Ik kan het wel waarderen die nieuwe huisstijl van Audi qua design tov de neus en kont van de A4. Ziet er mooi uit.
De reclame foto's zijn toch altijd wat gemaakt en daarom voeg ik me -als toekomstig A4 facelift rijder- af hoe de A4 facelift er nu in het echt uit zou zien.
Na wat speurwerk op internet ben ik de volgende foto's tegen gekomen.
Heb je zelf nog andere foto's gevonden of de nieuwe A4 al in bezit.. laat het ons weten en zien!
001.jpg003.jpg004.jpg005.jpg007.jpg009.jpg011.jpg012.jpg013.jpg015.jpg016.jpg017.jpg018.jpg020.jpgimg-0106-1711762414564655488.jpgimg-0107-6311176823034124405.jpg
Achterlichten zijn een echte eye-catcher, mooi! Verder vind ik de koplampen ook wennen.. Ik kan het niet echt benoemen, maar vind het totaalplaatje toch minder strak dan de pre-facelift. Het zal wel wennen zijn (hoewel dat niet hoort bij een Audi)..
En geen echte foto's (dus in principe verkeerde draadje), maar wel een woud aan persfoto's op http://www.flickr.com/photos/m25audi...7628018058646/
Bedankt voor je foto's tvooren! Heb je er ook nog van wat verder af gezien?
En bedoel je niet de 17" PRG velgen in plaats van PNG? Ik vind zelf de 17" 10 spaak ster design (PRT) wel mooi.
Die flickr foto's geven wel een mooi beeld van de facelift! Het interieur ziet er erg strak uit. Ik vind eigenlijk de het 4 spaaks stuur mooier dan de 3 spaaks. Het 3 spaaks lijkt in de Audi configurator een beetje een ei-hoofd te hebben. :-)
Ik bedoel PRG inderdaad. Ik heb er verder niet meer van gezien: de foto's zijn niet door mij gemaakt maar door de dealer via zijn netwerk opgeduikeld.
De PRT velgen vind ik ook mooi(er), maar die mogen niet op een TDIe 100kw (is een 20% auto - ik lease, vandaar ook weer actief na 4 jaar ;-) - en zal met andere spoorbreedte velg en uitstoot te maken hebben denk ik).
En eens over 4 spaaks stuurwiel. Ik heb nu in mij A3 een driespaaks sportstuurwiel en ik vind die mooier dan de 4 spaaks. Maar dat heeft te maken met de sportgrip op het stuur in de A3 en het feit dat de huidige driespaaks tegenwoordig een ronde ring hebben op de stuurkolom. Ik vind de grill vorm mooier, en de huidige vierspaaks heeft daar nog wat weg van. Begrijp niet waarom Audi terug is overgestapt naar een ronde ring, oogt ouderwetser.
Wat betreft de relatie tussen 20% en velgen maat... die is er niet. Dat wil zeggen, je kunt altijd via de dealer je eigen velgen kiezen. Ik zal waarschijnlijk de 1.8 TFSI met Multitronic (ook 20%) gaan leasen en hier gelden geen beperkingen tav velgenmaten. Ik zie het voor de TDIe wel in de folder/configurator staan maar als er verder geen technische beperkingen gelden voor dit type motor/auto dan kun je denk ik dus via de dealer (directset?) ook andere velgen kiezen.
Ach ja. Hij is reeds besteld (eerste indicatie productie week 13, levering week 15). De PRG velgen doe ik het ook voor overigens, voor de PRT nu nog te regelen is gedoe met leasemij en dealer. Ik heb de order al een paar keer gewijzigd en ben er wel klaar mee nu. Budget is ook op trouwens :-)
Hier nog een linkje met de eerste dealer pics http://www.audi-individual.com/facelift
Je kan eigenlijk stellen dat hij er het beste uitziet wanneer je hem met het S-Line exterieur bestelt: