• Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728
    Resultaten 541 tot 558 van de 558

Onderwerp: Dashcam: ervaringen

Superavenger69's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2011
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      S-tronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Leuke dingen.

Standaard Re: Dashcam: ervaringen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
      Ja ik heb de Power Magic Pro er ook tussen zitten idd. Werkt opzich prima maar heb de laatste tijd het idee dat er een probleem mee is. Heb de laatste tijd regelmatig dat als ik instap en de auto heeft lange tijd stil gestaan dat ik meteen van de Dashcam hoor dat hij zegt "The blackvue is now shutting down". Ook zie ik dan dat (nu het koud buiten is in de nacht) er op de plek van de dashcam geen ijs op de ruit zit. Dit geeft dus aan dat hij blijft doorwerken. Of dit nu een probleem is van de Power Magic of van de Dashcam zelf weet ik nog niet precies maar gevoelsmatig lijkt het me in de Dashcam te zitten.

Dit hoort hij door mijn instellingen te doen als ik de auto parkeer en een paar minuten stil sta. Ik laat hem niet (meer) opnemen bij parkeren. Gevolg was dat ik maar 2/3 dagen terug kon kijken op mijn 64gb opslag. Nu ik dat uitgezet heb kan ik ruim 2 weken terug kijken.
      Ok dan. Ik ga het wel even aanzien als hij binnen is. En anders maar zo'n Multi safer van Motopark kopen. Vreemde kwestie bij jou. Je zou inderdaad denken dat het in de camera zit en niet in de Power magic Pro.
      Mijn auto staat 95% van de tijd op eigen terrein. Parkeeropnames zijn dan iet écht noodzakelijk. Ik ga nog wel een 64GB kaart kopen.
      Eerst het ding maar eens binnenkrijgen en dan installeren. Ik ga kijken of ik de coaxkabel voor de achtercamera met een trekveer naar achteren kan krijgen.
      To be continued.
      A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.
      A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

Audiforum Adverteerder JockJam's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A6
      Avant
      Bouwjaar
      2014
      Brandstof
      Diesel
      Transmissie
      Tiptronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Heel veul ;)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
      Ok dan. Ik ga het wel even aanzien als hij binnen is. En anders maar zo'n Multi safer van Motopark kopen. Vreemde kwestie bij jou. Je zou inderdaad denken dat het in de camera zit en niet in de Power magic Pro.
      Mijn auto staat 95% van de tijd op eigen terrein. Parkeeropnames zijn dan iet écht noodzakelijk. Ik ga nog wel een 64GB kaart kopen.
      Eerst het ding maar eens binnenkrijgen en dan installeren. Ik ga kijken of ik de coaxkabel voor de achtercamera met een trekveer naar achteren kan krijgen.
      To be continued.
      Ik heb toen ook de 1ch tegen de 2ch stevig afgewogen. Uiteindelijk toch besloten om de 1ch te nemen omdat ik geen zin had om het hele interieur van voor tot achter open te trekken.
      Audi A6 Avant 4G/C7 NOL (No Options Left) 3.0 TDI BiTurbo JD Stage 3.2 (450pk/900nm) |
      VAGcoding.NL / .BE (Official VCP & VCDS vagcom codings) Nederland & België --> Info@VAGcoding.NL <-- |

Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Sedan
      Bouwjaar
      2012
      Brandstof
      Diesel
      Aandrijving
      FWD

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BentheAudiMen Bekijk Berichten
      Bedankt voor de info! Je hebt dual channel dus ook 1 cam bij de achteruit? Zou je dat aanraden? Ik zit te twijfelen omdat ik vrees dat het installeren daar een forse klus is. Je moet immers kabels naar voren trekken toch?

Power Magic Pro lees ik bijzonder weinig positieve ervaringen over, ook op Amerikaanse vergelijkingssites zijn ze overwegend negatief. De powerbank van Anypower klinkt goed, maar forse aanschafprijs zeg! Heb je deze in je dashboardkastje verwerkt dan? Ligt direct vol zeker?
      De kabel die naar je achtercamera gaat was geplaatst in misschien 10-15minuutjes en is onzichtbaar
      Heb de kabel achter de plastiekebehuizing van de spiegel gezet en zo mee onder da dakhemel richting passagierskant en vervolgend naar beneden getrokken via zijlijst en deurdrempels om nadien weer achteraan uit te komen via de zijlijst en dakhemel,indien nog wil ik wel foto posten

@Homienator. Heb jij nog kunnen achterhalen wat de oorzaak was? Misschien verkeerde instellingen qua tijdsduur of spanningsniveau van de accu?
      Instellingen zijn al meedere malen aangepast geweest (voltage) en nog steeds zonder resultaat :S
      Er is normaal gezien nog ergens een topic waar een forumlid ook hetzelfde probleem had zoals hierboven aangegeven en hij wist ook geen oplossing te vinden.
      Nu dat ik gebruik maak van de 'powerbank' Anypower T power plus heb ik niets meer van problemen en is naar men zin vele beter.
      Het is ook aangeraden om een micro sd card te gebruiken die speciaal ontworpen zijn voor dashcams/actioncams.

RBo's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2012
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      Multitronic
      Aandrijving
      FWD

Hier ook een Blackvue CH1 met power magic pro. Op zich werkt de power magic pro naar behoren. ik heb alleen hetzelfde als wat @JockJam beschrijft. Op de plek waar de camera zit komt geen ijs. Als het raam dichtgevroren zit kan de camera niets zien en heeft filmen geen nut, dus dat vind ik niet zo'n probleem.

Wat ik ook heb is dat als ik de auto open maak dan gaat de camera in shutdown modus. ik heb dit alleen als ik de auto open maak in het donker en CH/LH gaan mee aan. Het is net alsof er een powerdip wordt waargenomen door de Power Magic Pro en daardoor de camera wordt uitgeschakeld.

Wat ik wel heb gedaan is de aarde draad van de Power Magic Pro op een origineel aarde punt aangesloten in de auto, met de hoop dat dit het probleem zou oplossen maar helaas is dit niet de oplossing.
      Audi A4 Avant 1.8 TFSI Multitronic 07 - 2012 Phantomblack
      Audi A1 Sportback Admired 1.2 TFSI 01 - 2015 Floretzilver

Ik heb zelf goede ervaringen met de sandisk en transend video kaartjes
      https://www.sandisk.nl/home/memory-c...urance-microsd

Samsung, kingston. sandisk ultra en lexar heb ik wel eens problemen mee gehad dat ze vast lopen of corrupte data met zowel de 650GW en 650S en Itronics ITB-100
      ik heb nu in 3 auto's de witte sandisk zitten en geen problemen meer.

heb heel wat kaartjes getest over de jaren en de transend en sandisk werken voor mij goed, gebruik ze ook in ip camera's

Superavenger69's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2011
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      S-tronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Leuke dingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dayfly Bekijk Berichten
      Ik heb zelf goede ervaringen met de sandisk en transend video kaartjes
      https://www.sandisk.nl/home/memory-c...urance-microsd

Samsung, kingston. sandisk ultra en lexar heb ik wel eens problemen mee gehad dat ze vast lopen of corrupte data met zowel de 650GW en 650S en Itronics ITB-100
      ik heb nu in 3 auto's de witte sandisk zitten en geen problemen meer.

heb heel wat kaartjes getest over de jaren en de transend en sandisk werken voor mij goed, gebruik ze ook in ip camera's
      De SanDisk High Endurance kaarten zijn inderdaad ook goed. De Ultra kaarten daarentegen zijn absoluut niet geschikt voor dashcams. Van Lexar zijn de High Performance en High Endurance kaarten ook geschikt voor dashcams en ze hebben langere garantie dan Sandisk en Transcend. Ik ga het proberen met een Lexar High Performance kaart. We gaan het meemaken.

Superavenger69's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2011
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      S-tronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Leuke dingen.

IMG_2692.jpg

IMG_2689.jpg

Ik geloof dat ik een klusje heb binnenkort😃

Reggy's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A6
      Sedan
      Bouwjaar
      2009
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      Tiptronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      V6 en dorstig !

Dikkidik

Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
      Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK aka EL TORO NEGRO
      Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK
      Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned
      Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Remi66's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A3
      Bouwjaar
      2013
      Brandstof
      Diesel
      Transmissie
      H6
      Aandrijving
      FWD
      Extra
      2.0TDI proline +

Mooi setje.

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
      1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
      2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - ? Hartog tuned.
      In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
      ,
      regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Superavenger69's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2011
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      S-tronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Leuke dingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Homienator Bekijk Berichten
      De kabel die naar je achtercamera gaat was geplaatst in misschien 10-15minuutjes en is onzichtbaar
      Heb de kabel achter de plastiekebehuizing van de spiegel gezet en zo mee onder da dakhemel richting passagierskant en vervolgend naar beneden getrokken via zijlijst en deurdrempels om nadien weer achteraan uit te komen via de zijlijst en dakhemel,indien nog wil ik wel foto posten
      Heb vandaag de camera's gemonteerd. Was inderdaad niet echt moeilijk. heb jij nog foto's van hoe jij de kabel naar achteren hebt weggewerkt? Ik heb op zich wel een beeld, maar een beetje beeldmateriaal is nooit weg.
      Ik vind trouwens wel dat de camera goed zichtbaar is achter de voorruit. Vind het dan ook niet zo charmant dat je de kabeltjes naar boven ziet lopen, maar ja. Dat is niet anders. Het is voor een goed doel.

Reggy's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A6
      Sedan
      Bouwjaar
      2009
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      Tiptronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      V6 en dorstig !

Vind het wel meevallen, vanaf twee meter zie je hem niet meer door de verduistering rand boven in de ruit.

Superavenger69's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2011
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      S-tronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Leuke dingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
      Vind het wel meevallen, vanaf twee meter zie je hem niet meer door de verduistering rand boven in de ruit.

Reggy. Ik heb het idee dat hij bij jou hoger op de ruit zit. Heb jij geen regensenor?
      Bij zit hij er nu zo in.
      IMG_2707.jpg

Reggy's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A6
      Sedan
      Bouwjaar
      2009
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      Tiptronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      V6 en dorstig !

Heb wel licht en regen sendor

Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Sedan
      Bouwjaar
      2012
      Brandstof
      Diesel
      Aandrijving
      FWD

Heb vandaag de camera's gemonteerd. Was inderdaad niet echt moeilijk. heb jij nog foto's van hoe jij de kabel naar achteren hebt weggewerkt? Ik heb op zich wel een beeld, maar een beetje beeldmateriaal is nooit weg.
      Ik vind trouwens wel dat de camera goed zichtbaar is achter de voorruit. Vind het dan ook niet zo charmant dat je de kabeltjes naar boven ziet lopen, maar ja. Dat is niet anders. Het is voor een goed doel.
      Heb enkele foto's gemaakt en hoop dat het wat duidelijker is

Ben gestart langs de bovenkant van de dashcam (aan achteruitkijkspiegel) via daar heb ik de kabel doorgetrokken.
      Door het dakhemel beetje naar beneden te trekken kan je de kabel tussen je dakhemel en je dak duwen om vervolgens de kabel richting passagierskant te duwen.
      Via de zijlijst van de passagierskant ben ik richtings handschoenenkast gegaan met gebruik van je deurrubber hier zie je de kabel een heel klein stukje,voor de rest is de kabel nergens anders te bespeuren. (Zie foto's)
      Nadien kan je gewoon de instaplijsten gebruiken om de kabel overal tussen te stoppen om nadien uit te komen aan de achterkant van je dakhemel waar je perfect het overtollige van de kabel kan wegstoppen en net genoeg kabel kan overhouden om hem in je achterruit dashcam te steken.
      Als je gebruikt maakt van een platiek trim tool kan je de kabel overal netjes tussen duwen zonder schade te bekomen of de kabel te breken.
      Heb dus nergens iets moeten losvijzen of moeten lostrekken,de kabel kan je over je gehele auto overal tussen duwen zonder dat je de kabel ziet.
      Hoop dat jullie hiermee geholpen zijn

mp_pB8YtTtNHaApC2z6nR-w.jpg
      1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg
      Laatst gewijzigd door Homienator; 21-01-17 om 13:07.

Reggy's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A6
      Sedan
      Bouwjaar
      2009
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      Tiptronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      V6 en dorstig !

Die was nog niet wakker...

Superavenger69's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2011
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      S-tronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Leuke dingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Homienator Bekijk Berichten
      Heb enkele foto's gemaakt en hoop dat het wat duidelijker is

Ben gestart langs de bovenkant van de dashcam (aan achteruitkijkspiegel) via daar heb ik de kabel doorgetrokken.
      Door het dakhemel beetje naar beneden te trekken kan je de kabel tussen je dakhemel en je dak duwen om vervolgens de kabel richting passagierskant te duwen.
      Via de zijlijst van de passagierskant ben ik richtings handschoenenkast gegaan met gebruik van je deurrubber hier zie je de kabel een heel klein stukje,voor de rest is de kabel nergens anders te bespeuren. (Zie foto's)
      Nadien kan je gewoon de instaplijsten gebruiken om de kabel overal tussen te stoppen om nadien uit te komen aan de achterkant van je dakhemel waar je perfect het overtollige van de kabel kan wegstoppen en net genoeg kabel kan overhouden om hem in je achterruit dashcam te steken.
      Als je gebruikt maakt van een platiek trim tool kan je de kabel overal netjes tussen duwen zonder schade te bekomen of de kabel te breken.
      Heb dus nergens iets moeten losvijzen of moeten lostrekken,de kabel kan je over je gehele auto overal tussen duwen zonder dat je de kabel ziet.
      Hoop dat jullie hiermee geholpen zijn

mp_pB8YtTtNHaApC2z6nR-w.jpg
      1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg
      Thanks voor de foto's. Ik zal komende week even op m'n gemak de tijd nemen voor het wegwerken. Moet goedkomen.

Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Sedan
      Bouwjaar
      2012
      Brandstof
      Diesel
      Aandrijving
      FWD

Thanks voor de foto's. Ik zal komende week even op m'n gemak de tijd nemen voor het wegwerken. Moet goedkomen.
      Moest het niet lukken dan hoor ik het wel

Superavenger69's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2011
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      S-tronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Leuke dingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
      Heb wel licht en regen sendor

Oh ja. Ik zie het. Die plek heb ik ook geprobeerd, maar daar vond ik hem te laag hangen. Bij jou valt hij minder op tegen de achtergrond van je donkere interrieur en je zwarte spiegel. Bij mij ia alles beige. Waar hij nu zit geeft hij ook goed beeld. Alleen even de kabeltjes wegwerken. Dat van jou is mooi weggewerkt zo.

Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728

Forum Rechten