Het is het best van achteren naar voren te werken. je begint dus rechtsachterin (als je naar de achterkant van je auto kijkt) In kofferbak trek je kap aan zijkant los waar de regelapparaat zich bevind. Daar vervang je de regelapparaat en steek je bestaande stekker op zelfde plaats in nieuwe regelapparaat. Nieuwe kabelboom stekker klik je in het midden. Linker bestaande stekker klik je open met schroevendraaier en daar steek je de twee losse pins van kabelboom 2 in juiste gaatje. Dan trek je achterbank los, wang naast rugleuning achterbank haal je los door grote schroef te verwijderen. Nu kan kabelboom van regelkast door achterbank heen. Dan dorpellijst c los en dan dorpellijst A los. Nu kan je kabelboom doortrekken naar voren langs dorpellijsten. Vaak wordt aangegeven dat je B dorpellijst ook moet loshalen maar dit is onzin. je kan kabel makkelijk met een touwtje of grijper door dorpellijst b halen en dat scheelt veel werk want ander moet riemstuk boven ook los. Je komt nu uit bij dashboardkastje. Die moet los, dan ook cd wisselaar met unlocktools eruit en afdekking onder stuur (waar zoemer komt) loshalen. Je kan nu pins voor parkeerknop achter dashboardkastje halen naar middenstuk en met aansluiting voor zoemer verder door naar onder stuur. Je kan vervolgens zoemer met popnagels rechtsonder stuur in bestaande gaten (let op lastig te vinden maar ze zijn er echt!) vastklikken en stekkertje in doen. Oude parkeerknopset eruit nieuwe erin nadat pins in bestaande stekker zijn geklikt.
Dan rechtervoorwiel eraf halen, spatplaat loshalen en voorbumper loshalen. Nu gaat kabelboom door een grote rubber die een gat afdicht tussen interieur en exterieur achter het dashboardkastje. hier gaat al een kabel doorheen. Volg deze gewoon mee tot aan de helft va de spatplaat waar je vervolgens rechtdoor gaat en uitkomt rechtsvoor binnenkant bumper. Kabelkan aan bestaande kabel bevestigd worden met tiewraps. Dan gaat stekker kop er op en die wordt weer aangesloten op kabelboom voor voorsensoren. Sensorhouders grille klikken in grille, Sensoren in houders klikken nadat dichtring op sensor zit. Alles weer dichtmaken en voila routing klaar.
Hierbij fotos en werkinstructies van geheel proces.