Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

    ik ben net eigenaar geworden van een audi A6 2.0 dti 140 pk van 2007 nu heb ik een paar vragen waar sommige wss wel een antwoord op hebben.
    Het eerste is wanneer ik 140 km/h rijdt er een waarschuwingsalarm komt nu vind ik nergens waar je dat kan afzetten of verhogen .
    Het tweede heeft iemand ervaring met het chiptunen van deze motor want heb volgende week een afspraak om hem te chippen naar 180pk?
    En men laatste vraag zou er graag 19" velgen voor kopen ben terecht gekomen op velgenshop.nl iemand ervaring mee of mss nog leuke links waar ik voor velgen kan kijken?

  2. #2
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.299
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard re: alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

    Gefelciteerd met je nieuwe auto, als het kan zien we hier ook graag foto's

    -Het snelheidswaarschuwingsalarm kan je afzetten. Als het niet in het CAR menu staat bij je MMI dan moet je het volgende doen om deze optie weer actief te krijgen.
    Hidden menu (moet via VAGCOM vrijgegeven worden) - Diag settings - APK 0x01, 0x0B, 0x0C - en in dat lijstje heb ik Bordcomputer aangevinkt en dan is de optie weer te vinden onder CAR menu.
    - Heb je een automatische versnellingsbak (multitronic)? Als dat zo is ga dan even grasduinen op dit forum is veel over geschreven. Even kort door de bocht Multitronic niet tunen vragen om ellende.
    - Met de velgenschop heb ik geen ervaring dus daar kan ik geen antwoorden op geven.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

    Ok bedankt alvast voor de info over de boordcomputer straks eens uitzoeken :-) en nee heb een handgeschakelde transmissie.
    En de foto's volgen zeker nog wanneer men setje velgen eronder staan hihihi

  4. #4
    metalpat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    803
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

    welkom alvast , stel je ook even voor in het showroom topic met enkele foto's (daar zijn we hier gek op)
    uit je username kan ik afleiden dat je uit Antwerpen bent (tenzij ik me vergis natuurlijk )

    velgshop heb ik geen ervaring mee maar wel met Global Trade Germany hier kan je voor een mooie prijs originele velgen scoren.
    Audi A6 - 4F Avant

  5. #5
    Jijibken's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Voor chiptuning kan ik BR Performance aanbevelen. Ben daar ook geweest en zeer tevreden over het resultaat. Foto van mijn wagen staat trouwens in hun database.

    Met velgenshop geen ervaring, maar wel zien dat je degelijk merk van banden neemt, is tenslotte het enige contact met de weg. Heb zelf 19 inch S5 velgen met Dunlop Sportmaxx GT en lopen mooi stil + stabiele wegligging.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jijibken Bekijk Berichten
    Voor chiptuning kan ik BR Performance aanbevelen. Ben daar ook geweest en zeer tevreden over het resultaat. Foto van mijn wagen staat trouwens in hun database.

    Met velgenshop geen ervaring, maar wel zien dat je degelijk merk van banden neemt, is tenslotte het enige contact met de weg. Heb zelf 19 inch S5 velgen met Dunlop Sportmaxx GT en lopen mooi stil + stabiele wegligging.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    ja ik deze vrijdag om 14u een afspraak bij BR performance. En was van plan maxxis MA-Z1 245/35 r19 93W banden te nemen had daar van verschillende goede reactie's over gelezen en is een amerikaans merk dat voet aan de grond probeert te krijgen in europa .

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Thumbs up Re: alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalpat Bekijk Berichten
    welkom alvast , stel je ook even voor in het showroom topic met enkele foto's (daar zijn we hier gek op)
    uit je username kan ik afleiden dat je uit Antwerpen bent (tenzij ik me vergis natuurlijk )

    velgshop heb ik geen ervaring mee maar wel met Global Trade Germany hier kan je voor een mooie prijs originele velgen scoren.
    ja metalpat ik kom uit het antwerpse uit de noorderkempen meer bepaalt essen . En ben zeker van plan hier binnenkort foto's te zetten van men wagen nadat ik mijn setje velgen heb der onderstaan :-)

  8. Ad
  9. #8
    Jijibken's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davidrafc Bekijk Berichten
    ja ik deze vrijdag om 14u een afspraak bij BR performance. En was van plan maxxis MA-Z1 245/35 r19 93W banden te nemen had daar van verschillende goede reactie's over gelezen en is een amerikaans merk dat voet aan de grond probeert te krijgen in europa .
    ik zou ze in ieder geval niet op mijn wagen willen. Geef mij maar Europese banden, want die zijn het beste afgestemd op ons Belgische (rot)weer.

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: alarm bij 140 km/u, chiptuning 2.0TDI, 19" velgen aanschaffen

    Voor originele Audi 19inch velgen met goede europese michelin banden moet je me eens een pm sturen.
    Ik heb nog een leuke set liggen.
    Mvgr,
    De paulus

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •