Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 31

Onderwerp: rns-e en bluetooth (iphone)

  1. #1

    Standaard rns-e en bluetooth (iphone)

    heb sinds enige tijd een iphone, die via bluetooth op mijn rns-e is aangesloten. nu valt heel vaak de verbinding weg, en volgens mijn gesprekspartner zit ik ergens aan het einde van de gang te bellen. zijn er andere die daar ook last van hebben, of ligt het aan de iphone.?

  2. #2

    Standaard

    Probeer eens een andere telefoon aansluiten op je RNS-E en kijken of je zelfde problemen hebt.
    A3 1.6 TDI S-tronic SB

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de RNS-E met de Kufatec bluetooth kit, in samenwerking met mijn iPhone 1G geeft dit totaal geen problemen. Ik heb wel vernomen dat de originele Audi bluetooth kit soms voor problemen kan zorgen met HTC's en iPhones. Dat is wat ik vernomen heb...
    A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

  4. #4

    Standaard

    heb ook RNS-E met originele bluetooth en een Iphone 1G. Heb nog geen last van wegvallende ontvangst en ook nog geen klachten gehad over verstaanbaarheid. Het lijkt me dat er dan toch iets is met de instellingen oid...

  5. #5

    Standaard

    de bluetooth is echt rampzalig, continu is koppeling verbroken. denk er echt aan om een parrot te monteren, kan dit op een rns-e?


  6. #6

    Standaard

    ...... het verbreken van de bluetooth doet hij trouwens ook met een andere gekoppelde telefoon. je kan dan het gesprek verder voeren zonder carkit. na enige tijd koppelt hij weer vanzelf.... heel vervelend....

  7. #7

    Standaard

    Is er een manier om de BT op de RNS-E te resetten (oid) ? mischien dat het daar aan ligt.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Wat voor audi hebben we het over?
    Er zijn voor de audi a6 (4f) en audi a4 (8e b7) terugroepactie's bij de dealer betreffende de software en het vervangen van de interfaces, check voor de zekerheid eens bij je dealer?
    Audi A4 (8e) 1.8t Avant S-line

    geen VAG-COM maar VAS (voordeel van werken bij vw/audi dealer :-))

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaElSuRay Bekijk Berichten
    Wat voor audi hebben we het over?
    Er zijn voor de audi a6 (4f) en audi a4 (8e b7) terugroepactie's bij de dealer betreffende de software en het vervangen van de interfaces, check voor de zekerheid eens bij je dealer?
    Het gaat over een A4 1.8T quattro cabriolet uit maart 2004, en is geimporteerd vanuit duitsland. weet niet of ik dan bij mijn eigen garage (is audi garage) terecht kan voor een terugroep actie.

  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk Berichten
    de bluetooth is echt rampzalig, continu is koppeling verbroken. denk er echt aan om een parrot te monteren, kan dit op een rns-e?
    Waarom Parrot in hemelsnaam? Als je zeker weet dat het aan de bluetooth-module ligt en niet aan de iPhoe, wijk dan uit naar een Kufatec / Fiscon bluetooth module. Ik heb deze en hij werkt perfect, met de iPhone 1G en 3G...
    A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

  12. #11

    Standaard

    Ik heb een RNS-E + Kufatec BT in de cabrio, daar werkt een iPhone gewoon feilloos op.
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  13. #12

    Standaard

    terugroep acties zijn wereldwijd, maakt niet uit of auto uit ander land komt. Uiteraard zijn er garantie technisch wel verschillen met een geimporteerde auto.
    Audi A4 (8e) 1.8t Avant S-line

    geen VAG-COM maar VAS (voordeel van werken bij vw/audi dealer :-))

  14. #13

    Standaard

    nieuwe bluetooth module van audi is iets prijziger als een parrot van paar tientjes..
    of ik moet iets over het hoofd zien.
    ik ga eerst wel eens langs de garage om de module na te laten kijken.

  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk Berichten
    nieuwe bluetooth module van audi is iets prijziger als een parrot van paar tientjes..
    of ik moet iets over het hoofd zien.
    ik ga eerst wel eens langs de garage om de module na te laten kijken.
    Een paar tientjes? Kufatec Fiscon kost rond de 250,-, volledig geïntegreerd met RNS-E... Papegaai kost toch ook rond de 150,-, en dan heb je zo'n schermpje erbij op je dashboard...
    A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

  16. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twcoolen Bekijk Berichten
    Een paar tientjes? Kufatec Fiscon kost rond de 250,-, volledig geïntegreerd met RNS-E... Papegaai kost toch ook rond de 150,-, en dan heb je zo'n schermpje erbij op je dashboard...
    150 euro voor een parrot met scherm ..... ff goed zoeken op het www.

    de prijs van de kufatec module valt mij idd niet tegen. eerst maar eens langs de dealert

  17. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk Berichten
    150 euro voor een parrot met scherm ..... ff goed zoeken op het www.

    de prijs van de kufatec module valt mij idd niet tegen. eerst maar eens langs de dealert

    150 is toch redelijk normaal, de kleurenversie kost 150.

    http://www.carshopfortuin.nl/shop/carkits-c-138.html
    A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

  18. #17
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    42
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaElSuRay Bekijk Berichten
    Wat voor audi hebben we het over?
    Er zijn voor de audi a6 (4f) en audi a4 (8e b7) terugroepactie's bij de dealer betreffende de software en het vervangen van de interfaces, check voor de zekerheid eens bij je dealer?
    Ik heb bij de dealer gevraagd of er nog terugroepacties zijn geweest voor mijn B7, ik zou een mail krijgen met antwoord. Vandaag zelf maar langs gereden want die mail kan ik lang op wachten denk ik.
    Er werd meverteld dat er geen terugroepacties voor mijn Audi bekend zijn.

    Ik vind dat ze zich er wel erg makkelijk vanaf maakten.. Kan iemand me meer vertellen over eventuele terugroepacties?
    Geen inspiratie zonder informatie!

  19. #18

    Standaard

    Ik heb ook problemen met bellen in de auto.
    Verbinding werkt prima zonder verbrekingen maar mensen zeggen dat ik heel ver weg klink?
    Een Nokia gsm geprobeerd in de auto. Zonder problemen?

    Iemand een een idee?
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert_montfrooij Bekijk Berichten
    Ik heb ook problemen met bellen in de auto.
    Verbinding werkt prima zonder verbrekingen maar mensen zeggen dat ik heel ver weg klink?
    Een Nokia gsm geprobeerd in de auto. Zonder problemen?

    Iemand een een idee?
    Ik gebruik een Kufatec/Fiscon BT module i.c.m. RNS-E. Ik had hetzelfde probleem en updaten van de BT-module was de oplossing van het probleem. Het schijnt dat het probleem initieel bij Apple ligt.
    A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

  21. #20

    Standaard

    Hier een korte beschrijving van kufatec wat de bedoeling is van de BT update.
    http://www.fiscon-mobile.eu/support/..._update_en.pdf
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •