Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 259

Onderwerp: Aaaaaaaaaaaaaaargh, Kerstliedjes!

  1. #1

    Standaard Aaaaaaaaaaaaaaargh, Kerstliedjes!

    O NEEEEEEEE! Ik wist het! De sint heeft net z'n schimmel in galop gezet en is amper vertrokken en........Heeft 'm verdorie 20 miljoen chokolade letters gekost

    JAWEL HOOR.. Meteen zeikerige, zeurderige, zoetsappige kerstliedjes op de radio...... Heb er nu al 8 gehoord in nog geen 2 uur! Please stop!!!

    That's it, heb er nu al geen zin meer in, bye kerst!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #2
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Vréééselijk is dat! Helemaal mee eens. Samen met rapmuziek en jazz, beschouw ik dat als geestelijke wreedheid, waar de verenigde naties stelling tegen zouden moeten nemen. Is toch een duidelijk vorm van marteling...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  3. #3
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    tja... dat is toch eigenljik ook niets nieuws?
    De kerstartikelen liggen toch ook al volop in de winkel! Maar, ik ben het met je eens hoor... het mag allemaal wel wat minder!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  4. #4

    Standaard

    Gezellig hoor!!!

    Vind het wel wat hebben !!
    Kan trouwens rap en jazz ook wel waarderen !!

  5. #5

    Standaard

    Hahaha, typische reactie van een generatie die er zo mee is opgegroeid !
    Vroeger was het maar 2 dagen kerst....de 25e en de 26e december...

    (damn, ik word oud! )
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #6
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Dat krijg je als je naar RTL-FM en Skyradio luistert, zijn zoiezo walgelijke zenders, maar die spannen de kroon wat betreft kerstliederen.
    Helemaal murw wordt je gebeukt op die zenders, met kerst geblaat, te beginnen met G. Michael, zum kotsen. last cristmas I kicked your ass............sterkte allemaal! :mrgreen:
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  7. #7
    handige harrie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2005
    Leeftijd
    62
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    christmas?
    Bahhhhh Humbug
    Vrij naar Scrooge in "a christmas carol"
    Nur fliegen ist schöner

  8. Ad
  9. #8
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    (damn, ik word oud! )
    Inderdaad! :wink:

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Vréééselijk is dat! Helemaal mee eens. Samen met rapmuziek en jazz, beschouw ik dat als geestelijke wreedheid, waar de verenigde naties stelling tegen zouden moeten nemen. Is toch een duidelijk vorm van marteling...
    Groot gelijk, zo denk ik er ook over.

    Frank, op welke zender zit je???
    zet eens q-music aan, dat is de top 1000 allertijden, veel beter dat kerst-gejammer

  11. #10

    Standaard

    De tijd van afzondering...

    Maandagavond Sinterklaas gevierd. Ik zou maandag nog wat kopen, maar het enige waar de winkels vol mee lagen was die kersttroep! Nou vraag ik je.... Nog even, dan laten ze die rommel het hele jaar liggen!


    En dan dat gejubel erbij... Niet te filmen, en idd. George M spant de kroon, dat liedje is al zo vaak uitgekotst... Half Nederland vindt het gezellig, gaat in de treuzelversnelling de winkel door...

    Binnen blijven dus, en een cd op...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  12. #11

    Standaard

    ik vind mariah carey ook niet om aan te horen"

    " all i want for christmas isn' t you!!!"

  13. #12

    Standaard

    Zit hier een collega *vrijwillig* naar sjors maikel te luisteren. Idd dat stervens irritante kerstliedje. "Hier:", zegt ie ook nog, "moet je dit eens horen, leuk hé?"

    Dus we zitten hier nu met drie man zijn sexuele geaardheid in twijfel te trekken 8)

    /me zet KEA van 'tallica nog maar es een keer op :P
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolkast_Audi80
    ik vind mariah carey ook niet om aan te horen"

    " all i want for christmas isn' t you!!!"
    Zo lang ze d'r mond houdt..... :wink:
    :tieten:
    Wij hebben hier 'Radio 8 fm' aan staan en soms 'Saay Radio'...
    (gehehe, ik heb het hier niet voor te zeggen)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #14
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M o0 Ne!
    Gezellig hoor!!!

    Vind het wel wat hebben !!
    Kan trouwens rap en jazz ook wel waarderen !!
    same here,

    en als het je niet bevalt kunje 3 dingen doen: of negeren of verhuizen naar de zuidpool, of er een topic over openen.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  16. #15

    Standaard

    Nee, de kerstman komt toch van de zuidpool, schiet je imho niets mee op
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  17. #16

    Standaard

    Nee, de Noordpool kwam die vetklep weg...


    'T wordt tijd dat ze z'n visum aanpassen: Maximaal 4 dagen per jaar legaal verblijf...


    Laat 'm bij Klaas in Spanje overwinteren!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  18. #17

    Standaard

    Wat een zeurdozen zijn jullie zeg pffffffffff je kan die radio toch uitzetten heb je er geen last van ook. :?
    Gewoon een eigen CD meenemen met eigen illigale gedownloade muziek erop en klaar is kees. :wink:

    Hoor toch liever die kerstmuziek als dat hedendaagse gejammer waar een bass in zit waarvan je audi bijna uitelkaar trilt.
    Il Bisontie Della Strada.......

  19. #18

    Standaard

    Wordt moeilijk he als je in de supermatkt loopt. Ff naar de bedrijfsleider, vragen of de radio uit mag. Je wordt doodgegooid met die kerstnummers, en het is gewoon irritant.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

  20. #19

    Standaard

    je er gewoon bij neerleggen je kunt er toch niets aan doen, ja misschien ander werk zoeken :wink:
    Il Bisontie Della Strada.......

  21. #20

    Standaard

    In februari is het weer carnaval (in het zuiden hoofdzakelijk dan he )
    Stel dat ze op iedere zender vanaf januari de hele dag die 'hoempapa deuntjes' draaien ......omdat het carnaval wordt. :? :? :?

    Mot je kijken wat er geklaagd zal gaat worden...ik vind dit hetzelfde (ongeveer dan he )
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •