Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Goedendag leden,

    Ik ben wel geïnteresseerd in een paar onderdelen voor mijn A4 B7 1.8T Sedan:


    • Sportstoelen voor, kleur grijs. Mag in Stof, of Alcantara. Handbediend, wel mét stoelverwarming.
    • DTM spoiler voor kofferbakklep.
    • Doorblades S-line of S.
    • Sportstuur 3-spaaks, liefst zonder schakelbediening, bij voorkeur met stuurbediening. Ook in het grijs.
    • Originele Votex spoilers voor.
    • Eibach 30mm verlagingsveren.
    • 17" / 18" originele velgen, mogen stoeprandschade hebben (zolang ze maar recht zijn).
    • Ombouwset om de kofferklep automatisch openend te maken.
    • Originele rubberen wintermatten (de luxe variant).


    Heb je wat liggen? Geef maar een gil!

    Denk je dat je iets hebt dat ik móet hebben en jou in de weg ligt? Zie de regel hierboven
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  2. #2
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    -zoek je een leuke klusvelg of iets met banden compleet? Hier in 't kolenhok heb ik deze originele 17" B7 velgen nog liggen (zonder banden), begonnen aan schuurwerk om vervolgens te coaten/dippen maar daar is wat anders voor in de plaats gekomen.
    IMG_2167.jpg


    -ik twijfel om afstand te nemen van een set originele ABT-skirts voor de B7. Nog ongespoten. Veel unieker dan doorblades. Mocht je daar interesse in hebben moet ik even bedenken hoe graag ik er vanaf wil . Zijn zulke (voorbeeld van het net geplukt)
    dikkeabt2.jpg


    -heb nog een carbon schakelpookomlijsting voor handbak liggen die ik niet ga gebruiken
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Bedankt voor je reactie. Ik zoek echter geen opknappers voor de velgen.

    Mbt de sideskirts heb ik toch liever de (originele) doorblades, sorry.

    Wellicht heb ik interesse in jde schakelpookomlijsting, als je ook een klepje voor de asbak in carbon hebt? Anders ziet het er niet uit namelijk

    Overigens ben ik ook altijd geïnteresseerd in:

    234/40/18 zomerbanden
    235/45/17 winterbanden
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  4. #4

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Heb denk ik nog wel een setje scharnieren voor de kofferklep (met veren), van een B6, maar is 't zelfde volgens mij. 30 april maar ff kijken?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Heb denk ik nog wel een setje scharnieren voor de kofferklep (met veren), van een B6, maar is 't zelfde volgens mij. 30 april maar ff kijken?
    Nieuw?
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition


  6. #6
    quint1995's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Posts
    281
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    De Eibach veren die je zoek heb ik ook recent geplaatst had ze van marktplaats geplukt. Nieuw voor 90 euro dacht ik. Online vind je ze voor + - 150 euro. Ik heb de sierlijsten en schakelpook omlijsting carbon gewrappt. Ziet er erg netjes uit en net wat donkerder dan oem... Heb evt binnekort A3 sportback velgen beschikbaar voor je of zwarte TT velgen, velgen zijn nieuw, oem en hebben nog nooit banden gezien.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door quint1995; 19-04-17 om 22:03.

  7. #7

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brake Bekijk Berichten
    Nieuw?
    Nee, natuurlijk niet
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    DTM sportstuur en versnellingspook zijn inmiddels in bezit!
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Ik heb nog een mooie set OEM 17" velgen liggen, wel met zomerbanden +- 5/4 mm
    In zeer goede staat! Mogen weg tegen een mooie prijs..

    20161209_132647.jpg20161209_132657.jpg

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rubensimon88 Bekijk Berichten
    Ik heb nog een mooie set OEM 17" velgen liggen, wel met zomerbanden +- 5/4 mm
    In zeer goede staat! Mogen weg tegen een mooie prijs..

    20161209_132647.jpg20161209_132657.jpg
    Ik vind dat mooie velgen, maar er moeten nog wel winterbanden om. Wat voor mooie prijs hebben we het over?
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    forum lid mag ze voor 300 overnemen, snap dat het eigenlijk net niet is wat je zoekt omdat ze zomerbanden hebben.

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Ik vrees dat we ze dan toch laten schieten. Bedankt voor de foto's, m'n vriendin heeft net zo'n B7 in dezelfde kleur
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A4 B7 sportstoelen, spoiler, doorblades, sportstuur, verlagingsveren etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brake Bekijk Berichten
    Ik vrees dat we ze dan toch laten schieten. Bedankt voor de foto's, m'n vriendin heeft net zo'n B7 in dezelfde kleur
    mooie kleur, met pijn in mijn hart weg gedaan, leukste audi die ik heb gehad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •