Misschien nog ter overvloede, maar mocht iemand van (een van) m'n foto's een achtergrondje of wat dan ook willen hebben, stuur me even een PB-tje. Is op *groot* formaat beschikbaar.
Heren, dames, was een zeer geslaagde dag. Ik heb geen idee van de werkelijke opkomst, maar die zal zeker tussen de 150 en 200 gezeten hebben (de A4 en 80/90/100 rijen stonden beide goed vol (40/soort), de A6 en A8 ook (hop, weer 40 auto's) en de A3 redelijk (30 stuks)..
Ik denk dat we zeer tevreden mogen zijn over 't resultaat!
Misschien nog ter overvloede, maar mocht iemand van (een van) m'n foto's een achtergrondje of wat dan ook willen hebben, stuur me even een PB-tje. Is op *groot* formaat beschikbaar.
Heren, dames, was een zeer geslaagde dag. Ik heb geen idee van de werkelijke opkomst, maar die zal zeker tussen de 150 en 200 gezeten hebben (de A4 en 80/90/100 rijen stonden beide goed vol (40/soort), de A6 en A8 ook (hop, weer 40 auto's) en de A3 redelijk (30 stuks)..
Ik denk dat we zeer tevreden mogen zijn over 't resultaat!
Heb je toevallig meer foto's van de a6en ?
Jij hebt die vast wel gemaakt, die van jou stond mooi vooraan !
Die van mij zijn een beetje crappy.
__________________ Audi A6 Avant 4F, Hartog tuned 225PK/500Nm
Ik vond het ook een zeer geslaagde dag, veel hulde voor de complete organisatie! Heerlijke auto's gezien, ik vond het wel grappig hoe gewoontjes alles onderweg terug er uit zag... Op de parkeerplaats stond je zo van 'mhe, een RS4, grappig hoor' maar als je hem ergens ziet rijden is het de dikste auto die je in maanden hebt gezien... Ik bedoel dus dat het gemiddelde erg hoog lag qua kwaliteit en sportiviteit van de auto's, echt geweldig!!!
Even mijn S6 nog laten uitlezen door John (idd een koele doed), daar kwam alleen uit dat de lambda sonde stukkend is en hij dacht zelf misschien iets met de gasklep, ik geloofde er vrij weinig van maar na een lang en zeer informatief gesprek heeft Viermaal me weten te overtuigen dat het dus echt aan de sonde ligt... Hij had ook een middenarmsteun mee voor me maar die was de verkeerde kleur...
Van ToeToeT nog een meterhuis overgenomen, nog onwijs bedankt kerel!!
Voor de rest nog een zeer leuke dag gehad, lekker rondgehuppeld en een melig stukkie gereden met muizenissen...
@Mohendiz: thanx, je had ffies naar me toe moeten komen, ik had je wel graag ontmoet!
BTW aan iedereen die het leuk vond om bij te kletsen en tips te verzamelen, in Meerkerk hebben we wel vaker van die gezellige mini-meetings.....
Ik heb me ook opperbest vermaakt gisteren
De organisatie was inderdaad uitstekend , met name alle moeite die v/d U hier in had gestopt. TOP!
De sfeer zat ook helemaal goed ; leuke mensen en een goeie stemming.
Ook een aantal erg smakelijke wagens kunnen checken en een erg wild ritje in Mabel mogen meemaken ( nogmaals dank Michel !! )
Ik heb aardig wat kiekjes en clips , ik probeer ze vanavond online te plempen.
__________________ I live in darkness , i exist in the shadows ...
Shicomm @ Japan the fear has ended ... Edition 5 coming soon !
Niet van de mijne; die staan op m'n eigen hosting/webspace. Wat je wel kan merken: in mijn geval 60 foto's; die moeten allemaal geladen worden, het duurt dus even voor je op de goede positie voor een 'new post' terecht bent gekomen..
Ik vond het een heel erg leuke dag gister.
Leuk om iedereen eens in eht echt te zien. Ik heb zelf niet echt veel foto's maar zal ze zsm. hier neerzetten.
Complimenten voor de gehele organisatie, want alles was super geregeld.
Erg geslaagde meeting !
Prima organisatie van de meeting crew en gastvrije ontvangst bij van den Udenhout ( goede cappucino en lekkere, verse broodjes ).
Volgende keer wel wat meer A5 en S5-en optrommelen, :-) we waren nogal in de minderheid met al dat A3,4,6 geweld..
( maar een niet nader te noemen fourumlid heeft zich gisteren al laten ontvallen een A5 cabrio te hebben samengesteld voor zijn vriendin... dus dat gaat de goede kant op :-)
__________________ A5 3.0 TDI Quattro TT Pro-Line S-Line Monzazilver
.... maar een niet nader te noemen fourumlid heeft zich gisteren al laten ontvallen een A5 cabrio te hebben samengesteld voor zijn vriendin... dus dat gaat de goede kant op :-)
Ja, dat heb ik 'm ook horen zeggen, het was of een Peug 308CC of een a5 cabrio.
Ik wist het wel......
Sterker nog vandaag kreeg ie er eentje mee van de garage voor een proefritje te maken. (of had het een andere reden ?)
__________________ Audi A6 Avant 4F, Hartog tuned 225PK/500Nm
De eerste keer dat ik zo'n evenement bezocht. Was ff wennen. Auto laten checken ging redelijk vlot, bij de accesoireshop niemand gezien. Tot overmaat van ramp heeft iemand een goede dag gehad. ben nl in of rond het pand 120 a 130 euro verloren. Eigen schuld maar toch zeer vervelend. Wilde er iets leuks voor kopen. Dat gaat nu niet door