Pagina 107 van 114 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.121 tot 2.140 van de 2271

Onderwerp: Gaan we nog op vakantie

  1. #2121
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Wij gaan waarschijnlijk naar de Costa Brava, nee niet naar Lloret de Mar, maar aan de kust (Golf des Roses) net over de grens bij France. Leuke vissersdorpjes daar, indien iemand nog tips heeft, dan verneem ik het graag.
    In empuriabrava kun je skydiven. ben daar op de opening geweest, ergens in 85, 86

    Edit: zie net dat ze aan t bouwen zijn (geweest)
    http://www.skydiveempuriabrava.com/en/
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  2. #2122
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.081
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    ... (Golf des Roses) ... indien iemand nog tips heeft ....
    Kies een locatie uit aan de onderkant van deze baai. Is iets minder toeristisch en heeft goede uitvalswegen; ook naar bijv. Lloret als je daar een dag naar toe zou willen.
    The desire to know is natural to all good people.

  3. #2123
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Kies een locatie uit aan de onderkant van deze baai. Is iets minder toeristisch en heeft goede uitvalswegen; ook naar bijv. Lloret als je daar een dag naar toe zou willen.
    THX voor dit advies!

    BTW heb je het dan over het dorpje l'Escala?
    Laatst gewijzigd door TyCorZ; 17-01-17 om 12:31.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  4. #2124

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    187
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Nog tot september wachten dan met gezin naar Kroatië. Gaan hier elk jaar (6 jaar al) heen met steeds andere camping maar 2 zijn er heel goed bevallen en dat is bijela uvala en lanterna. Laatstgenoemde gaan we weer heen. En uiteraard, met de auto!

  5. #2125
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.081
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    ...BTW heb je het dan over het dorpje l'Escala?
    In 1 keer goed. Heb daar destijds mijn wittebroodsweken doorgebracht en ca 4 jr geleden nog een nostalgisch bezoekje aan gebracht.
    The desire to know is natural to all good people.


  6. #2126

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Cool Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefrutten Bekijk Berichten
    Nog tot september wachten dan met gezin naar Kroatië. Gaan hier elk jaar (6 jaar al) heen met steeds andere camping maar 2 zijn er heel goed bevallen en dat is bijela uvala en lanterna. Laatstgenoemde gaan we weer heen. En uiteraard, met de auto!
    Wij gaan de laatste 8 jaar al naar Kroatie. De eerste paar keer met een caravan. (Volkswagen Polo BM 1.2 met een KipCaravan - je bent jong en wil wat haha)

    Laatste paar jaar verblijven we in een stacaravan. Wij waren vorig jaar ook op Bijela en dit jaar ook weer. Van 17 juni tot 8 juli. Fijne camping.

    (Aangezien dit een Audi forum is Ik vind de reis er naar toe ook altijd een feest. Hoe bereiden jullie e.e.a. voor en hoe rijden jullie? Wij doen het al enkele jaren als volgt en dat bevalt ons erg goed:

    - De nacht van donderdag op vrijdag blijf ik wakker.
    - Op vrijdagmiddag ga ik (helemaal kapot, ik ben ook geen 20 meer ) rond 14:00 slapen tot een uur of 21:00.
    - Vertrekken tussen 22.00 en 23.00
    - Mijn vrouw begint met rijden, tot de Duitse grens bij Venlo.
    - Rond 0:00 wisselen we daar en probeert zij te slapen.
    - Ik rij van 0:00 tot ongeveer 07:00 in Duitsland. Meestal pakken we de A3 en dan naar beneden richting Munchen. Lekker doorknallen in de nacht. Saai stuk verder. Wel een fijn stuk om de auto even goed uit te laten.
    - Grens over naar Oostenrijk bij Salzburg en doorknallen richting Villach over de Tauern. Wat een fantastisch uitzicht heb je daar zeg!
    - Meestal switchen we bij Villach, dan is het ongeveer 11:00 en ben ik er wel ff klaar mee
    - Vrouw rijdt van Oostenrijkse/Sloveense grens tot Kroatische grens (Dragonja) - dat is ongeveer 2 uur. Ook een fantastisch uitzicht. Slovenie is echt heel mooi. De wegen zijn ook fantastisch. Perfect onderhouden.
    - Ik rij het laatste stuk door Kroatie. Dat is maar een uurtje, tenzij je pech hebt. (vorig jaar midden in een filmopname met 1000 motoren )

    Meestal komen we tussen 14:00-16:00 aan. Dan is het de caravan ff inruimen, duik in het zwembad/zee, eten bij 1 van de vele tentjes op de camping en dan met een Karlovacko (Prima Kroatisch bier) uitbuiken, hutje in en de volgende dag kiplekker wakker worden na een lange nacht.

    Heb er weer zin in!

    @Stefrutten mocht je tijd hebben, rij dan langs Bled in Slovenie, 1 dag daar is ruim voldoende, maar het is wel schitterend. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Bled) Er is daar een prima camping voor een nacht. Gaan jullie met een caravan?

  7. #2127

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    187
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Wij gaan de laatste 8 jaar al naar Kroatie. De eerste paar keer met een caravan. (Volkswagen Polo BM 1.2 met een KipCaravan - je bent jong en wil wat haha)

    Laatste paar jaar verblijven we in een stacaravan. Wij waren vorig jaar ook op Bijela en dit jaar ook weer. Van 17 juni tot 8 juli. Fijne camping.

    (Aangezien dit een Audi forum is Ik vind de reis er naar toe ook altijd een feest. Hoe bereiden jullie e.e.a. voor en hoe rijden jullie? Wij doen het al enkele jaren als volgt en dat bevalt ons erg goed:

    - De nacht van donderdag op vrijdag blijf ik wakker.
    - Op vrijdagmiddag ga ik (helemaal kapot, ik ben ook geen 20 meer ) rond 14:00 slapen tot een uur of 21:00.
    - Vertrekken tussen 22.00 en 23.00
    - Mijn vrouw begint met rijden, tot de Duitse grens bij Venlo.
    - Rond 0:00 wisselen we daar en probeert zij te slapen.
    - Ik rij van 0:00 tot ongeveer 07:00 in Duitsland. Meestal pakken we de A3 en dan naar beneden richting Munchen. Lekker doorknallen in de nacht. Saai stuk verder. Wel een fijn stuk om de auto even goed uit te laten.
    - Grens over naar Oostenrijk bij Salzburg en doorknallen richting Villach over de Tauern. Wat een fantastisch uitzicht heb je daar zeg!
    - Meestal switchen we bij Villach, dan is het ongeveer 11:00 en ben ik er wel ff klaar mee
    - Vrouw rijdt van Oostenrijkse/Sloveense grens tot Kroatische grens (Dragonja) - dat is ongeveer 2 uur. Ook een fantastisch uitzicht. Slovenie is echt heel mooi. De wegen zijn ook fantastisch. Perfect onderhouden.
    - Ik rij het laatste stuk door Kroatie. Dat is maar een uurtje, tenzij je pech hebt. (vorig jaar midden in een filmopname met 1000 motoren )

    Meestal komen we tussen 14:00-16:00 aan. Dan is het de caravan ff inruimen, duik in het zwembad/zee, eten bij 1 van de vele tentjes op de camping en dan met een Karlovacko (Prima Kroatisch bier) uitbuiken, hutje in en de volgende dag kiplekker wakker worden na een lange nacht.

    Heb er weer zin in!

    @Stefrutten mocht je tijd hebben, rij dan langs Bled in Slovenie, 1 dag daar is ruim voldoende, maar het is wel schitterend. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Bled) Er is daar een prima camping voor een nacht. Gaan jullie met een caravan?
    Heey. Helaas gaat onze vakantie dit jaar niet door. Zijn nu druk bezig met verhuizing en begin in april aan een andere baan. Dus ff alles omschakelen enzo haha. Maar als we geld enz over hebben gaan we gewoon. Als we gaan rijden we meestal in 2x. Maar heb ook wel es gewoon in 1stuk doorgereden 😂

    Nee heb geen caravan maar boeken altijd via roan of go4camp.
    Laatst gewijzigd door Stefrutten; 15-03-17 om 19:08.

  8. Ad
  9. #2128

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefrutten Bekijk Berichten
    Heey. Helaas gaat onze vakantie dit jaar niet door. Zijn nu druk bezig met verhuizing en begin in april aan een andere baan. Dus ff alles omschakelen enzo haha. Maar als we geld enz over hebben gaan we gewoon. Als we gaan rijden we meestal in 2x. Maar heb ook wel es gewoon in 1stuk doorgereden 😂

    Nee heb geen caravan maar boeken altijd via roan of go4camp.
    Ook leuke dingen! Vorig jaar wij ook via Roan, dit jaar via Allcamps. (Zit in hetzelfde gebouw als ROAN/Go4Camp - allemaal dezelfde eigenaar)

    We rijden expres in 1 keer. Bij ons start de vakantie als we de auto instappen, dat hoor je natuurlijk vaker, maar wij vinden het echt leuk om samen te rijden. In het verleden meerdere rondreizen gemaakt waarin we 8000 km reden in 3 weken. Dus 1500 km zonder caravan is een eitje voor ons. Met caravan deden we het wel in 2 dagen en stopten we net voor Villach.

  10. #2129

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    187
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Ook leuke dingen! Vorig jaar wij ook via Roan, dit jaar via Allcamps. (Zit in hetzelfde gebouw als ROAN/Go4Camp - allemaal dezelfde eigenaar)

    We rijden expres in 1 keer. Bij ons start de vakantie als we de auto instappen, dat hoor je natuurlijk vaker, maar wij vinden het echt leuk om samen te rijden. In het verleden meerdere rondreizen gemaakt waarin we 8000 km reden in 3 weken. Dus 1500 km zonder caravan is een eitje voor ons. Met caravan deden we het wel in 2 dagen en stopten we net voor Villach.
    Haha ja dat wel. Maar een jaar zonder Kroatië poehh. Al dat lekkere en goedkoop eten en biertje daar gaan we wel missen. Hebben wij ook hoor, als we in de auto zitten is de vakantie begonnen. Meestal als ik in 1 keer rijd (vrouw heeft nog geen rijbewijs) gaan we rond 1 uur 's nachts weg zodat je rond 2 / 3 uur in de middag aan komt

  11. #2130
    tomaat85's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    62
    Posts
    546
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Ik heb na al jullie berichtjes zeker ook zin in de zomer...maar ik ga komende week nog wel ff boarden...bandjes staan op spanning, sapjes zijn vers...spulletjes gepakt. Op weg naar Flaine. Overnachting net voor bij Freiburg am Breisgau. Tja moet je nu perse door Duitsland als je in Frankrijk gaat boarden? Nee, zeker niet perse maar het heeft wel zo zijn voordelen
    Ik kan me niet voorstellen dat de V8 ooit gaat vervelen....elke rit is een feestje:)

  12. #2131
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Na een aantal jaren naar Sud France geweest te zijn, gaan wij dit jaar (einde juli en twee weken in augustus) vliegen naar Alicante, daar een auto gehuurd en ongeveer 2 uurtjes het binnenland in om in een dorpje Relleu in een vakantiehuisje met zwembad van het goede leven te genieten. Eerste keer in Spanje op vakantie, ja in 2004 8 dagen naar de *^% op Ibiza maar na die week was ik weer aan vakantie toe, ben erg benieuwd hoe het ons gaat bevallen.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  13. #2132

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefrutten Bekijk Berichten
    Haha ja dat wel. Maar een jaar zonder Kroatië poehh. Al dat lekkere en goedkoop eten en biertje daar gaan we wel missen. Hebben wij ook hoor, als we in de auto zitten is de vakantie begonnen. Meestal als ik in 1 keer rijd (vrouw heeft nog geen rijbewijs) gaan we rond 1 uur 's nachts weg zodat je rond 2 / 3 uur in de middag aan komt
    Dan rij je flink door zeg. Ik ook, maar ik heb het nooit sneller dan 15 uur gedaan.

    Nieuwe poging in juni :-)

  14. #2133

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    187
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Dan rij je flink door zeg. Ik ook, maar ik heb het nooit sneller dan 15 uur gedaan.

    Nieuwe poging in juni :-)
    Gewoon onbeperkt doorrijden met 160 en alleen tanken 😂. Vroeger zo'n 6 jaar terug deed ik het met een polo uit 99 (een 1.6) in 12 uurtjes. Was niet de bedoeling maar werd 's nachts toen ik eigenlijk moe werd door een undercover politie wagen aangehouden voor drugs controle 😂 (nog nooit aangeraakt) maar dan ben je gelijk weer wakker door de adrenaline
    Laatst gewijzigd door Stefrutten; 17-03-17 om 13:24.

  15. #2134

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Leeftijd
    60
    Posts
    91
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    In juni gaan we eerst op huwelijksreis naar Venetië. Daarne nog even werken en in september nog weer even 4 weekjes vakantie waarvan twee onder de zuidelijke zon. Weten alleen nog niet waarheen.

  16. #2135
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Volgende week weg ... 10 dagen Mauritius
    Even relaxen..

    One liter, driver's licence eater...


  17. #2136
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Toe maar jongen 😉✌
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #2137
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Lekkerrrŕrrrrr geniet er van.

    Staat bij ons ook op het lijstje om er na toe te gaan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  19. #2138

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Morgen voor een week naar Duitsland even de A3 uitlaten :-)

  20. #2139

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    58
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Over 2 weken gaan wij weer ruim een week toeren met de TT cabrio door Frankrijk en Italie!

    Wij starten in de Franse Alpen om daar een aantal bergpassen van 3000 meter te rijden, zoals Col du Galibier, Col de la Bonette, Col d'Iseran etc.
    Vervolgens door de alpen naar de Italiaanse kust ter hoogte van San Remo en dan helemaal langs de kust via Genua, Portofino, Cingue Terre, etc. naar Pisa en dan het Toscaanse binnenland in. Na daar een aantal dagen getoerd te hebben weer omhoog naar de Dolomieten. Daar ook nog een paar dagen toeren en dan linea recta naar huis.

    Totaal geprognotiseerde km's circa 4.300 , dus de TT kan weer lekker op temperatuur komen!
    Vorig jaar hebben wij ook zoiets dergelijks gedaan, maar toen Oostenrijk en de Italiaanse meren.
    Is aan te bevelen!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  21. #2140
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Gaan we nog op vakantie

    Leuk hoor Italië! Wij hebben het grootste deel van het land (t/m Amalfi) al met de auto bekeken.

    Dit jaar zijn Slovenië en Kroatië aan de beurt. Rondrit van hotel naar hotel met de cabrio.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •