je van harte welkom. Je weet waar het is

    Groeten,
    Ramon
    Hee Ramon, check PB, helaas je berichtje gemist.
    Ik ga de boel eerst even proberen te lijmen, maar mocht het niet lukken, dan roep ik je hulp misschien even in.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Leuk Bob om wat details aan de A3 te modden. Heb je weer opnieuw het nieuwe-auto-gevoel
    Precies!
    Mede omdat we toch nog wel een tijdje blijven rijden met de A3, vind ik het wel waard dit soort dingetjes te modden. We zoeken rustig verder.

    Maar meer nieuws; Afgelopen vrijdag even contact gehad met Pedro over dit tuningsprogramma.
    6 november gaat de A4 voor wat klusjes heen, en bespreken we dat even verder. Ik heb de afgelopen week de A3 en A4 qua rijgedrag, en met name optrekgedrag goed vergeleken en snap nu inderdaad wat er bedoeld wordt, het mag wel wat soepeler. Dan hangt het eventjes op wat er behaald wordt qua verbruik, naar aanleiding daarvan maak ik de beslissing.

    Voor de volledigheid nog even de gewenste mod-lijst, alle advies/hulp etc. is natuurlijk welkom!

    • Chromen ventilatieroosterringen (facelift)
    • Chromen clima/temp bedienknoppen (facelift)
    • Raamschakelaars met chromen randje (huidige zijn ook versleten)
    • Ambiente verlichting achter (schijnt zo te plaatsen te zijn? Kabels liggen er al?)
    • Chomen ringen om ConcertII knoppen (zitten bijv. ook rond RNS knoppen in de facelift)
    • Telefoon/navi-houder (zoals in de A4, zie onderaan post)
    • En dus wellicht tuning voor betere motorloop/verbruik (vermogen vind ik eigenlijk niet belangrijk)
    Laatst gewijzigd door Bob; 21-10-13 om 09:27.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #137

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Inmiddels beetje aan het sprokkelen geweest op Ebay. Ben daar niet superhandig mee, maar ik ben een eindje gekomen;


    Chromen ventilatieroosterringen (facelift); deze gevonden, maar ik vind ze er eigenlijk niet uitzien, komt volgens mij niet overeen met de Facelift-draaiknoppen? Ook deze gevonden, maar dat zijn dan de hele units. Wel mooi! Zijn er ook nog goedkoper, kan alleen niet goed zien of dit nu de originele zijn?

    Chromen sierlijstjes voor mistlamproosters in voorbumper; deze gevonden, beetje op 't randje van fout, maar voor de prijs wil ik het wel even proberen.

    Chromen omlijsting spiegelverstelling; Deze en deze gevonden, lijkt ook weer redelijk plug-and-play, maar niet geheel origineel. Ook als hele unit verkrijgbaar

    Facelift/chroom lichtschakelaar, precies in de juiste uitvoering voor mij

    Aanstekerplug omlijsting; Deze wel aardig

    Chromen clima/temp bedienknoppen (facelift); Alleen als hele unit gevonden, maar da's beetje overdreven om voor alleen de knoppen aan te schaffen. Geheel vervangen zou leuk zijn, maar de meeste zijn voor 2-din, en ik heb 1-din. (ervanuitgaande dat het sowieso al zou matchen; PFL auto met FL unit erin, denk het eigenlijk niet want knoppen zijn al anders)

    Raamschakelaars met chromen randje (huidige zijn ook versleten); mooi setje voor redelijk prijs gevonden, alleen de 3 losse er nog bij zoeken.

    Chomen ringen om ConcertII knoppen (zitten bijv. ook rond RNS knoppen in de facelift) ook gevonden, is dat voor zover jullie weten gewoon plug-and-play?

    Ambiente verlichting achter en telefoon/navi houder nog niet kunnen vinden.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #138

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Die kreeg ik dus zojuist getipt; Klik
    Maar weet iemand of die ringen ook los verkrijgbaar zijn?
    Want om nou alles te vervangen gaat me wat ver.
    (hoewel bij 1 van de luchtroosters de lamellen wel stuk zijn, dus 1-tje volledig zou wel handig zijn)
    Goedkoop! Die roosters kosten zo'n 80 per stuk nieuw! Ringen zijn niet los verkrijgbaar..
    Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

    Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS

  20. #139

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Goedkoop! Die roosters kosten zo'n 80 per stuk nieuw! Ringen zijn niet los verkrijgbaar..
    Nou ... volgens mij redelijk gangbare prijs op de Bay, zie mn eerdere llink maar idd vind je ze er ook voor (meer dan) de hoofdprijs...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #140

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (18/4/13 Upd. P7: Klein Schadeherstel)

    Er zit ook verschil in, de MY2012 (met pianolak) zijn gewilde exemplaren..
    Laatst gewijzigd door Leon; 23-10-13 om 14:59.
    Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

    Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS

Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •