Pagina 124 van 134 EersteEerste ... 2474114120121122123124125126127128 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.461 tot 2.480 van de 2670

Onderwerp: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

  1. #2461
    Bas82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.232
    Kudos
    322
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Ik heb me net kapot gelachen.

    Ik reed op een tweebaans weg door Nijmegen heen met al een tijdje politie in de buurt, op een gegeven moment komt meneer agent schuin achter me rijden, ik reed links om links te gaan voorsorteren en heb al door dat meneer agent meer interesse heeft in mijn auto dan in de rest van het verkeer.

    Verkeerslichten springen op rood dus ik rem af en wat schetst mijn verbazing, die dodo dus niet......
    Hij vliegt zo de kruizing op en parkeert z'n auto zo tegen een vrachtwagen aan.

    Had er graag even een foto van genomen maar leek me beter om maar een keertje vriendelijk naar ze te zwaaien en rustig Door te rijden
    A4 B6 Avant, work in progress

  2. #2462
    jebege's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    743
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    gelukkig dat het tegen een vrachtauto was
    en niet tegen loop of fietsers volk

  3. #2463

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Het was niet vandaag maar vorige week in de VS.

    We reden op de snelweg, ca 70mph (ca. 110kpu) en er rijdt stapvoets een auto op de vluchtstrook. (niets geks tot zo ver).
    Deze maakt wat vaart en zet z'n knipperlicht aan op de rijbaan op te gaan, alleen de mevrouw voor ons nam dit erg letterlijk en ging VOL in de ankers. Wij konden nog net op tijd remmen en de pickup achter ons stond gezellig naast ons op de vluchtstrook.

    Dus ook daar zitten er kansloze idioten op de weg.

  4. #2464

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Kon ze uitwijken naar een ander rijvak? Anders snap ik haar reactie eigenlijk wel. Je kan nooit verwachten dat het een of andere sukkel is die op de vluchtstrook rijdt en even denkt in te voegen aan 50km/u ofzo.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  5. #2465
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bas82 Bekijk Berichten
    Ik heb me net kapot gelachen.

    Ik reed op een tweebaans weg door Nijmegen heen met al een tijdje politie in de buurt, op een gegeven moment komt meneer agent schuin achter me rijden, ik reed links om links te gaan voorsorteren en heb al door dat meneer agent meer interesse heeft in mijn auto dan in de rest van het verkeer.

    Verkeerslichten springen op rood dus ik rem af en wat schetst mijn verbazing, die dodo dus niet......
    Hij vliegt zo de kruizing op en parkeert z'n auto zo tegen een vrachtwagen aan.

    Had er graag even een foto van genomen maar leek me beter om maar een keertje vriendelijk naar ze te zwaaien en rustig Door te rijden
    haha mooi hoor!


  6. #2466
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.159
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bas82 Bekijk Berichten
    Ik heb me net kapot gelachen.

    Ik reed op een tweebaans weg door Nijmegen heen met al een tijdje politie in de buurt, op een gegeven moment komt meneer agent schuin achter me rijden, ik reed links om links te gaan voorsorteren en heb al door dat meneer agent meer interesse heeft in mijn auto dan in de rest van het verkeer.

    Verkeerslichten springen op rood dus ik rem af en wat schetst mijn verbazing, die dodo dus niet......
    Hij vliegt zo de kruizing op en parkeert z'n auto zo tegen een vrachtwagen aan.

    Had er graag even een foto van genomen maar leek me beter om maar een keertje vriendelijk naar ze te zwaaien en rustig Door te rijden
    Geweldig dit. Jammer dat je er geen foto's van hebt gemaakt want dat had ik toch echt wel gedaan..... Whahahahahaha
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #2467

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    A1 richting Amersfoort, MB 190E met een bepaald type bestuurder erin. Over de vluchtstrook inhalen met 100, zat ie stom naar me te lachen omdat ik em m'n vrouw aanwees van wtf, wat is dit voor actie (hij voegde naast mij weer in). Doet ie het een minuut later nog een keer. Ik had er verder niets mee te maken, het was gewoon druk en het schoot em blijkbaar niet genoeg op. Rest van de weg ook irritant gedrag lopen vertonen zoals em ertussen drukken op de linker rijstrook waar echt geen ruimte was. Uiteindelijk namen we dik 20 minuten later dezelfde afslag... Op dit soort momenten zou ik wel een dashcam willen hebben, vragen om ongelukken dit soort gedrag. Als het mis gaat dan weet meneer natuurlijk van niets. Verder reageer ik niet meer op dit soort IQ-loze figuren, je weet nooit wat ze voor "leuke" acties ze dan voor jou in petto hebben...
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  8. Ad
  9. #2468
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Dash cam??? Geen iphone, samsung of wat voorn smart phone dan ook 😳. Opnemen en door sturen naar de wouten, die doen er echt wel iets mee hoor. 😉

  10. #2469

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Hehe ja en dan een boete krijgen voor het in de hand houden van een telefoon zeker :P
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  11. #2470
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Zijn vrouw zat er toch naast 😉

  12. #2471
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Euh, jou vrouw.

  13. #2472

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot Bekijk Berichten
    Hehe ja en dan een boete krijgen voor het in de hand houden van een telefoon zeker :P
    Je vrouw zat toch naast je (of jij naast je vrouw)
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #2473
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Maar eerlijk is eerlijk, en rijden een hoop mongolen rond tegenwoordig. 😳

  15. #2474

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Helemaal gelijk mannen, in dit geval had het gekund. Maar na de 2e keer over de vluchtstrook bleef het bij zich ertussen wurmen, en dat is iets waar 90% van onze levensmoede medelanders (no pun intended) zich schuldig aan maakt. Dat klinkt misschien nogal schoolmeesterachtig, maar járen terug ben ik in zo'n treintje een keer bijna op m'n voorganger gereden omdat iemand een paar auto's verder heel hard op z'n rem stampte. Ik kon nog naar rechts gelukkig, maar hierdoor is mij het belang van afstand houden wel bijgebleven. Het is in NL echt lastig om afstand te houden als het druk is, omdat iemand em er dan telkens tussen propt. Als het zo druk is als vandaag blijf ik liever rechts rijden, en zoals ik gemerkt heb bij die Benz-rijder maakt dat qua tijd geen r**t uit.
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  16. #2475
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Zaterdag zijn mijn vriendin en ik gaan uit eten, als we naar de wagen stappen in het centrum, zien we dat een man met zijn wagen tegen een geparkeerde auto rijdt.
    Zijn vrouw staat buiten nog te kijken om aanwijzingen te geven, maar dat mocht blijkbaar niet baten.
    Ik wacht ondertussen op afstand de reactie van man/vrouw af om te zien of ze geen briefje gaan achterlaten...
    Helaas, ze zullen er geen in de auto hebben liggen en rijden vrolijk weg.

    Ik heb de politie ingelicht, en zij gingen het verder afhandelen.
    Gek genoeg blijk ik de man van de geparkeerde wagen te kennen, en hij heeft me nog bedankt voor de oplettendheid.
    Dat grapje zou hem 400€ gekost hebben uit eigen zak...

    En het meest merkwaardige feit van alles, is dat er minstens 5 andere personen dit voorval hebben zien gebeuren, en raad eens wat zij deden toen ze voorbij wandelden...
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  17. #2476
    Bas82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.232
    Kudos
    322
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Heb het ook een keer zien gebeuren, ik heb het kenteken genoteerd en een briefje met mijn telefoonnummer bij het "slachtoffer" onder de ruitenwisser gedaan, van die wagen zat de gehele zijkant in elkaar maar heb tot de dag van vandaag geen telefoontje gehad.
    Vond het blijkbaar niet zo belangrijk denk ik.
    A4 B6 Avant, work in progress

  18. #2477
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    De beste man heeft mij uitvoerig bedankt, die was er helemaal blij mee (nu ja toch met het feit dat iemand zich bekommerde om andermans zaken).
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  19. #2478
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Hmmmmm welke te kiezen met dit weer......

    ImageUploadedByTapatalk1419677383.204229.jpg


    Gekozen voor de a6 die heeft winterbanden. Jammer dat esp uit niet echt esp uit is. Toch even lekker gegleden.
    '01 rs4 641 ps

  20. #2479
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Jammer dat esp uit niet echt esp uit is. Toch even lekker gegleden.
    Ik baal soms ook dat ik geen traditionele handrem meer heb. Was vroeger in de Alfa 33 altijd heerlijk spelen.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  21. #2480

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag meegemaakt op de weg?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Gekozen voor de a6 die heeft winterbanden. Jammer dat esp uit niet echt esp uit is. Toch even lekker gegleden.
    Ook niet na 10 sec die ESP in te drukken? Of werkt dat niet zo bij Audi?
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •