Resultaten 1 tot 19 van de 19

Onderwerp: RNS-E software update gezocht

  1. #1
    alpergumussu
    Guest

    Standaard RNS-E software update gezocht

    Hallo.

    Korte introductie: Ik ben Alper, 20 jaar. In het bezit van een audi a4 b7 uit 2005. Nou kocht ik hem met een rns-e alleen de software komt uit de steentijd. Ik ben op zoek naar het liefst de nieuwste software voor mijn rns-e. Toevallig iemand hier die er denkt 1 dvd te hebben slingeren? Ik neem hem graag uit handen. Desnoods wisselen we em even per post uit als je em zelf nog nodig hebt. De dealer vraagt nu zelfs nog meer dan 100 euro...

    Mvg.

    Alper

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: RNS-E software update gezocht

    Welke software bedoel je ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3
    RS197768's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    600
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: RNS-E software update gezocht

    Zoek even op Marktplaats, doe dan even je ogen dicht voor wat je gaat doen, er staan genoeg aanbiedingen. De meeste zijn door de mazen der wet geglipt. Echter daar kun je wel goedkope sets vinden.
    Audi A4 Avant (B7) 3.0TDI Quattro Advance 2007 s-line
    Audi A6 Avant (C5) 2.5TDI (132kw) Quattro Exclusive Sport 2003

  4. #4
    alpergumussu
    Guest

    Standaard re: RNS-E software update gezocht

    Hoi reggy. Het liefst gewoon software 0650. Ik wil graag aux unlocken maar weet zo niet wat de minimale vereiste software is.. meestal komen dezen samen met de map update.

    @RS197768. Ik wil graag de originele dvd. Al die neppe gebrandde troep pakt de dvd lezer niet.

  5. #5
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alpergumussu Bekijk Berichten
    Hoi reggy. Het liefst gewoon software 0650. Ik wil graag aux unlocken maar weet zo niet wat de minimale vereiste software is.. meestal komen dezen samen met de map update.

    @RS197768. Ik wil graag de originele dvd. Al die neppe gebrandde troep pakt de dvd lezer niet.
    Hier toch ook? Of snap ik het niet.


  6. #6
    alpergumussu
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    Heb je de software? Anders heb ik jou niet zoveel te melden chef

  7. #7
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    Nou nou dat mag wel wat vriendelijker, als je geholpen wil worden dan zou ik niet zo'n toon aanslaan als ik jou was.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  8. Ad
  9. #8
    alpergumussu
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Nou nou dat mag wel wat vriendelijker, als je geholpen wil worden dan zou ik niet zo'n toon aanslaan als ik jou was.
    Maar helpt hij mij? volgensmij niet. ben netjes gebleven. Doe ik iets fout? want ik begrijp niet wat die persoon van me wil

  10. #9
    alpergumussu
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    Als ik het even kort samenvat. Ik ben nieuw op het forum. Ik plaats een bericht in mijn model specifiek forum, Krijg geen reacties. Ik plaats een nieuw topic in algemeen want het is vrij algemeen want de rns-e zit in meerdere modellen. Dit bericht wordt verwijdert zonder enig pardon of bericht naar mij toe dat ik iets fout doe. @Brake post een gunstige reactie in tegenstelling tot die andere forum gebruiker (whats his name). Dus wat gebeurt er allemaal? verlicht mij aub

  11. #10
    alpergumussu
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    @Brake kun je mij een persoonlijk bericht sturen wat de update dvd betreft? Mijn bericht is op brutale wijze verwijdert.

  12. #11
    alpergumussu
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    @Brake kun je mij een persoonlijk bericht sturen wat de update dvd betreft? Mijn bericht is op brutale wijze verwijdert.

  13. #12
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.549
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    @alpergumussu
    PB sturen/ontvangen kan pas als je 100 berichten hebt geplaatst. Of Goldmember worden.
    Laatst gewijzigd door madfred; 25-01-17 om 16:13.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    @alpergumussu mail me maar
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  15. #14
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    TS: lees even de forumreglementen en gedraag he beschaafd, anders wordt het een kort bezoek hier. Wat je verkeerd geplaatstste topic betreft: dubbelposten is niet toegestaan en kijk even in Algemene discussie wat we daarmee bedoelen. Het is geen dumpplek voor al je vragen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #15
    alpergumussu
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    TS: lees even de forumreglementen en gedraag he beschaafd, anders wordt het een kort bezoek hier. Wat je verkeerd geplaatstste topic betreft: dubbelposten is niet toegestaan en kijk even in Algemene discussie wat we daarmee bedoelen. Het is geen dumpplek voor al je vragen.
    Beschaafd gedrag krijgt beschaafde reacties. was hier niet het geval. maar bedankt admin voor de "Nuttige" Info.

  17. #16
    alpergumussu
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    @tom Ik heb trouwens nergens illegale software aangeboden. heb screenshots van alle berichten hier. als je me wilt bannen moet je dat gewoon doen maar speel geen spelletjes met mij

  18. #17
    alpergumussu
    Guest

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    @tom Schermafbeelding 2017-01-31 om 16.12.03.jpg (dit is illegale software aanbieden) Vervolgens het bericht verwijderen waar ik op aangeef dat ik weiger illegale software te kopen is aanbieden van illegale software. cmon man...

  19. #18
    ReusVRotterdam's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    46
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    99 euro inclusief btw bij Hoogenboom Rotterdam.

  20. #19
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E software update gezocht

    TS weigerde zich beschaafd te gedragen en heeft de uitgang gevonden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •