Was erg leuk om een keer een audi-meeting mee te maken.
En zal ook niet de laatste keer zijn geweest. Alleen jammer dat ik weer zo vroeg naar huis moest.
Maar nou weet ik zeker dat ik andere velgen wil.
De helft van de wagens daar hadden old RS6 velgen.
Ze zeggen wel eens, ''er kan er maar één de mooiste zijn'', Heb deze velgen net aangeschaft na veel velgen te hebben geprobeerd, het zijn gewoon echt de mooiste velgen!!!
Ik heb zelf niet echt foto's die waarde toevoegen aan wat er hier al staat.
Wil wel ff 1 foto plaatsen van deze geweldige S2.
Wat was dit een mooi exemplaar zeg. Mooie velgen combi met heerlijke remmen erachter.
Ik heb zelf niet echt foto's die waarde toevoegen aan wat er hier al staat.
Wil wel ff 1 foto plaatsen van deze geweldige S2.
Wat was dit een mooi exemplaar zeg. Mooie velgen combi met heerlijke remmen erachter.
Jaaaa! Zeeeeer brute bak.....
Die is van Caatje toch....??
Yup. Heb er ooit even in kunnen sturen. Heerlijke S2.
Ik moet er nog steeds om lachen dat we zo stonden te praten op de parkeerplaats, jij stond met je rug naar de inrit en ik riep ineens 'Hey! Een S2 met een blondje erin!'. Iedereen draaide zich om en kijken en kijken en na een goeie vijf seconden zei je van 'Wacht ff, dat is Caatje natuurlijk!'
Wat hebben we lekker smakelijk gelachen toen, ik dacht meteen wat een leuk begin van deze meeting....
Pff, ik zou er bijna van gaan blozen al die complimenten over mijn wagen.
Ben blij dat hij goed in de smaak is gevallen, en dat terwijl ik ook zo links en rechts te horen heb gekregen dat ik hem niet goed uitgepoets had, wat overigens ook klopt.
Weer een leerschool voor mij, poets nooit je wagen onder de carpoort en met een beetje haast, da's geen succes.
Ennuh Martijn, ben toch een beetje teleurgesteld dat je er nog een volle 5 seconden voor nodig had om de link tussen een blondje en een S2 te leggen
Zwart is een lastige kleur, denk dat de waslaag een beetje warm is ingedroogd voor het uitwrijven, zwart is onvergeeflijk.
Lekkere bak trouwens om te poetsen, diepe kleur.
... de S2 is idd een heerlijke kar ... ook nog even staan te bewonderen!
En ik zie dat ik niet de enige was met een zuinigheidsrecord ...
Volgende keer maar weer eens flink trappen ... dat kan zo niet natuurlijk, gauw terug naar de 1 op 8 ...
__________________ Audi 80 2.0E 16v Competition Quattro Audi A2 1.4 16v S-Line Op zoek: A3 SB 1.6 (evt. FSI) Attraction Proline/Ambiente/Ambition (evt. S-Line) Zwart/d.Grijs <90k v/a 2005
Zwart is een lastige kleur, denk dat de waslaag een beetje warm is ingedroogd voor het uitwrijven, zwart is onvergeeflijk.
Lekkere bak trouwens om te poetsen, diepe kleur.
Dat zou goed kunnen, ik had daar vorige week ook wat last van met de motorkap. Door alle vliegen viel het zondag niet meer op
__________________ quattro addict - S6 Plus 4.2 limousine
Es ist kein Sondermodell des "normalen" S6, sondern ein eigenständiges Fahrzeug!
Nou, ziet er erg netjes uit qua sfeer en opkomst. Lekker weertje ook. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar in Kopenhagen was het weer ook wel in orde.
Mij valt echter één ding op. Er waren erg weinig S4 B5's aanwezig... Ik zie er maar één op de foto's terug (een zilvergrijze) klopt dat? Of zijn de heren en dames fotografen absoluut geen fan van dit schoonheidswonder??? haha!
Heb toch het idee dat er hier op het forum best een aantal S4 B5 bezitters vertoeven...
__________________ S4 B5 2.7L V6 BiTurbo... danoontje, eat your heart out! Dit is Power!
Die zilveren was een 2.5TDI met S4 kit, trouwe bezoeker van onze grote meetings..
__________________ A4/B5 1.8T QUATTRO Garret GT2871R turbo/Forge DV007/Bosch 440/Bosch 044 fuel pump/HT 3" SS TIP/HT 4" SS LMM/Autobahn FMIC/Carbonio CAI/Racekat/2.5" SS HT Exhaust/Eisenmann Muffler/034 High Flow manifold/Porsche Brakes/Eibach Pro Street S/19"BBS Le Mans