Pagina 134 van 134 EersteEerste ... 3484124130131132133134
Resultaten 2.661 tot 2.670 van de 2670

Onderwerp: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

  1. #2661
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Ha Ha Ha. Verstand van niet, maar weet waarvoor ze dienen. Ben betrokken geweest bij de bouw van een groot datacenter (11Mw) in Amsterdam voor Telecity (Ams5) waar er een flink aantal geplaatst zijn. Ik meen 36 stuks totaal. En je werkgever zit niet ver bij mij uit de buurt.
    Heel verstandig om scherp te zijn op klachten. Beter een keer te vaak naar de huisarts dan lang met de ellende zitten. Hopen dat het meevalt. Sterkte ermee.
    We zijn daar met verschillende collega's een hele nacht bezig geweest omdat de water blokken verkeert gemonteerd waren. De toren (ams1) ben ik 5 weken bezig geweest met het plaatsen van de units. Ik kom niet zoveel bij die grote datacenter,niet mijn ding.

  2. #2662
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.289
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    We zijn daar met verschillende collega's een hele nacht bezig geweest omdat de water blokken verkeert gemonteerd waren. De toren (ams1) ben ik 5 weken bezig geweest met het plaatsen van de units. Ik kom niet zoveel bij die grote datacenter,niet mijn ding.
    Daar zijn wel meer dingen (ook op andere vlakken) fout gegaan. Ik vond het een leerzame ervaring, maar iedere week bijan 80 uur (excl. reistijd) van huis te zijn 8 maanden achter elkaar, is ook niet mijn ding. AMS 1 is nog groter dan AMS5. Ik vind de datacenterbouw wel interessant, maar het moordende tempo trekt me niet. Die dingen moeten meestal gisteren klaar. Zijn de klachten al minder?
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  3. #2663
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Daar zijn wel meer dingen (ook op andere vlakken) fout gegaan. Ik vond het een leerzame ervaring, maar iedere week bijan 80 uur (excl. reistijd) van huis te zijn 8 maanden achter elkaar, is ook niet mijn ding. AMS 1 is nog groter dan AMS5. Ik vind de datacenterbouw wel interessant, maar het moordende tempo trekt me niet. Die dingen moeten meestal gisteren klaar. Zijn de klachten al minder?
    Geen idee, We hebben nu wel het totaal onderhoud van alle koelmachines en toebehoren van alle AMS locaties. En met een ruimte temperatuur van 35 graden Celsius is dat geen pretje. 😯

  4. #2664
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.304
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Dat woord wordt niet vaak gebruikt, verstand van? De schouders zijn een beetje stijfjes en even het weekend aankijken en anders naar de huisarts. Dit is de eerste klap die ik in 33 jaar meemaakt.
    Dit soort ongevallen altijd bij de huisarts melden, direct na het ongeval en je ook even laten nakijken. Het kan namelijk zomaar dat je over zeg (waarmee ik niet beweer dat dit moet en zal gebeuren maar kan gebeuren) 6 maanden ineens last krijgt van barstende koppijn, neem van mij aan dat je niet meteen de link legt tussen dit ongeval en die hoofdpijn. Ik zeg ook niet dat die link er is, maar als het wel met elkaar te maken heeft dan kan de huisarts ze met elkaar koppelen, tevens is het ook noodzakelijk dat je jou verzekeringsmaatschappij van zowel de auto verzekering als ook je zorg verzekeraar op de hoogte brengt.

    Dit advies heb ik mijn zus ook gegeven nadat er bij haar een auto met 70km/h achterop knalde, haar auto was totalloss (Toyota Previa) de chassisbalken bij de achteras (previa heeft idd nog twee chassisbalken waar de auto op is opgebouwd) waren geknikt en de rechter zelfs gescheurd, echter als je de auto zag leek hij bijna geen schade te hebben. Mijn zus dacht ook in eerste instantie ach valt wel mee. Na het weekend naar de huisarts gegaan en bij nadere controle bleken er toch twee nekwervels verschoven..

    Daarna is het balletje heel anders gaan rollen, ook voor de chauffeur van de achterop geknalde auto.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  5. #2665
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazzup01 Bekijk Berichten
    Dit soort ongevallen altijd bij de huisarts melden, direct na het ongeval en je ook even laten nakijken. Het kan namelijk zomaar dat je over zeg (waarmee ik niet beweer dat dit moet en zal gebeuren maar kan gebeuren) 6 maanden ineens last krijgt van barstende koppijn, neem van mij aan dat je niet meteen de link legt tussen dit ongeval en die hoofdpijn. Ik zeg ook niet dat die link er is, maar als het wel met elkaar te maken heeft dan kan de huisarts ze met elkaar koppelen, tevens is het ook noodzakelijk dat je jou verzekeringsmaatschappij van zowel de auto verzekering als ook je zorg verzekeraar op de hoogte brengt.

    Dit advies heb ik mijn zus ook gegeven nadat er bij haar een auto met 70km/h achterop knalde, haar auto was totalloss (Toyota Previa) de chassisbalken bij de achteras (previa heeft idd nog twee chassisbalken waar de auto op is opgebouwd) waren geknikt en de rechter zelfs gescheurd, echter als je de auto zag leek hij bijna geen schade te hebben. Mijn zus dacht ook in eerste instantie ach valt wel mee. Na het weekend naar de huisarts gegaan en bij nadere controle bleken er toch twee nekwervels verschoven..

    Daarna is het balletje heel anders gaan rollen, ook voor de chauffeur van de achterop geknalde auto.
    Dank je voor het advies. Zal morgen contact opnemen met de huisarts en vragen naar de gegevens van de black box die registreert ook alles.


  6. #2666
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Ik stond daarnet te wachten voor het verkeerslicht, komt er vanaf links een vrachtwagen de weg op draaien. Ik hoorde een geluid van iets dat afbreekt ofzo en kijk naar links. Komt er een vrachtwagenwiel zelfstandig mijn kant op rollen. Door de rem wat los te laten kon ik mijn auto net uit de baan van het wiel halen. Ik denk dat de wielmoeren niet(goed) waren aangedraaid. Gelukkig raakte niemand gewond.
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  7. #2667
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue Whale Bekijk Berichten
    Ik stond daarnet te wachten voor het verkeerslicht, komt er vanaf links een vrachtwagen de weg op draaien. Ik hoorde een geluid van iets dat afbreekt ofzo en kijk naar links. Komt er een vrachtwagenwiel zelfstandig mijn kant op rollen. Door de rem wat los te laten kon ik mijn auto net uit de baan van het wiel halen. Ik denk dat de wielmoeren niet(goed) waren aangedraaid. Gelukkig raakte niemand gewond.
    Geluk man, dinsdag naar de huisarts geweest en de hele schouder partij zit vast door de klap,Maandagavond naar de Fysiotherapeut.

  8. Ad
  9. #2668
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Ik zie wel eens op die dashcamfilmpjes uit Rusland wat een vrachtwagenwiel kan uitrichten, mooi mazzel dat je nog uit de weg kon komen. Een verkeerde stuiter en ze kunnen je met hydraulische spreiders uit je auto halen...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #2669

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Er kwam vandaag een mafklapper in een Mercedes Sprinter of iets vergelijkbaars met zo'n noodvaart op me af terwijl ik op de linkerbaan zat, dat ik zowel volgas bij gaf als de rem een paar keer aantikte om hem erop te attenderen dat ik écht een stuk langzamer reed (120 km/h in een 100 km/h zone - ik was ook gewoon aan het inhalen...).
    Heer/mevrouw bestuurder had dat echter ingecalculeerd, het busje vloog me in een blijkbaar gepland manoeuvre over de vluchtstrook aan de linkerkant van de snelweg voorbij. Verderop zag ik hem datzelfde grapje uithalen en daarbij rakelings langs een vangrail gaan (de strook hield op), vervolgens ging hij een paar andere auto's over de rechter vluchtstrook voorbij. En dat alles zonder blauwe strepen of zwaailichten...

    Ik moet m'n dashcam weer even inbouwen. :+
    Laatst gewijzigd door tdt; 10-04-18 om 23:59.

  11. #2670
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    gls/dpd/dhl/tnt/ups?
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •