Downgraden weer naar 3.1.3.
Bij mij geeft iOS4 ook allemaal problemen, vaak rebooten van de telefoon, en het liefst tijdens een gesprek
Sinds vorige week heb ik de iPhone naar OS 4.0 gebracht. Sindsdien worden de 'gevoerde gesprekken', 'ontvangen gesprekken' en 'gemiste oproepen' niet meer gesynchroniseerd met de MMI. Adresboek blijft wel behouden. In het telefoon scherm blijft rechts naast de operator een circel ronddraaien. Zelfs na een uur gaat dit niet weg en zijn deze oproepen niet gesynchroniseerd.
De oproepen die in de wagen, dus nà het bluetooth werden gevoerd, staan wel in de lijsten.
Iemand al zo iets gelijkaardig meegemaakt?
Downgraden weer naar 3.1.3.
Bij mij geeft iOS4 ook allemaal problemen, vaak rebooten van de telefoon, en het liefst tijdens een gesprek
Laatst gewijzigd door maarten; 29-06-10 om 11:36.
Audi 90 2.0 - 1985 (daily)
Audi 90Q 2.2 - 1986 (project)
Audi 90Q 2.2 - 1987 (hobby)
zie het gadget topic.
Nu dit verhaal...
Dat gaat lekker zo
Ik wil ook een IPhone
NOT !
A6 Avant 3.0TDI Quattro. Hartog Tuned...
@ maarten
Is inderdaad een optie, maar ik vind de voordelen van 4.0 (multitasking en centrale inbox) toch nog iets meer doorwegen. Overigens ondervond ik geen problemen bij iPhone zelf. Maar niet iedereen heeft blijkbaar geluk bij de overgang..
Geen .0-update downloaden, tenzij meteen gevolgd door een nieuwere versie.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
multitasking --> als er nou een app al verkrijgbaar is die er gebruik van zou maken...... (skype kan het nog niet)
centrale inbox --> meest nutteloze uitvinding, ik heb niet voor niets meerdere emailboxen, als ik alles in 1 inbox zou willen hebben, dan had ik wel forwarders ingesteld.
Audi 90 2.0 - 1985 (daily)
Audi 90Q 2.2 - 1986 (project)
Audi 90Q 2.2 - 1987 (hobby)
Laatst gewijzigd door Leon; 29-06-10 om 13:00.
A4/B5 1.8T QUATTRO
Garret GT2871R turbo/Forge DV007/Bosch 440/Bosch 044 fuel pump/HT 3" SS TIP/HT 4" SS LMM/Autobahn FMIC/Carbonio CAI/Racekat/2.5" SS HT Exhaust/Eisenmann Muffler/034 High Flow manifold/Porsche Brakes/Eibach Pro Street S/19"BBS Le Mans
@ leon
bedankt voor bericht, dacht dat dit hier alweer een zoveelste negatief forum zou zijn
zoals aangegeven, 'bijna' alles lukt, behalve die 'recente' telefoongegevens. Heel handig overigens, want kon ik snel iemand via multifunctioneel stuur oproepen. Nu via adresboek...
Vraag mij alles over kunststoffen.
Carbon is mijn specialiteit.
Gewoon eventjes wachten, komt vanzelf wel een oplossing.
Zelf blijf ik nog een tijdje op de oude OS, tot er een update komt die bugs fixt van 4.0
Bij windows wacht ik ook altijd tot de 2e service pack uitkomt eer ik de nieuwe koop.
Work hard, play hard.
Dat zeg ik, is al jaren zo. Nooit een .0-release installeren.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
de mmi even terug zetten naar fabrieks instellingen en opnieuw koppelen bied geen uitkomst??
mijn ervaring is dat dat 9 van de 10 keer de problemen oplost tussen mmi en een bt telefoon.
Laatst gewijzigd door rogek; 06-07-10 om 06:31.
- 2001 Audi A6 Avant 2.5 TDI 132KW Quattro H6. Digitally improved by Hartog Tuning
- 1991 Audi 80 Sport Edition 2.0 16v 101KW
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
ik ga toch nog even afwachten tot volgende OS update. Momenteel zitten alle adressen erin. Nieuwe adressen komen er evenwel niet bij. Dus ik vrees dat als ik een volledige reset doe, ik alle adressen kwijt ben.
Hebben diegene met problemen al in het bluetooth menu van de iPhone gekregen ?
Blauwe pijltje achter Audi MMI...
Hier staan wat opties mbt Synchroniseren van contacten / Telefoon favorieten / Telefoon recent.
Bij mij staan ze allemaal aan en ik heb geen enkel probleem met iOS4
Audi A4 Avant Business Edition, MY2010
Ik had ook problemen na de upgrade maar de BT module terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw koppelen loste het op. Ik zou daar beginnen.
Succes!
hier ook alleen maar klote met die 4.0, geen weergave telefoonboek etc, maar van de een op de andere dag doet ie het wel, zonder iets te veranderen. raaaaaar.
gelukking is de 4.0 weer verledentijd, 4.01 is er al.
24 flessjes in een krat, 24 uur in een dag wat een toeval
A4 avant 18tfsi multitr. S line int & ext. B&O panoramadak dimmende binnen- en buitenspiegel elec. Achterklep licht- en regensensor adaptieve xenon verlichting etc.
Shit, software 4.01 alles gereset, gevolg: geen adresboek meer. Manueel adressen importeren van adressen via vcf formaat. Outlook ondersteunt dit niet, addon kopen?
Bladwijzers