Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 220

Onderwerp: Echte foto's van de A4 Facelift

  1. #1

    Standaard Echte foto's van de A4 Facelift

    De reclame foto's zijn toch altijd wat gemaakt en daarom voeg ik me -als toekomstig A4 facelift rijder- af hoe de A4 facelift er nu in het echt uit zou zien.

    Na wat speurwerk op internet ben ik de volgende foto's tegen gekomen.
    Heb je zelf nog andere foto's gevonden of de nieuwe A4 al in bezit.. laat het ons weten en zien!

    001.jpg003.jpg004.jpg005.jpg007.jpg009.jpg011.jpg012.jpg013.jpg015.jpg016.jpg017.jpg018.jpg020.jpgimg-0106-1711762414564655488.jpgimg-0107-6311176823034124405.jpg

  2. #2
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Ik kan het wel waarderen die nieuwe huisstijl van Audi qua design tov de neus en kont van de A4. Ziet er mooi uit.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #3

    Standaard

    Ik kan nog niet wennen aan de koplampen. Ik vind die van het pre facelift model agressiever en mooier.

  4. #4
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Achterlichten zijn een echte eye-catcher, mooi! Verder vind ik de koplampen ook wennen.. Ik kan het niet echt benoemen, maar vind het totaalplaatje toch minder strak dan de pre-facelift. Het zal wel wennen zijn (hoewel dat niet hoort bij een Audi)..
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  5. #5
    DRAGONWAGON's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    59
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Ik sluit me bij de twee voorgaande sprekers aan, de kont is redelijk af te noemen, maar de neus vind ik écht minder dan de pre.....

    Gelukkig verschillen smaken!!


  6. #6
    burton's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Neus vind ik ook minder. Led baan vind ik wel fantastisch maar echt verschil in de lampen/ neus tussen de a5 en a4 is er niet meer.
    Sorry, maar wat was de vraag ook alweer?

  7. #7
    Audidact's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Op verzoek van mijn dealer PNG velgen op auto's op transport gekregen (wilde ze 'in het echt' zien). Zonder kappen en op transportblokken overigens (vandaar de hoge zit).
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  8. Ad
  9. #8
    Audidact's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    En geen echte foto's (dus in principe verkeerde draadje), maar wel een woud aan persfoto's op http://www.flickr.com/photos/m25audi...7628018058646/

  10. #9

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Bedankt voor je foto's tvooren! Heb je er ook nog van wat verder af gezien?
    En bedoel je niet de 17" PRG velgen in plaats van PNG? Ik vind zelf de 17" 10 spaak ster design (PRT) wel mooi.
    Die flickr foto's geven wel een mooi beeld van de facelift! Het interieur ziet er erg strak uit. Ik vind eigenlijk de het 4 spaaks stuur mooier dan de 3 spaaks. Het 3 spaaks lijkt in de Audi configurator een beetje een ei-hoofd te hebben. :-)

  11. #10
    Audidact's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik bedoel PRG inderdaad. Ik heb er verder niet meer van gezien: de foto's zijn niet door mij gemaakt maar door de dealer via zijn netwerk opgeduikeld.

    De PRT velgen vind ik ook mooi(er), maar die mogen niet op een TDIe 100kw (is een 20% auto - ik lease, vandaar ook weer actief na 4 jaar ;-) - en zal met andere spoorbreedte velg en uitstoot te maken hebben denk ik).
    Laatst gewijzigd door Audidact; 09-01-12 om 21:50.

  12. #11
    Audidact's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    En eens over 4 spaaks stuurwiel. Ik heb nu in mij A3 een driespaaks sportstuurwiel en ik vind die mooier dan de 4 spaaks. Maar dat heeft te maken met de sportgrip op het stuur in de A3 en het feit dat de huidige driespaaks tegenwoordig een ronde ring hebben op de stuurkolom. Ik vind de grill vorm mooier, en de huidige vierspaaks heeft daar nog wat weg van. Begrijp niet waarom Audi terug is overgestapt naar een ronde ring, oogt ouderwetser.

  13. #12

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Wat betreft de relatie tussen 20% en velgen maat... die is er niet. Dat wil zeggen, je kunt altijd via de dealer je eigen velgen kiezen. Ik zal waarschijnlijk de 1.8 TFSI met Multitronic (ook 20%) gaan leasen en hier gelden geen beperkingen tav velgenmaten. Ik zie het voor de TDIe wel in de folder/configurator staan maar als er verder geen technische beperkingen gelden voor dit type motor/auto dan kun je denk ik dus via de dealer (directset?) ook andere velgen kiezen.

  14. #13
    Audidact's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ach ja. Hij is reeds besteld (eerste indicatie productie week 13, levering week 15). De PRG velgen doe ik het ook voor overigens, voor de PRT nu nog te regelen is gedoe met leasemij en dealer. Ik heb de order al een paar keer gewijzigd en ben er wel klaar mee nu. Budget is ook op trouwens :-)

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    @tvooren, welke velgen zijn dat? Ik sta op het punt een A4 te bestellen maar wil graag weten hoe de standaard 16" 5-arm aero-design velgen eruit zien. Op de foto's van jou zie ik mooie velgen maar volgens mij groter dan 16"....

  16. #15
    Audidact's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    17" PRG. Pak de Audi brochure erbij en zoek dan in de flickrlink hierboven voor betere foto's ervan. Je kan natuurlijk ook gewoon aftermarket gaan als er niets van je gading tussen zit.

  17. #16

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Hier nog een linkje met de eerste dealer pics http://www.audi-individual.com/facelift

  18. #17
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Je kan eigenlijk stellen dat hij er het beste uitziet wanneer je hem met het S-Line exterieur bestelt:



    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  19. #18

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Ik zeg deze is helemaal af.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  20. #19

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Wat is dat voor kleur lak?
    eeh ik kocht m omdat de achterbank ingeklapt er een plat vlak ontstond en ik daar mijn matrasje kan leggen om in mijn audi te pitten na het surfen

    en omdat het een audi a4 is :)

  21. #20
    bugboy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    51
    Posts
    470
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Echte foto's van de A4 Facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Ik zeg deze is helemaal af.
    Wedden dat als die voor je deur staat je nog wel een mod weet?
    VW Kever (1951 vouwdak), Audi A5 cabriolet (2011, 2.0TFSI quattro), Audi A4 station (2011, 2.0TDI handbak, B&O edition), Audi cabriolet (1993, 2.8 V6)
    VAG-COM: 23.3 (Enschede)

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •