Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: AssassinActual zijn Audi A6 (c5) 3.0L Quattro

  1. #1

    Standaard AssassinActual zijn Audi A6 (c5) 3.0L Quattro

    Hallo!

    Alhoewel ik al een aantal keer actief in een topic ben geweest, heb ik nog niet een moment genomen om mijzelf voor te stellen.
    Zodoende;

    Jan, 25 jaar en afkomstig uit Twente!
    Mijn eerste rijbewijs was een motorrijbewijs (toen ik nog studeerde) maar toen ik begon met werken had ik al snel een auto nodig.
    Mijn vorige auto's:
    -Volkswagen Golf III, 1.9SDI
    -Peugeot 406 coupe, 2.0L AUT, LPG

    En nu dus een Audi a6 uit 2003.
    Met name omdat ik op zoek was naar enige luxe en betrouwbaarheid kwam ik bij de bekende merken (Mercedes, Volvo en Audi) uit.
    De Mercedes was aan de krappe kant voor mij (1.96m) en de Volvo voelde wat gedateerd en zweverig aan, maar de Audi was een schot in de roos.
    Lekker afgeveerd, strak maar niet hard, een goede en ruime zit, met eigenlijk alles wat je nodig hebt in een auto.

    De Audi heb ik ook in Twente gevonden, ex-lease en dealeronderhouden. Ik was onder de indruk van de algehele staat van de auto, de lak zak er goed uit, het leer was nog in redelijke staat en het onderhoud leek heel compleet.
    Na de eerste proefrit was ik verkocht, maar toch besloten nog even wat bedenktijd te nemen.
    Na 10 dagen nog maar eens een proefrit gemaakt en nadat er goede (en scherpe!) afspraken waren gemaakt over de prijs en aflevering de auto gekocht!

    De LPG is ingebouwd en daar heb ik onderhand al weer menig kilometers mee gereden! En zonder een centje pijn moet ik eerlijk zeggen.
    Met name bij de pomp ben je blij dat je LPG rijd!
    De velgen heb ik ook veranderd en uit noodzaak heb ik ook de parrot ingebouwd, tot grote tevredenheid moet ik zeggen!

    Update 18-6-2015:

    De auto rijd heerlijk, met de carkit heb ik echt het gevoel dat de infotainment wat mij betreft volledig is.
    Wel zou ik een recaro stoelen set willen. Dan krijg ik iets meer ondersteuning voor mijn bovenbenen, bij de huidige stoelen krijg ik dit te weinig en bij lange ritten merk ik toch dat ik dit mis.
    Ook zijn er een aantal problemen geweest:
    -Niet goed in de reverse schakelen (automaatbak sensor): is vervangen onder de garantie.
    -Stootstrip rechter achterdeur liet los; is weer keurig vast gemaakt onder de garantie
    -Knipperlicht relais was stuk: vervangen onder de garantie
    -Xenon-lamp rechtsvoor; zelf vervangen
    -Ruitenwissers die lawaai maakten; zelf vervangen
    -KM-teller die plotseling fluctueert; hierdoor schokt de auto tijdens het rijden als ik op cruise control rijd: nog geen oplossing.

    Al met al toch wat probleempjes die aardig in de papieren kunnen lopen als je geen garantie hebt, maar keurig geholpen door de garage/verkoper!

    De foto's!

    18-06-15 - 15.jpg18-06-15 - 16.jpg18-06-15 - 6.jpg18-06-15 - 7.jpgavbZSG6vH3aoaNE1Vy+FeA==.jpgq85KIEaGSkf4oqLkzc1HBA==.jpgrtzjgrE8k5PJUZh3dV9ZmA==.jpgAudi_a6_Parrot.jpg0eLayxDg==.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door AssassinActual; 18-06-15 om 20:24.

  2. #2
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: AssassinActual zijn Audi A6 (c5) 3.0L Quattro

    Welkom, mooie C5 en dat lichte interieur is eigenlijk wel erg chic!
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  3. #3

    Standaard Re: AssassinActual zijn Audi A6 (c5) 3.0L Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Welkom, mooie C5 en dat lichte interieur is eigenlijk wel erg chic!
    Chique zeker! Maar had zelf denk ik toch voor donker leer gekozen.
    Maargoed, ik moet niet zeuren, het ziet er piekfijn uit!

  4. #4
    Terzio's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    394
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: AssassinActual zijn Audi A6 (c5) 3.0L Quattro

    Hallo,

    En gefeli ! Ik heb ook sinds kort een A6. Heerlijke auto, gewoon puur genieten he ? Hoeveel staat er bij jouw op de teller ?

    Groet,
    Terzio
    De vangrail hitten met de achterkant van je bolide noemen we onderstuur, terwijl met de voorzijde van je auto de vangrail toucheren betiteld wordt als overstuur, maar dan net andersom. Audi Avant A6 3.0 TFSI Quattro AUT C6 2009 +400pk.

  5. #5

    Standaard Re: AssassinActual zijn Audi A6 (c5) 3.0L Quattro

    Bedankt! Ja, echt fantastisch, echt de beste wagen die ik zowel privé als professioneel heb mogen rijden!

    Zo'n tfsi is natuurlijk nog wel iets heftiger als een 'normale' 3 liter!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •