Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Ervaring met caraudio inbouw centers...

  1. #1

    Standaard Ervaring met caraudio inbouw centers...

    Hoi......!!!!

    Zijn er mensen die een goede ervaring hebben met het laten inbouwen van audio systemen in hun auto`s.......?

    Groeten......... BP

  2. #2

    Standaard

    Doe ik zelf wel. Veel goedkoper....
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81
    Doe ik zelf wel. Veel goedkoper....
    Amen..

    En nog meer fun ook.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    348
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ikzelf heb prima ervaring met Carsound in Almere, geweldige service.....

    Liever doe ik het meeste ook zelf, maar in dit geval was het redelijk veel wat ik wilde laten doen aan mijn nieuwe auto. En als er iemand professioneel is en alles netjes wegwerkt dan is het Carsound wel. Carkit, Radio, Extra speakers, versterker alles hangt er super in en geen kabeltje te zien

  5. #5
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    ik heb net zulke goede ervaringen als Marcel,
    maar dan met CarElectronics in Uden.

    dus in welke regio zoek je het zelf???

    CarElectronics (Wijnand Schrijvers) knutselt zelf net zo lang totdat alles perfect past, werkt en onzichtbaar is.

    voorbeelden:
    - steuntje voor Stinger achter mijn ondergrille op maat gemaakt en zwart gelakt
    - GPS antenne onder het dashboard (na eerst signaalsterkte te meten!)
    - navicomputer naast wisselaar in dashboardkastje: ff bekleding op maat maken
    - idee voor 307CC van vriendin: microfoon op stuurkolom voor betere verstaanbaarheid bij open rijden

    ik betaal hem graag, en ook graag een uurtje extra af en toe, voor het perfecte eindresultaat!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)


  6. #6

    Standaard Re: Ervaring met caraudio inbouw centers...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BP
    Zijn er mensen die een goede ervaring hebben met het laten inbouwen van audio systemen in hun auto`s.......?
    Het ligt er maar net aan hoe complex je t wil maken.

    Veel dingen zijn makkelijk zelf te doen, maar bekabeling mag ook netjes weggewerkt worden wat in veel gevallen bij zelfmontage niet gebeurd en voor je t weet heb je zo'n zooi kabels loshangen dat je storingen kunt veroorzaken.

    maar zodra je echt extremere wensen hebt kan t zijn dat je t zelf niet af kan, maar met de meeste klussen bij caraudio centers is het gewoon een feit dat je dat makkelijk zelf kan, veel mensen die t laten doen hebben of zelf geen of erg weinig kennis of geen tijd om t zelf te doen.
    kom zelf regelmatig bij een inbouwcenter, wat drinken en kletsen en soms een handje helpen.

    alarm inbouwen, ok dat ze dat voor je doen en je t laat doen
    als je meteen een compleet pakket uitzoekt aan speakers, headunit en nog een aantal apparaten meer... kijk dan wordt het misschien wel aantrekkelijk om t tegen een scherpe prijs in te laten bouwen en ze bouwen t dan dusdanig weg dat je geen storingen krijgt en kwa garantie geven ze in sommige gevallen omdat ze er zelf alleen aan hebben gezeten een vervangend apparaat of zelfs meteen een nieuwe.

    Als je een auto voor me neerzet met alle benodigde apparatuur en materialen... zodra ik zelf klaar ben ermee zie je weinig tot geen verschil met een inbouwcenter. (bijbaantje geweest overigens op de vrijdag/zaterdag)
    ... meer dan alleen design... dat kan alleen een Audi zijn

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •