Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 217

Onderwerp: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

  1. #181

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ger079 Bekijk Berichten
    Gelukkig is dat probleem voorbij en was de schijf nog te redden.
    Idd, denk trouwens dat als voor ook een keer gedaan moet worden dat ik daar geen standaard, maar performance schijven en blokken in laat zetten, hoorde op het Seat forum goede dingen over ATE Powerdiscs met ATE Ceramic blokken.
    Laatst gewijzigd door JDx; 29-03-17 om 09:49.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  2. #182
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Performance schijven en blokken is altijd beter, maar is het ook noodzakelijk?
    Ik ben binnenkort ook aan de beurt met schijven en blokken en ben er nog niet over uit welke keus (Oem-AP).
    Doe dat samen met de APK waarschijnlijk (Juni-Juli).

  3. #183

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ger079 Bekijk Berichten
    Performance schijven en blokken is altijd beter, maar is het ook noodzakelijk?
    Ik ben binnenkort ook aan de beurt met schijven en blokken en ben er nog niet over uit welke keus (Oem-AP).
    Doe dat samen met de APK waarschijnlijk (Juni-Juli).
    Nou niet per se overal, maar ik woon 5 minuten van de A31 in Duitsland waar je zo op 220 zit en als dan opeens iemand gaat inhalen, dan merk je gewoon dat je wel net iets meer remkracht kan gebruiken.

    Daarom denk ik ook gewoon achter is prima en dan voor geventileerde of performance schijven en blokken.
    Laatst gewijzigd door JDx; 29-03-17 om 10:49.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  4. #184
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Die ate powerdisk schijven heb ik op mijn vorige A3 gehad(voor en achter) in combinatie met ferodo ds2500 voor en achter standaard ferodo .
    Remde zeer goed.was er zeer te vrede over.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #185
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Ferrodo ds2500 ook gehad onder de Impreza GTT, prima blokken (i.c.m. High Spec BBK).
    Hawk en Carbotech zijn ook super en hebben minder remstof.

    http://www.hawkperformance.com/

    http://ctbrakes.com/


  6. #186

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Ik wil het chromen randje om de grille eigenlijk wel zwart dippen, maar kan ik die makkelijk eruit halen of moet je dan echt de boel gaan afplakken?
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  7. #187

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Tussen al het klussen aan de boot door, nog wel tijd om goed voor de A3 te zorgen!



    Binnenkort de chromen rand zwart dippen als het mooier weer is.
    Laatst gewijzigd door JDx; 05-05-17 om 23:22.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  8. Ad
  9. #188
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Rand van de grill bedoel je?
    Wil binnenkort mijn hele grill zwart hebben, alleen nog ff kijken hoe.

  10. #189

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ger079 Bekijk Berichten
    Rand van de grill bedoel je?
    Wil binnenkort mijn hele grill zwart hebben, alleen nog ff kijken hoe.
    Ja, wil zelf alleen de rand denk ik.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  11. #190

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Zag net bij de supermarkt een oma die amper nog kon lopen met dezelfde auto, misschien alvast even uitkijken naar wat hippers voor de toekomst
    Laatst gewijzigd door JDx; 12-05-17 om 11:35.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  12. #191
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Een rollator bedoel je .

  13. #192

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk Berichten
    Zag net bij de supermarkt een oma die amper nog kon lopen met dezelfde auto, misschien alvast even uitkijken naar wat hippers voor de toekomst
    De laatste tijd bekruipt mij toch serieus het idee om de auto te gaan verkopen.

    De redenen zijn dat er in de toekomst een aantal scenario's mogelijk zijn waar een diesel handiger is of juist een zuinigere auto.

    Ook rij ik er steeds minder in, de afgelopen en aankomende vakanties zijn met het vliegtuig, boot of camper. En ik rij de laatste regelmatig in een kleinere auto, gewoon omdat het leuk is af
    en toe weer te schakelen. Korte stukjes doe ik ook weer veel op de scooter.

    In de randstad was dit de ideale auto, combinatie van alles wat. Snel, comfort, cruise, climate, looks, automaat voor de files, redelijk grote kofferruimte alles samen in 1 pakket. Maar sinds ik weer in
    Drenthe woon is het eigenlijk niet meer zo nodig. Ook reed ik regelmatig 450km naar familie en terug, maar dat hoeft nu ook niet meer.

    Zit te denken om de zomer zonder eigen auto te doen (staan hier 3 auto's en een camper) en daarna afhankelijk van het scenario iets van een Fiesta ST2 ofzo (voor de fun indien woon/werk -10km),
    iets als een Leon 5F 1.4 TSI (indien woon/werk 10+km) of een diesel SUV (indien we naar Bulgarije verhuizen, ligt aan het werk van de vrouw).

    Nu ik dit schrijf weet ik het ook eigenlijk niet echt haha... kan echt elke keer weer naar de auto op de parkeerplaats staren en de auto elke week wassen, maar soms zie ik in plaats van een mooie auto
    ook gewoon een stilstaande berg geld waar elke maand weer een paar honderd van af valt (aan belasting, verzekering en waardevermindering) haha!

    Maar goed, verkopen... kopen... kost ook altijd weer geld.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  14. #193
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk Berichten
    De laatste tijd bekruipt mij toch serieus het idee om de auto te gaan verkopen.

    De redenen zijn dat er in de toekomst een aantal scenario's mogelijk zijn waar een diesel handiger is of juist een zuinigere auto.

    Ook rij ik er steeds minder in, de afgelopen en aankomende vakanties zijn met het vliegtuig, boot of camper. En ik rij de laatste regelmatig in een kleinere auto, gewoon omdat het leuk is af
    en toe weer te schakelen. Korte stukjes doe ik ook weer veel op de scooter.

    In de randstad was dit de ideale auto, combinatie van alles wat. Snel, comfort, cruise, climate, looks, automaat voor de files, redelijk grote kofferruimte alles samen in 1 pakket. Maar sinds ik weer in
    Drenthe woon is het eigenlijk niet meer zo nodig. Ook reed ik regelmatig 450km naar familie en terug, maar dat hoeft nu ook niet meer.

    Zit te denken om de zomer zonder eigen auto te doen (staan hier 3 auto's en een camper) en daarna afhankelijk van het scenario iets van een Fiesta ST2 ofzo (voor de fun indien woon/werk -10km),
    iets als een Leon 5F 1.4 TSI (indien woon/werk 10+km) of een diesel SUV (indien we naar Bulgarije verhuizen, ligt aan het werk van de vrouw).

    Nu ik dit schrijf weet ik het ook eigenlijk niet echt haha... kan echt elke keer weer naar de auto op de parkeerplaats staren en de auto elke week wassen, maar soms zie ik in plaats van een mooie auto
    ook gewoon een stilstaande berg geld waar elke maand weer een paar honderd van af valt (aan belasting, verzekering en waardevermindering) haha!

    Maar goed, verkopen... kopen... kost ook altijd weer geld.
    Keuzes keuzes: lastig hoor! Ik begrijp jouw beweegredenen en wens jou heel veel succes met het maken van een keuze, aangezien je wel met plezier in deze auto rijdt
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  15. #194

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Keuzes keuzes: lastig hoor! Ik begrijp jouw beweegredenen en wens jou heel veel succes met het maken van een keuze, aangezien je wel met plezier in deze auto rijdt
    Ja echt moeilijk hoor, maar momenteel is ie echt overbodig.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  16. #195

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Hij staat nog niet op Marktplaats, wel al op het Seat forum, dit moet de advertentie worden:

    Aangezien een baan verder weg of zelfs emigratie steeds dichterbij komt en de auto momenteel alles behalve nodig is ga ik hem toch voorzichtig maar eens aanbieden en kijken wat hij nog waard is.

    Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
    169.500km
    2005
    DSG
    Zwart
    Zomerset (18 inch originele Audi S-Line velgen zwart)
    Winterset (17 inch orginele Audi Ambition velgen)

    Recent onderhoud
    Distributieset met waterpomp vervangen bij 167.500 (kan weer mee tot 350.000)
    Alle thermostaten vervangen (bekend probleem, temperatuur haalt 90 graden niet)
    Nieuwe type diverter valve zit er al op (dus geen lekkage)
    Nieuwe startmotor
    Inlaat gereinigd
    Nieuwe remblokken achter
    Motorblok geflushed en voorzien van nieuwe 5W30 olie
    APK tot februari 2018

    Overige mods
    Eibach Pro Kit 30/30 verlaagd
    Eiback Pro Spacers achter 10mm
    Nieuwe mattenset

    Tank verder altijd BP98 en als je nog vragen hebt laat maar weten!

    Vraagprijs
    Ik heb echt geen idee, laten we beginnen bij 8750,-













    Ik wil de advertentie eerst netjes hebben en weten wat de vraagprijs gaat worden voordat ik hem op Marktplaats ga zetten, want ik heb geen zin in weken lang mailen, proefritten en onzinbiedingen.

    Dus als iemand nog suggesties heeft of als ik belangrijke dingen ben vergeten?
    Laatst gewijzigd door JDx; 30-05-17 om 11:12.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  17. #196

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Ik zou sowieso naar 1 plek rijden en aantal foto's maken. Ik irriteer zelf meestal aan advertenties met allemaal verschillende foto's in verschillende plekken en ook nog eens zo een instagram filter overheen werkt ook niet.

  18. #197

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodplank Bekijk Berichten
    Ik zou sowieso naar 1 plek rijden en aantal foto's maken. Ik irriteer zelf meestal aan advertenties met allemaal verschillende foto's in verschillende plekken en ook nog eens zo een instagram filter overheen werkt ook niet.
    Ik heb niet eens Instagram, is gewoon een goede camera
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  19. #198

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk Berichten
    Ik heb niet eens Instagram, is gewoon een goede camera
    Heb het niet over jouw foto's. Gaf een voorbeeld van advertentie die ik vaak skip. Wat je sowieso kan doen is wel naar 1 plek rijden en vanuit verschillende hoeken foto's maken. Daarmee toon je ook aan dat je niks te verbergen hebt.

  20. #199

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Persoonlijk skip ik juist auto's waar de foto's niet thuis zijn gemaakt bij de eigenaar. Dan heb ik ergens het gevoel dat men iets te verbergen heeft
    De locatie waar iemand woont zegt vaak ookal wat over de verkoper..dit is trouwens alleen mijn mening dus...hecht er vooral niet te veel waarde aan!

  21. #200
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: JDx zijn Audi A3 Sportback 2.0 TFSI - Nieuw: 18" S-Line velgen

    Nou succes met de verkoop!

    Je bent toch net uit de regio Haaglanden verhuisd en gaat nu dan verhuizen naar het buitenland?
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •