Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Tbv diverse modellen: Audi sportstuur met schakelflippers en stuurbediening

  1. #1
    A4Racer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    135
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Tbv diverse modellen: Audi sportstuur met schakelflippers en stuurbediening

    Prachtig nieuw origineel Audi sportstuur met schakel flippers inclusief bekabeling. Deze wordt geleverd zonder airbag (huidige airbag kan je overzetten in dit stuur). Kosten bij de Audi-dealer: ruim 600 Euro.

    Het betreft het nieuwe model, dus het model met de ronde airbag.

    Deze past zeker in de volgende modellen (wellicht ook in andere modellen):
    Audi A1 vanaf 2011
    Audi A3 vanaf 2012
    Audi A4 vanaf 2012
    Audi A5 vanaf 2013
    Audi A6 model 4G vanaf 2011
    Audi A7 vanaf 2011
    Audi A8 model 4H vanaf 2010

    Het betreft een Audi-stuur met de volgende partnummers: het stuur is 4G0 419 091 en indien gewenst de kabel voor de airbag en stuur is 4H0 971 589.

    Vraagprijs: 200 euro, reacties graag via PB of via A4Racer @ outlook.com

    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door A4Racer; 31-01-17 om 08:02. Reden: foto erbij
    oud: A4 B8 - verkocht
    oud: Q5 2.0T, alle opties - gejat
    nu: Q5 3.0T, veel opties, oa: ACC, leder sportstoelen, Parkeercamera, pano dak, ADS, JD-tuned

  2. #2

    Standaard Re: Tbv diverse modellen: Audi sportstuur met schakelflippers en stuurbediening

    Mooi stuur maar je vermelding van de
    modellen gaat volgens mij mis, als ik af ga op het onderdeelnummer is dit in ieder geval een stuur voor A6 4G (waarschijnlijk ook A7 en A8) een A1 en A3 8V stuur is anders dan een stuur voor een A4 / A5 / Q5 (bj2008-2016, daar staat ipv het sterretje bijvoorbeeld NAV en heeft de knop links niet het soort van menu tabje) en bijvoorbeeld de A6 (2012- nu) de bediening is anders fysiek past het misschien maar de knoppen komen niet overeen, daar is al veel over geschreven (mensen die een A3 stuur in hun A4 8K wilden plaatsen).

    Mogelijk weet Leon wel waar dit stuur precies in past?
    Laatst gewijzigd door JINXED; 02-02-17 om 07:55.

  3. #3
    A4Racer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    135
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: Tbv diverse modellen: Audi sportstuur met schakelflippers en stuurbediening

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Mooi stuur maar je vermelding van de
    modellen gaat volgens mij mis, als ik af ga op het onderdeelnummer is dit in ieder geval een stuur voor A6 4G (waarschijnlijk ook A7 en A8) een A1 en A3 8V stuur is anders dan een stuur voor een A4 / A5 / Q5 (bj2008-2016, daar staat ipv het sterretje bijvoorbeeld NAV en heeft de knop links niet het soort van menu tabje) en bijvoorbeeld de A6 (2012- nu) de bediening is anders fysiek past het misschien maar de knoppen komen niet overeen, daar is al veel over geschreven (mensen die een A3 stuur in hun A4 8K wilden plaatsen).

    Mogelijk weet Leon wel waar dit stuur precies in past?
    @Leon heeft destijds een poging gedaan om het stuur in mijn A4 B8 werkend te krijgen... De flippers werkten inderdaad, de verlichting ook maar de MF knoppen niet. Dat zou in het model na de face-lift wel moeten werken.

    Maar als je interesse hebt, dan checken we eerst even bij de goeroes of dit stuur in jouw auto gaat werken. En als het uiteindelijk niet blijkt te werken, dan neem ik em uiteraard weer terug.

    In ieder geval dank voor je vraag en toelichting! @JINXED
    oud: A4 B8 - verkocht
    oud: Q5 2.0T, alle opties - gejat
    nu: Q5 3.0T, veel opties, oa: ACC, leder sportstoelen, Parkeercamera, pano dak, ADS, JD-tuned

  4. #4
    A4Racer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    135
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: Tbv diverse modellen: Audi sportstuur met schakelflippers en stuurbediening

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Mooi stuur maar je vermelding van de
    modellen gaat volgens mij mis, als ik af ga op het onderdeelnummer is dit in ieder geval een stuur voor A6 4G (waarschijnlijk ook A7 en A8) een A1 en A3 8V stuur is anders dan een stuur voor een A4 / A5 / Q5 (bj2008-2016, daar staat ipv het sterretje bijvoorbeeld NAV en heeft de knop links niet het soort van menu tabje) en bijvoorbeeld de A6 (2012- nu) de bediening is anders fysiek past het misschien maar de knoppen komen niet overeen, daar is al veel over geschreven (mensen die een A3 stuur in hun A4 8K wilden plaatsen).

    Mogelijk weet Leon wel waar dit stuur precies in past?
    @Leon heeft destijds een poging gedaan om het stuur in mijn A4 B8 werkend te krijgen... De flippers werkten inderdaad, de verlichting ook maar de MF knoppen niet. Dat zou in het model na de face-lift wel moeten werken.

    Maar als je interesse hebt, dan checken we eerst even bij de goeroes of dit stuur in jouw auto gaat werken. En als het uiteindelijk niet blijkt te werken, dan neem ik em uiteraard weer terug.

    In ieder geval dank voor je vraag en toelichting! @JINXED
    oud: A4 B8 - verkocht
    oud: Q5 2.0T, alle opties - gejat
    nu: Q5 3.0T, veel opties, oa: ACC, leder sportstoelen, Parkeercamera, pano dak, ADS, JD-tuned

  5. #5
    A4Racer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    135
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: Tbv diverse modellen: Audi sportstuur met schakelflippers en stuurbediening

    Dit prachtige stuur is nog te koop!
    oud: A4 B8 - verkocht
    oud: Q5 2.0T, alle opties - gejat
    nu: Q5 3.0T, veel opties, oa: ACC, leder sportstoelen, Parkeercamera, pano dak, ADS, JD-tuned


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •